مشخصات شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد. این دو گوشی در سال جاری و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی یک سری جدید به نام شیائومی 14T است. این مجموعه احتمالا شامل دو گوشی یعنی Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro خواهد بود. حال، امروز جزئیات جالبی درباره این دو دستگاه در پایگاه کدهای HyperOS پیدا شده و توسط وب‌سایت Android Headlines به اشتراک گذاشته شده است. ظاهراً شیائومی 14 تی پرو یک نسخه ارتقا یافته از Redmi K70 Ultra خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Android Headlines، شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو هر دو دارای نام رمز rothko و شماره مدل N12 خواهند بود و این نشان دهنده ویژگی‌ها و مشخصات مشابه است. او همچنین ادعا می‌کند که Xiaomi 14T Pro نسبت به ردمی K70 اولترا در بخش‌های مختلف پیشرفت خواهد داشت.

برای مثال، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و دوربین تله فوتو با لنزهای لایکا که در ردمی K70 Ultra وجود نداشت، برخوردار خواهد بود.

مشخصات شیائومی 14T

علاوه بر این، قلب تپنده Xiaomi 14T Pro احتمالاً پردازنده دایمنسیتی 9300 مدیاتک خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی با شماره مدل‌های 2407FPN8EG و 2407FPN8ER در بازارهای جهانی عرضه شده و در مناطق مختلف در دسترس باشد. با این حال، طبق این گزارش، عرضه در بازار هند بعید به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، مدل پایه شیائومی 14T با اسم رمز degas و شماره مدل‌های 2406APNFAG و XIG06 در سطح جهانی شناخته خواهد شد. همانند نسخه پرو، به احتمال زیاد شاهد رونمایی این مدل در بازار هند نخواهیم بود.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره سیستم سخت افزاری مدل پایه منتشر نشده اما احتمالا از همان تراشه نسل قبلی یعنی دایمنسیتی 8200 اولترا در این گوشی استفاده خواهد شد.

مشخصات شیائومی 14T

سری T شیائومی معمولا مدل‌های پایه و پرو را با پردازنده متمایز می‌کند. برای مثال، سال گذشته هر دو مدل 13T و 13T Pro دارای دوربین و ظرفیت باتری مشابهی بودند و تنها پردازنده‌های متفاوتی داشتند. از این رو انتظار می‌رود که این روند در سری 14T نیز دنبال می‌شود.

گفته می‌شود که Redmi K70 Ultra در ماه اوت در چین عرضه خواهد شد؛ بنابراین، احتمالا عرضه جهانی سری Xiaomi 14T در ماه سپتامبر به وقوع خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari