ویوو Y38 با دریافت گواهی‌های مختلف از جمله IMDA و NCC به عرضه جهانی نزدیک می‌شود. این گوشی به زودی به عنوان یک میان رده در بازارهای مختلف در دسترس خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید از سری Y ویوو به زودی به عنوان یک گوشی میان رده معرفی خواهد شد. این گوشی در حال حاضر، در مراجع صدور گواهی مختلف مانند NCC و IMDA ظاهر شده و کم کم برای ورود به بازار جهانی آماده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه جهانی ویوو Y38 نزدیک است

ویوو Y38 قبلا گواهی‌های Bluetooth SIG و CQC را با شماره مدل V2343 کسب کرده است. حال، این گوشی در پلتفرم‌های صدور گواهی دیگری مانند NCC و IMDA نیز ظاهر شده است. این گواهی‌ها یک دورنما و طرح کلی از آنچه که باید انتظار داشته باشیم را به ما نشان می‌دهند.

ویوو Y38
گواهی NCC ویوو Y38

طراحی این گوشی میان‌رده با لبه‌های صاف و بریدگی سوراخ پانچ در بالای نمایشگر، شکل مدرن و امروزی دارد. در قسمت عقب نیز یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل وجود دارد که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای می‌دهد.

از ویژگی‌های قابل توجه Vivo Y38 می‌توان به اسکنر اثر انگشت، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 44 واتی اشاره کرد.

ویوو Y38
گواهی IMDA ویوو Y38

این اطلاعات همگی از طریق جزئیات موجود در لیست NCC (بسته باتری BA45 و شماره مدل V4440L0A0-US شارژر) به دست آمده‌اند. همچنین بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت GeekBench می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 در بازارهای جهانی موجود خواهد شد. البته احتمالا پیکربندی‌های دیگری نیز از این گوشی وجود خواهد داشت.

شایان ذکر است که هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با زمان عرضه این گوشی در سطح جهانی منتشر نشده، بنابراین ممکن است که تاریخ عرضه کمی دیرتر از حد انتظار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y38 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari