تلگرام به کاربران خود امکان ارسال رمزارز تتر را از طریق بلاک‌چین TON فراهم کرده است، اما به نظر می‌رسد که برای کاربران ایرانی خطر از دست رفتن سرمایه وجود دارد؛ چراکه در صورت داشتن کیف پول تلگرام دارایی آنها مسدود می‌شود.این اپلیکیشن با بیش از 900 میلیون کاربر فعال ماهانه، که یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان و به خصوص در ایران است، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را از طریق بلاک‌چین TON به کاربرانش فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید:


کیف پول تلگرام

تلگرام رمزارز داخلی خود را از طریق ربات Wallet ارائه می‌دهد؛ اما بر اساس گزارش یکی از کانال‌های خبری ایرانی، این خدمات برای ایرانی‌ها غیرقابل دسترسی است و با خطر از دست رفتن سرمایه و بلوکه‌شدن دارایی روبه‌رو هستند.

به نظر می‌رسد که دسترسی تمامی ایرانی‌ها به خدمات ربات Wallet تلگرام متوقف شده، در حالی که این ویژگی ابتدا برای همه کاربران در دسترس بوده است. گزارشات حاکی از آن است که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران و مشکلات امنیتی در والت داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید اجرا شده است.

کانال خبر فوری ارز دیجیتال اظهار کرده است که ایرانی‌هایی که دارای دارایی رمزارزی در والت تلگرام خود هستند و نمی‌توانند آن را برداشت کنند، باید به ربات پشتیبانی رسمی والت تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot مراجعه و درخواست برداشت موجودی خود را ثبت کنند.

برداشت دارایی از وَلت تلگرام برای ایرانی‌ها تنها یکبار امکان‌پذیر است و در صورت واریز مجدد ارز دیجیتال یا NFT به این کیف پول، امکان برداشت دیگر از دسترس خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari