بالاخره انتظارها به پایان رسید و آپدیت HyperOS برای شیائومی 11T پرو نیز منتشر شد. این آپدیت اندروید 14 و وصله‌های امنیتی آوریل 2024 را هم شامل می‌شود.

رابط کاربری جدید شیائومی، HyperOS، برای گوشی Xiaomi 11T Pro نیز منتشر شد. رابط کاربری HyperOS یک رابط کاملا جدید با انیمیشن‌های بهبودیافته و یک‌سری عناصر الهام‌گرفته از iOS (مانند ویژگی‌های جدید برای سفارشی‌سازی صفحه قفل) است که به شدت مورد استقبال کاربران شیائومی قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت HyperOS برای شیائومی 11T پرو

بخش نرم افزار شیائومی 11T Pro تا به امروز بر پایه رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 بوده است. اکنون با به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند نرم افزار دستگاه خود را به HyperOS و اندروید 14 ارتقا دهند. شایان ذکر است که این آخرین به‌روزرسانی برای شیائومی 11 تی پرو خواهد بود، چرا که این دستگاه با اندروید 11 عرضه شده و قبلا سومین به‌روزرسانی اندروید خود را دریافت کرده است.

حجم به‌روزرسانی منتشر شده توسط شیائومی برای 11T Pro با شماره ورژن OS 1.0.1.0 UKDEUXM، حدودا 5.2 گیگابایت است و وصله‌های امنیتی آوریل 2024 را هم شامل می‌شود.

هم اکنون، انتشار این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های اروپایی آغاز شده و ممکن است کمی طول بکشد تا در مناطق دیگر نیز در دسترس قرار گیرد. پیش از این هم سری Mi 11 به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کرده و خوشبختانه شیائومی موفق شده تا دستگاه‌های خود را با ۴ به‌روزرسانی رابط کاربری و ۳ به‌روزرسانی اصلی اندروید، به‌روز نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت HyperOS برای شیائومی 11T پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari