چند ماه از زمانی که اولین شایعات درباره یک گوشی سامسونگ گلکسی C55 را شنیدیم می‌گذرد ولی هنوز این گوشی به صورت رسمی معرفی نشده است. C55 که به تازگی در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده، نشان می‌دهد که از پردازنده Snapdragon 7 نسل اول استفاده می‌کند.در صورتیکه علاقمند به خبرهای سامسونگ باشید، حتما می‌دانید که گلکسی M55 نیز به همین تراشه مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C55

همانطور که در Geekbench و کنسول Google Play (M55 نیز نسخه 12 گیگابایتی دارد) مشاهده می‌شود در C55، این تراشه با 8 گیگابایت حافظه RAM پیکربندی شده و با اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 اجرا می‌شود.
طبق جزئیات موجود از سایت TENAA، گوشی هوشمند جدید سامسونگ یعنی C55، با صفحه نمایش OLED در اندازه 6.67 اینچ (FHD+) و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌هایی که این دستگاه به آنها مجهز شده می‌توان به اثر انگشت در صفحه نمایش، دوربین 50، 8، 2 مگاپیکسلی در پشت و باتری 5,000 میلی‌آمپر‌ساعت داخلی اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی C55 گیک‌بنچ مشاهده شد [+مشخصات]

در همه این موارد به جز دوربین سلفی، دو گوشی هوشمند M55 و C55 به یکدیگر شباهت دارند. با اینحال ناگفته نماند که M55 از شارژ 45 واتی استفاده می‌کند که قبلاً در مدل‌های دیگری از سری گلکسی خارج از مدل‌های پرچم دیده نشده و حتی در تمام آن‌ها هم نیست. هنوز جزئیات شارژ برای C55 منتشر نشده، اما احتمالا محدود به 25 وات باشد تا این دو مدل از هم جدا شوند.

هنوز زمان مشخصی برای تاریخ معرفی، عرضه تعیین نشده و سامسونگ اطلاعات فاش را رسما تائید نکرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

source

توسط techkhabari