حدود یک دهه است که اپل از فیس تایم به عنوان پتلفرم انحصاری خود برای دستگاه های اختصاصی خود استفاده می کند. اما این بدین معنی نیست که شما از فیس تایم روی پلتفرم دیگری نظیر ویندوز محروم باشید. متاسفانه انتظار نداریم که خود اپل امکان دانلود و نصب فیس تایم روی سایر پلتفرم ها را فراهم کرده باشد اما دارندگان فیس تایم روی پلتفرم های اپلی می توانند لینک ایجاد کنند و شما را با Google Chrome یا Microsoft Edge به مکالمه با فیس تایم دعوت کنند. به طور دقیق تر می توان گفت شما زمانی می توانید با فیس تایم در پلتفرم دیگری صحبت کنید که دیگری شما را به آن دعوت کرده باشد و شما آغازگر این مکالمه نخواهید بود.

 

نحوه استفاده از فیس تایم در ویندوز

قبل از هر چیز باید مطمین شوید که یکی از دو مرورگر مایکروسافت اج یا گوگل کروم روی ویندوز شما نصب است.

برای دانلود گوگل کروم کلیک کنید.

برای دانلود اج کلیک کنید.

در مرحله بعد مخاطب شما باید در آیفون یا آی پد خود وارد فیس تایم شود و از بالای نرم افزار با کلیک بر دکمه Create Link، اقدام به ایجاد لینک دعوت نماید.

دانلود فیس تایم در ویندوز

بعد از این که لینک در کسری از ثانیه ساخته شد می توان آن را با هر کسی به اشتراک گذاشت.

 

کاربران مک نیز تا زمانی که از macOS 12 Monterey یا جدیدتر استفاده می‌کنند، می‌توانند دکمه «Create Link» را در بالای برنامه FaceTime پیدا کنند.

دانلود فیس تایم در ویندوز

در نهایت در هر پلتفرمی که مخاطب شما قرار دارد، لینک دریافتی را می تواند به کمک هر پیام رسان برای شما در همان لحظه ارسال کند.

دانلود فیس تایم در ویندوز

دانلود فیس تایم در ویندوز

بعد از این که شما پیام مخاطب خود را در پیام رسان ها حاوی لینک دعوت به استفاده از فیس تایم را مشاهده کردید (چیزی شبیه عکس زیر) می توانید روی لینک کلیک کنید تا این لینک در یکی از مرورگرهای پیشنهادی باز شود.

دانلود فیس تایم در ویندوز

بعد از این که در یکی از مرورگرها به لینک دسترسی پیدا کردید باکسی را مشاهده می کنید که باید نام خود را در آن وارد کنید.

استفاده از فیس تایم در ویندوز

در نهایت روی Join کلیک کنید تا وارد مکالمه شوید.

دانلود و استفاده از face time در ویندوز

پس از انجام این کار باید کمی صبر  کنید تا مخاطب شما دسترسی شما را تایید کند و اکسپت کند!

 

کارکردن با دکمه های فیس تایم در ویندوز

هنگامی که وارد شوید، گزینه‌هایی را در نوار ابزار برای گزینه‌های معمولی کنفرانس ویدئویی، مانند تمام صفحه، بی‌صدا کردن میکروفون، و نمایش/پنهان کردن ویدیو، مشاهده خواهید کرد.

کارکردن با فیس تایم ویندوز

تمام آن چه که برای استفاده از فیس تایم در ویندوز یا دانلود فیس تایم در ویندوز نیاز دارید همین است! یک محیط ساده شبیه سازی شده از نرم افزار فیس تایم که به شما کمک می کند به راحتی از این سرویس با یک دعوت ساده استفاده کنید.

خارج شدن از فیس تایم

زمانی که کارتان با برنامه تمام شد می توانید به راحتی با زدن دکمه Leave محیط را ترک کنید.

یکی از علت های اینکه بسیاری از افراد از فیس تایم استقبال می کنند این است که کیفیت این نرم افزار واقعا خوب است اما در حال حاضر شما فقط می توانید در سایر پلتفرم های غیر اپلی فقط به مکالمه دعوت شوید. این بدین معنی است که اگر هیچ کدام از طرفین مکالمه که قصد استفاده و دانلود فیس تایم در ویندوز دارند از اپل استفاده نمی کنند، پس نمی توان از این نرم افزار جالب استفاده کرد.

منبع عکس شاخص: Thomas Trutschel/Photothek via Getty Images از mashable

منبع گزارش: howtogeek

source

توسط