همیشه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کار سخت و پیچیده ای بوده است. پیدا کردن افرادی که واقعا تجربه کافی برای زندگی در خارج از ایران را داشته اند برای بسیاری از افراد دشوار است و از همه مهم تر، بررسی و بیان نقاط قوت و ضعف هر کشور و مناسبت های خاص آن به تناسب نیازی که شما دارید می تواند یک چالش بزرگ باشد. در عین حال گویا آی تی برآن است که این دغدغه شما را حل کند و با نگارش این راهنما به شما کمک کند تا بتوانید ضمن تحقیق برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت از تلاش گویا آی تی نیز بهره مند باشید.

ما در این راهنما تلاش کرده ایم تا بهترین کشور برای مهاجرت را بر اساس هدف شما شرح دهیم.

این اهداف به طور کلی به صورت زیر هستند:

  • تحصیلی
  • خانوادگی
  • مشاغل خاص

با ما همراه باشید.

 

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی کجاست

اگر تصمیم دارید تا به صورت خانوادگی به کشور خاصی مهاجرت کنید و هنوز نتوانسته اید مقصد خود را انتخاب کنید توصیه می کنیم که کانادا، استرالیا، انگلیس، آلمان، امارات را ابتدا مد نظر قرار دهید. به طور کلی کشورهایی که معرفی شد از نقطه نظرات مختلفی می توانند نظر یک ایرانی را جلب کنند. البته کشورهایی مثل کانادا به طور کلی کشوری مهاجر پذیر به شمار می آید و از تمامی کشورهای مختلف دنیا مهاجر می پذیرد بنابراین باید توجه داشته باشید که کشورهای یاد شده و البته اغلب کشورهای دنیا به یک کشور چند ملیتی تبدیل شده اند.

اگر تصمیم گرفته اید که کانادا را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنید خوب است که از همین حالا به دنبال انتخاب بهترین شهر کانادا برای زندگی ایرانیان باشید.

البته توجه کنید که مهاجرت به انگلستان یا سوئد به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت ممکن است که برای شما محدودیت ها و شروط اولیه ای داشته باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید به طور خانوادگی به انگلیس مهاجرت کنید می توانید در صورتی که اقامت بیش از ۶ سال دارید در خواست ویزای خانوادگی داشته باشید و خانواده خود را با خود همراه کنید.

افرادی که قصد دارند به سوئد مهاجرت کنند در صورتی که دانشجو باشند یا اقامت دائمی داشته باشند می توانند درخواست ویزای خانوادگی کنند و ادامه زندگی خود در سوئد را در کنار عزیزان خود سپری کنند.

اولین انتخاب برای مهاجرت کانادا است

معمولا مردم سراسر دنیا وقتی قصد انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت دارند را کانادا انتخاب می کنند. کانادا از نقطه نظرات مختلف نظیر تحصیل، شغل یابی و سلامتی و امنیت و غیره می تواند یک امتیاز خوب در میان سایر کشور ها داشته باشد. هر چند در راهنمای انتخاب بهترین شهر کانادا گفته ایم که کدام شهر ها گران ترین شهر ها و کدام یک مناسب برای زندگی خانوادگی هستند. اگر قصد انتخاب یک کشور و شهر امن برای زندگی خانوادگی تان هستید حتما به آمار جرم و جنایت در شهر مورد نظر توجه کنید. ضمن این که پوشش شهری و مناطق شهری شهر مورد نظر را مد نظر قرار دهید تا متوجه شوید که بیشتر مهاجرین و ساکنین این شهرها مجرد هستند یا خانوادگی زندگی می کنند. مسلما در مناطقی که تجمع خانوادگی وجود دارد امنیت مناسب تری برقرار است.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی استرالیا است

در میان کشورهای مختلف استرالیا برای مهاجرت خانوادگی بیشتر توصیه شده است چرا که به طور میانگین و کلی این کشور از نظر امنیت بهترین امتیاز را داشته است. از طرفی آب و هوا و شرایط زندگی در این کشور می تواند اوقات خوشی را برای شما تدارک ببیند. البته توجه کنید که سیستم بهداشتی استرالیا، ظرفیت طبیعی و پوشش گیاهی این کشور نیز نقش اساسی در انتخاب این کشور برای زندگی خانوادگی داشته است. البته که فرهنگ مهاجر پذیر مردم استرالیا مهاجرت را برای بسیاری راحت تر و لذت بخش تر کرده است.

 

آلمان بهترین کشور برای مهاجرت متخصصان است

آلمان یک کشور صنعتی است و معمولا افراد متخصص خصوصا در حوزه مکانیک و خودروسازی ترجیح می دهند تا فرصت های این کشور را هم مد نظر قرار دهند. در صورتی که دارای ویزای خانوادگی باشید خانواده شما نیز می توانند از امتیازات شهروندی در این کشور استفاده کنند. هر چند که کسانی که اقامت دائم دارند امکان بهره مندی از بازنشستگی و سایر امتیازات مشابه نیز برخوردارند.

 

انگلیس مهاجر پذیر تجاری و صنعتی است

معمولا افرادی که قصد سفر به انگلستان را دارند به این توجه می کنند که می توانند چه ارزش افزوده ای به این کشور وارد نمایند. صنعت انگلیس رو به رشد است و با شکاف هایی که دارد نیاز دارد تا کسانی را پرورش دهد که صنعت آنان را پوشش دهند. به همین دلیل به عنوان سومین کشور از میان بهترین کشور برای مهاجرت توجه زیادی به این موضوع دارد. معمولا مهندسین و کسانی که می توانند در صنایع پیشرو باشند می توانند ارزش خود را ثابت کرده و ویزای اقامت دائم برای خانواده خود دریافت نمایند.

انگلیس یک کشور مهاجر پذیر است که ملت های مختلفی را می توانید در آن جا ملاقت کنید. اما در عین حال در سال های اخیر برگزیت محدودیت هایی برای کنترل مهاجرین به انگلستان در نظر گرفته است.

 

اولویت آمریکا اقامت خانوادگی است

یکی از پیش نظرهای آمریکا برای جذب مهاجر این است که از مهاجرت خانوادگی استقبال بیشتری می کند. بسته به سن و سال شما و اقامت خانواده شما یا غیره، آمریکا ویزاهای مختلفی را ارایه می کند که باید از شرایط و ضوابط و محدودیت ها و مجوزهای تحت هر کدام کامل مطلع بشوید.

البته این که گفته ایم آمریکا تمایل به مهاجرت خانوادگی دارد و از این قضیه استقبال می کند اصلا بدین معنی نیست که تمام شهرهای این کشور برای مهاجرت خانوادگی مناسب است.

در آمریکا ۶ سطح برای اخذ ویزا وجود دارد که معمولا اگر اقامت یا گرین کارت برای پدر و مادرها فراهم باشد برای فرزندان نیز می تواند طبق ضوابط خاص ویزا دریافت کرد.

 

ایتالیا نیز مقصد مهاجرت خانوادگی است

افرادی که در ایتالیا اقامت دائم دارند نیز می توانند به تناسب شرایط و محدودیت هایی نسبت به دریافت ویزای اقامت عزیزان خود اقدام کنند. قبل از هر چیز باید توجه کنید که فردی که قصد دریافت ویزای او را دارید باید حداقل ۳ ماه بخواهد در کنار شما در ایتالیا زندگی کند. در صورتی که از این مدت زمان اطمینان کامل دارید به این نکته توجه کنید که دریافت ویزا برای همسر یا فرزند زیر ۱۸ ساله شما کار آسانی است و بدون محدودیت انجام می شود. اما اگر والدین خود را می خواهید با خود در ایتالیا همراه کنید باید بالای ۶۵ سال سن داشته باشند و ثابت شده باشد که نیاز به دریافت مراقبت از سمت فرزند خود دارند.

اگر شما ازدواج کرده اید و همسر شما یک فرزند دارد می توانید تحت دو شرایط این فرزند را با خود همراه کنید. اول این که پدر او رضایت نامه کتبی ارائه کند و در ثانی که این فرزند زیر ۱۸ سال سن داشته باشد.

اگر قصد همراه کردن فرزند خود با خود دارید باید توجه کنید که باید زیر ۱۸ سال سن داشته باشد ولی در صورتی که فرزند بالای ۱۸ سال شما نیاز به مراقبت از سمت شما دارد اخذ ویزا برای زندگی در ایتالیا به عنوان یکی از بهترین کشور برای مهاجرت محدودیتی وجود ندارد.

 

امارات نزدیک ترین و بهترین کشور برای مهاجرت

برای بسیاری از افراد که علقه خاصی به کشور ایران دارند و دور شدن از این کشور را سخت می پندارند توصیه اولیه برای مهاجرت امارات است. امارات یک اقتصاد پیشرو دارد و به دلیل چند ملیتی بودن آن و این که بسیاری از ایرانی ها را می توانید در این کشور کوچک به راحتی پیدا کنید، به عنوان یک کشور مورد توجه برای مهاجرت به شمار می آید. به طور کلی بسیاری از افراد بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را امارات می دانند چرا که در آن جا معاف از مالیات هستید و به طور کلی هزینه ها بسیار کمتر است.

 

راهنمای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

زمانی که قصد مهاجرت و انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی دارید باید توجه کنید که تنها انتخاب کشور بر اساس دانشگاه ها می تواند یک باگ بزرگ باشد و مسایل پیش روی شما، شما را غافلگیر کند. به همین دلیل توصیه داریم که قبل از این که در مورد انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی به نتیجه قطعی برسید به نکات زیر توجه کنید:

 

به زبان کشور یا دانشگاه ها توجه کنید

اولین نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که زبان کشور مورد نظر و زبان دانشگاه هایی که قصد تحصیل در آن ها دارید را مشخص کنید. بسیاری از دانشگاه ها از پایه فقط با زبان انگلیسی مدیریت می شوند اما بسیاری زبان دوم دارند. اگر شما صرفا بغیر از فارسی زبان انگلیسی را آموخته اید شانس انتخاب کشورهای محدودی برای ادامه تحصیل دارید اما اگر زبان دیگری را هم بغیر از انگلیسی بلد هستید انتخاب های بهتری خواهید داشت. خوب است که بعد از انتخاب بهترین کشور برای زندگی به وب سایت های دانشگاه های آن کشور مراجه کنید و زبان تدریس و تحصیل را در آن جا مورد بررسی قرار دهید.

شرایط اخذ ویزا را مد نظر قرار دهید

برای مهاجرت به هر کشور برای تحصیل باید ویزای تحصیلی دریافت کنید. اما معمولا کشورهای مختلف به راحتی زیر بار ارائه ویزای تحصیلی نمی روند مگر به شرط و شروط خاص! که بعضا می تواند این شروط اطمینان از ارزش افزوده شما برای کشور مقصد باشد. معمولا برخی از کشور ها برای ارائه ویزا به نخبگان و افراد خاص استقبال بیشتری دارند.

توجه به رتبه بندی QS داشته باشید

وقتی قصد تحصیل در دانشگاه در کشور خاصی دارید باید توجه کنید که هزینه تحصیل و سایر المان هایی که به رتبه دهی کیفیت تحصیلی منجر می شوند چه میزان است. با توجه به این که این موضوع از مهم ترین موضوعات مردم در سراسر دنیا برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی بوده است نظام رتبه دهی QS روی کار آمده است. در این نظام شما می توانید رتبه بندی ۵۰ دانشگاه برتر جهان در میان ۱۰ کشور را بررسی کنید.

آیا می خواهید در کشور مقصد شاغل شوید؟

بسیاری از افراد تمایل دارند تا پس از تحصیل در کشور مورد نظر به کشور خود بازگردند. اما برای کسانی که قصد ماندگار شدن دارند این نکته مهم است که کشوری را انتخاب کنند که از نظر اشتغال فرصت مناسبی برای آنان فراهم کند. برای این مورد بهتر است به نرخ بیکاری در کشور مورد نظر توجه کنید. به عنوان مثال به طور میانگین در کانادا نرخ بیکاری به زحمت به ۶ درصد می رسد. پس می توان گفت کانادا یکی از بهترین کشورها برای شغل یابی است.

هر چند کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا، هلند، سوئد، فرانسه، دانمارک، کانادا، آلمان، سوئیس بهترین کشورها از نظر کیفیت آموزشی در دانشگاه ها به شمار می آیند اما وضعیت پس از تحصیل برای اشتغال به ترتیب در کشورهای، کانادا، نیوزیلند، استرالیا، بریتانیا، ایالات‌متحده آمریکا، آلمان، فرانسه و چین بهترین است.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی
منبع عکس: Shutterstock در savoteur.com

نکات مهم در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری

یکی دیگر از دلایلی که موجب می شود یک فرد قصد مهاجرت از کشور خود به سایر کشورها داشته باشد وضعیت کاری است. بسیاری از افراد به هوای کاریابی بدون تحقیق اقدام به مهاجرت می کنند و این نمی تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد. اگر به قصد شغل یابی قصد انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری دارید توصیه می کنیم این راهنما را هم مد نظر قرار دهید.

توجه به قوانین محدودیت های شغلی به منظور تعادل در زندگی

یکی از مهم ترین چیزهایی که بسیاری از کشور ها برای مردم در مشاغل مختلف در نظر گرفته اند این است که محدودیت های خاص شغلی را اعمال کرده اند. به عنوان مثال در برخی کشورها و برای برخی شغل ها مدت زمان درگیری شغلی در طول یک شبانه روز ساعت خاصی در ساعات خاصی از شبانه روز لحاظ شده است. این بدین معنی است که اگر در شغل x قانون بر این منوال است که باید حداکثر ۸ ساعت در روز مشغول باشید، و شما اگر می خواهید بعد از اتمام ایت ۸ ساعت مجددا مشغول به کار باشید (در همان مجموعه یا جای دیگر) این کار یک جرم محسوب می شود.

بنابراین به قانوان کشورها برای شغل برای هر پیشه خاص به ممنوعیت ها و محدودیت ها و جرایم توجه کنید. همچنین ممکن است برای برخی از مشاغل برای مهاجرین محدودیت هایی وجود داشته باشد که برای شهروندان بومی آن کشور این محدودیت ها لحاظ نشود. بنابراین قبل از یک انتخاب قطعی برای بهترین کشور برای مهاجرت کاری به این موضوعات توجه ویژه کنید.

معمولا این قوانین برای تعادل کار و زندگی و افزودن رفاه و نشاط به خانواده هاست. همچنین پاره ای از این ممانعت ها برای افزایش راندمان کاری در ساعات موظف مشاغل لحاظ می شوند.

یکی دیگر از مهم ترین چیزها که باید در مورد احراز شغل به آن توجه کنید امنیت شغلی است. امنیت شغلی یعنی قرارداد معتبری که تحت آن شما از امکانات و پوشش های خاصی بهره مند می شوید. بهتر است که در انتخاب کشورها به این موضوع نیز توجه کنید.

 

توجه به میزان دستمزد برای مشاغل در کشورها

یکی دیگر از شاخصه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری توجه به حداقل دستمزد ها و درآمد ها برای هر شغل به تناسب آن کشور است. برای کسی که قصد مهاجرت دارد توجه به میزان هزینه ها، اجاره بها، حمل و نقل، درمان و غیره بسیار اهمیت دارد و باید تعادلی بین مخارج و درآمد ها باشد. توجه کنید که هزینه حداقل درآمد در برخی از کشورها هفتگی، برخی ۱۴ روزه و برخی ۱ ماهه در نظر گرفته می شود. در این باره دقت لازم را داشته باشید.

بهترین کشور برای مهاجرت
منبع عکس: makehomecanada.com

بهترین کشور برای مهاجرت کاری کدام است

در میان کشورهای مختلف و بررسی هایی که از سوی نهاد های مختلف گردشگری و مهاجرت صورت گرفته است کشورهای زیر در لیست بهترین کشورها برای مهاجرت کاری گزارش شده اند:

  • کانادا
  • آلمان
  • دانمارک
  • استرالیا
  • سوئیس
  • امارات
  • انگلیس
  • آمریکا
  • ژاپن
  • قطر

اما توجه کنید که شما باید به تناسب حرفه و پیشه خود، امکاناتی که دارید و میزانی که از زندگی خود انتظار دارید یک کشور را مورد بررسی قرار داده و برای مهاجرت اقدام کنید.

 

راهنمای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

اگر احساس می کنید با توجه به حرفه پرستاری نیاز دارید تا به کشوری سفر کنید که بهترین دستمزد برای پرستاران ارائه می کنند قطعا باید صرفا به دنبال تحقیق برای بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران باشید.

توجه کنید که قبل از این که بخواهید به کشوری سفر کنید باید ابتدا تمام نکاتی که باید برای انتخاب یک کشور مد نظر داشته باشید را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه باید ضمن داشتن مدرک پرستاری در یکی از دانشگاه های معتبر، مدرک RN نیز کسب کنید. این مدرک در واقع تاییدی بر این است که شما علاوه بر این که تحصیلات اکادمیک در رشته پرستاری را گذرانده اید، سایر آموزش ها و تمهیداتی که کشور مقصد (بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران از نظر شما که برنامه سفر به آن جا دارید) برای پرستاران در نظر دارند که گاها شامل اموزه های اضافی است نیز گذرانده اید و تایید شده اید.

پرستارانی که صرفا به قصد افزایش درآمد قصد مهاجرت دارند باید کشورهای مد نظر را بر اساس میزان دستمزد پرستاری انتخاب کنند.

به طور کلی کشور های زیر به عنوان پر درآمد ترین کشورها برای مشاغل پرستاری به شمار می آیند:

  • آمریکا
  • استرالیا
  • کانادا
  • ایتالیا
  • لوگزامبورگ
  • ایرلند
  • نروژ
  • دانمارک
  • ویرجین
  • سوئیس
  • دبی
بهترین کشور برای مهاجرت
منبع عکس: Shutterstock در savoteur.com

کانادا بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

اگر قصد دارید صرفا برای پرستاری به کانادا سفر کنید باید بین ۶ ماه تا ۱۸ ماه به دنبال تمهیدات لازم برای کسب مجوزها و پذیرش به عنوان پرستار در کانادا باشید. پس از این که تصمیم گرفتید تا به کانادا مهاجرت کنید تا پرستار این کشور باشید باید از نظر آزمون، مدرک و مصاحبه هایی آمادگی هایی کسب کنید و در نهایت از هیات مدیره کالج پرستاران انتاریو مدرک خود را دریافت کنید.

هزینه دریافت این مجوز حدود ۳۵۰ دلار است.

بهتر است که مدارک خود را به صورت ‌آنلاین در وبسایت www.cno.org اپلود کنید و نسبت به درخواست خود اقدامات اولیه را انجام دهید.

از مزیت های کانادا برای پرستاران این است که این کشور امکان این را فراهم کرده که دارندگان مدرک برخی از رشته ها، ضمن گذراندن برخی از دوره ها و اموزه ها بتوانند مدرک دریافت کنند و به عنوان پرستار مشغول شوند.

تنها کسانی که قصد دارند در شهرهایی از کانادا به غیر از کبک استخدام شوند باید حتما مدرک پرستاری داشته باشند که این مدرک شامل دوره ۴ ساله کارشناسی نیز می باشد.

در کانادا پرستاران جزو افراد بسیار ثروتمند محسوب می شوند. بدین صورت که درآمد ماهانه آن ها بین ۴۸ هزار تا ۵۵ هزار دلار است. اگر شما یک پرستار فوق حرفه ای باشید می توانید درآمد خود را تا ۶۵ هزار دلار افزایش دهید.

نکات لازم برای مهاجرت به آمریکا برای پرستاران

افرادی که قصد دارند به عنوان پرستار در بیمارستان های آمریکا شاغل شوند لازم است که مدرک خود را از CGFNS Qualifying Exam دریافت کنند. شرط اقدام شما به درخواست پرستاری در آمریکا این است که در کشور مبدا که مدرک خود را گرفته اید حداقل ۲ سال پرستاری کرده باشید.

کسانی که قصد دارند به منظور شاغل شدن به آمریکا سفر کنند لازم است که ویزای کاری اخذ کنند. پرستاران رسمی در آمریکا حدود ۶۷ هزار دلار درآمد دارند.

نکات مهم پیرامون مهاجرت پرستاران به استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا به عنوان پرستار دارند باید واجد شرایط پیشنهاد پرستاری به دو مرکز زیر باشند:

  1. NMBA یا هیئت پرستاری و مامایی استرالیا
  2. AHPRA یا آژانس تنظیم پزشکان بهداشت استرالیا

پرستاران سطح یک یا مقدماتی ضمن گذراندن دوره های مختلف و آزمون هایی واجد شرایط احراز شغل در استرالیا می شوند اما پیشرفت آنان منوط به شرط های زیر است:

  • پیشرفت مداوم کاری داشته باشند
  • سابقه کیفری نداشته باشند
  • زبان انگلیسی را خوب بدانند

برای این که پرستار استرالیا شوید باید مدرک کارشناسی داشته باشید. اگر بخواهید در خود دانشگاه های استرالیا درس بخوانید باید دوره های ۲ ساله یا ۴ ساله بگذرانید.

میانگین حقوق پرستاران در استرالیا حدود ۵۶ هزار دلار است که اگر سابقه کاری تان بیش از ۱۰ سال باشد و در بهترین بیمارستان ها فعال باشید این رقم به ۶۰ هزار دلار نیز می رسد.

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان و پرستاران

آلمان از مهاجر پرستار استقبال می کند

یکی از دلایلی که بسیاری از پرستاران در سراسر دنیا تمایل دارند تا به آلمان برای شغل خود مهاجرت کنند این است که آلمان از پرستاران استقبال ویژه می کند. از آن جا که جمعیت جوان آلمان رو به کاهش است و سالمندان نیاز به مراقبت های بهداشتی و بیمارستانی بیشتری دارند، پرستاران زیادی نیاز به همراهی کردن با این قشر سالمند دارند. از این رو نیاز به استخدام پرستار در آلمان همیشه مشهود است.

شما می توانید به عنوان کسی که به جویای شغل است با Job Offer یا همان پیشنهاد کاری به همراه ویزای کاری وارد آلمان شوید و مراحل لازم را دنبال کنید.

اگر مدارک شما توسط دولت آلمان تایید شود که سریعا مشغول به کار می شوید اما اگر شانس این تایید نداشته باشید هیچ بن بستی وجود ندارد. شما می توانید در یک سری دوره های آموزشی شرکت کنید و بعد ضمن گرفتن گواهی نامه های لازم به عنوان پرستار در آلمان خدمت کنید.

دقت کنید که یکی از مهم ترین شروط برای شاغل شدن به عنوان پرستار در آلمان این است که سن شما باید زیر ۴۵ سال باشد.

اگر شما ویزای ۳ ساله برای اقامت در آلمان دارید اگر بخواهید همچنان در این کشور فعال باشید و مدارک لازم را کسب کرده باشید ویزای شما دائمی می شود و می توانید برای همیشه در آلمان ساکن باشید و به این کشور سرویس دهی پرستاری کنید.

درآمد پرستاران در آلمان حداقل ۱۳۰۰ یورو و حداکثر ۴۶۰۰ یور است.

شروط پذیرش پرستار در بیمارستان های هلند

اولین شرط برای پذیرش به عنوان پرستار و مهاجرت به هلند این است که سن شما حداقل ۲۱ سال باشد.

سیستم آموزشی هلند شامل آموزه های مقدماتی (مثل دیپلم ایران) است که به صورت MBO شناخته می شود. اما سطح اموزش عالی که از کاردانی تا دکتری است به صورت HBO شناخته می شود. در صورتی که مدرکی که شما برای پرستاری در کشور خود یا هر کشور دیگر گرفته اید با سطح آموزه های HBO  برابری کند شما تایید می شوید در غیر اینصورت باید آموزه های تکمیلی را در دوره های بومی در این کشور بگذرانید.

معمولا درآمد پرستاران هلندی حدود ۳۶ هزار یورو است که اگر پر تجربه باشید می توانید این رقم را در طول سال به ۸۲ هزار یورو نیز برسانید.

شرایط سفر به دانمارک و اخذ شغل پرستاری

دانمارک یکی از بهترین مقاصد و بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران به شمار می آید. فرقی ندارد که شما مدرک خود را در کدام کشور گرفته اید، دانمارک این امکان را به شما می دهد که مدارک خود را ارائه کنید و در صورتی که تایید شوید به عنوان نیروی رسمی پرستار این کشور مشغول به کار شوید.

البته برای تایید مدرک شما ممکن است که ابتدا شما را در یک دسته بندی سه گانه نام نویسی کنند. این دسته بندی شامل شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا، کشورهای شمال اروپا و سایر کشورهای جهان است. اگر سن شما بالای ۷۵ سال باشد نمی توانید درخواست پرستاری برای دانمارک داشته باشید.

شما می بایست مدارک لازم را ارائه کنید و ظرف ۳ سال سایر آموزه ها و نیازمندی های اخذ مدرک را در دانمارک بگذرانید. یکی از مهم ترین چیزهایی که لازم است متقاضی در ‌آن نمره خوبی دریافت کند آزمون زبان مادری دانمارکی است. این آزمون دوبار در سال برگزار می شود.

پرستاران دانمارکی حدود ۴۰ هزار کرون در ماه که حدود ۵۲۰۰ یورو است حقوق دریافت می کنند. حداکثر درآمد ماهانه پرستاران حاذق حدود ۷۵ هزار کرون است.

شرایط احراز شغل پرستاری در عمان

یکی از بهترین کشورهای حوزه خلیج فارس که برای شغل پرستاری از سراسر دنیا عضو می پذیرد عمان است. ایرانی های عزیز معمولا به منظور مهاجرت شغلی پرستاری عمان را در اولویت های خود قرار می دهند.

در عمان باید علاوه بر تایید مدرک شما از نظر زبان انگلیسی نیز در رتبه عالی قرار داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس شغل خود برآیید. بدین منظور باید آزمون پرومتریک را برای این دو مورد حیاتی دنبال کنید و نمره قبولی دریافت کنید. اگر در این باره نمره خوبی بگیرید و سه سال سابقه کاری در کشور مبدا داشته باشید می توانید حداکثر تا سن ۴۵ سالگی برای شغل پرستاری اقدام کنید.

درآمد پرستاران در عمان ماهانه حدود ۴۵۰۰ دلار آمریکاست که سالانه حدود ۵۰ هزار دلار می رسد.

 آزمون تایید پرستار در کشور قطر

افرادی که قصد مهاجرت به قطر دارند و می خواهند قطر را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران در نظر بگیرند ضمن این که باید مدرک پرستاری داشته باشند و از نظر زبان انگلیسی خوب باشند، باید در آزمون پرومتریک که توسط سازمان آمریکا طراحی می شود نمره حداقلی ۶۰ درصد کسب کنند.

لازم است که از پیش شما ۳ یا ۴ سال سابقه کار در کشور مبدا مثلا ایران داشته باشید. در ادامه می توانید با داشتن ویزای ۲ یا ۳ یا ۵ ساله کاری وارد قطر شوید و بقیه مراحل را دنبال کنید.

البته درآمد دلاری ماهانه پرستاران در قطر حدود ۳ هزار و ۱۰۰ دلار است که از عمان حدود ۱۰۰۰ دلار کمتر است. حداکثر درآمد پرستاران حدود ۱۸ هزار دلار در کشور قطر است.

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها
منبع عکس: Shutterstock در savoteur.com

بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها

هنگام تصمیم برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت شرایط مختلفی را باید در نظر گرفت تا با تامین آن ها یک مهاجرت عالی را رقم زد. زمانی که یک دختر مجرد و تنها قصد مهاجرت دارد باید به نکات بسیاری توجه کند که به نظر می رسد امنیت مهم ترین آن باشد. به نظر می رسد که باید در این باره یک مشورت اساسی با نهاد های مرتبط با مهاجرت داشته باشید. برای این که هنگام مشورت با چنین نهاد هایی حرفی برای گفتن داشته باشید می توانید از نکته ها و نظرات نوشته شده توسط گویا آی تی استفاده بکنید تا سریع تر بتوانید به بهترین نتیجه برسید.

به طور کلی یک دختر مجرد وقتی قصد مهاجرت دارد باید کشوری را انتخاب کند که از نظر امنیت حرف اول را بزند. ضمن این قضیه باید در این کشور امکان تحصیل و اشتغال بانوان به راحتی و با عزت تمام فراهم باشد. بررسی برخی ویژگی ها نظیر احترام به حقوق بانوان و طبقه بندی نژادی و غیره نیز ممکن است در این باره شما را به چالش بکشاند. اما توجه کنید که بسیاری از کشورها برای این که بخواهند مهاجران بیشتری را جذب کنند دست به تبلیغات افراطی و برخی فریب گونه در این باره می پردازند. بهترین توصیه به شما این است که از گزارشات بین المللی در این باره استفاده کنید و یا با نهاد بسیار امن و معتبری در رابطه با بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها صحبت کنید.

۵ عنصر مهم برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت دختر مجرد

به نکات مهمی در بخش قبل اشاره شد. اما اگر قصد دارید به طور اختصاصی تر دست به انتخابی عالی بزنید می توانید تحقیق خود را بر اساس المان های زیر انجام دهید:

  1. امنیت
  2. وضعیت سیستم آموزشی
  3. وضعیت فرهنگی
  4. فرصت شغلی
  5. حمایت حقوقی

در رابطه با وضعیت گزینه های گفته شده می توانید آنچه تا کنون گزارش کرده ایم را مطالعه کنید. کشورهای مختلف در رده بندی های گفته شده در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند. در تمام کشورها موارد یاد شده به طور مساوی تقسیم نشده است و ممکن است رده ای بهتر یا کم کیفیت تر از رده دیگر باشد. پس باید برآیند تحقیق شما باب میل تان باشد.

 

لیست ۵ کشور پیشنهادی برای مهاجرت دختر تنها

به طور کلی ۵ کشور زیر می توانند گزینه های مناسبی برای بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها به شمار آیند. اما اگر قصد دارید به دسته بندی خاص تری برای انتخاب بهترین کشور برای یک دختر مجرد باشید توصیه می شود تحقیقات خود را بر اساس بهترین کشور برای تحصیل شروع کنید:

  1. کانادا
  2. استرالیا
  3. سوئد
  4. نروژ
  5. رومانی

در ادامه به طور لیست وار به این موارد مهم می پردازیم:

چرا کانادا اولین انتخاب دختران تنها برای مهاجرت است

کانادا یک کشور محبوب برای جلب مهاجر از سراسر دنیا است. از جمله امتیازهایی که کانادا را در رده اول قرار داده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم حمایت حقوقی زنان
  • امنیت بالا مخصوصا در برخی شهرهای خاص
  • دانشگاه های مناسب
  • زندگی اجتماعی مناسب
  • وضعیت اشتغال

مسلما هزینه زندگی در کانادا از سایر کشورها بیشتر است اما اگر از نظر اقتصادی دچار مساله هستید می توانید گزینه های بعدی را هم بررسی کنید.

 

آیا استرالیا برای دختر تنها مناسب است؟

۱۰۰ درصد بله! استرالیا کشوری امن است و برای دختران مجرد یکی از بهترین مقصد ها به شمار می آید. دانشگاه های استرالیا به تناسب آنالیز های صورت گرفته در لیست ۱۰ کشور برتر دنیا برای مهاجرت تحصیلی نیز در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. زندگی اجتماعی مناسب و وضعیت اشتغال و بهینه بودن سیستم آموزشی این کشور را منتخب دختران سراسر دنیا کرده است. دقت کنید که پوشش گیاهی عالی و طبیعت زیبای استرالیا نیز مزیت رقابتی عالی آن با سایر کشورها برای مهاجرت به شمار می آید.

 

سوئد و نروژ بهترین کشور برای مهاجرت دختر مجرد

بنظر می رسد که سیستم حمایتی و حقوقی بالای کشور سوئد این کشور را برای مهاجرت دختران تنها مناسب باشد. البته اگر قصد مهاجرت به سوئد دارید حتما به انتخاب شهر در آن به منظور اشتغال زایی بانوان نیز توجه کنید تا بعد از تحصیل برای کار به دردسر نیفتید. اما معمولا در نروژ در اکثر شهرها وضعیت اشتغال زایی مناسب است در عین حال باید در این باره نیز تحقیق کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت
منبع عکس: pulse.ng

رومانی کم جرم ترین کشور در این لیست است

زمانی که قصد داریم بهترین کشور برای مهاجرت دختر تنها را انتخاب کنیم باید به امنیت کشور مورد نظر را مورد بررسی قرار دهیم. میزان امنیت یک کشور نیز می توان از طریق نرخ جرم و جنایت ها و سیستم حمایتی حقوقی بررسی کرد. رومانی از نظر نرخ جرم و جنایت در رده مناسبی قرار دارد.

دانشگاه های این کشور نیز از نکته نظرات مهمی مورد تایید است و وضعیت اشتغال نیز در رومانی مناسب است. اصالت رومانی به قدمت تاریخی و فرهنگ این کشور است که موجب شده ایرانیان بیشتر برای مهاجرت تحصیلی و مخصوصا برای تحصیل در رشته داروسازی آن را انتخاب کنند.

همچنین جاذبه های تاریخی که در رومانی موجود است کمک می کند که شما یک مهاجرت غنی داشته باشید و از زیبایی ها و هنر و فرهنگ این کشور نیز بهره مند شوید. می توان گفت که رومانی بهترین کشور اروپایی از نظر امنیت باشد.

 

بهترین کشور برای مهاجرت ماما

اگر قصد دارید به عنوان یک ماما یا به منظور تحصیل در رشته مامایی به کشوری مهاجرت کنید توصیه می کنیم این رشته را با سایر رشته های تحصیلی مقایسه نکنید. چرا که رشته مامایی یک رشته مراقبتی و حمایتی مهم است که ضوابط آن از هر کشور به کشور دیگری متفاوت است.

به طور کلی یک لیست ۱۰ تایی از بهترین کشور برای مهاجرت ماما در زیر آورده ایم که می توانید تحقیقات خود را روی آن ها محدود کنید:

  • کشور کانادا
  • کشور آلمان
  • کشور انگلستان
  • کشور استرالیا
  • کشور آمریکا
  • کشور نیوزلند
  • کشور سوئیس
  • کشور ایسلند

کشورهای یاد شده بهترین کشورها برای تحصیلات مامایی است و این بدین معنی است که از نظر شغلی نیز برای ماما می توانند بستر با ارزشی برای شغل مامایی باشند.

 

وضعیت کشور کانادا برای مهاجرت ماما

کانادا یکی از کشورهایی است که ارزش بسیاری برای پیشه مامایی قائل است. در این کشور نهاد اختصاصی برای ارزیابی ماما وجود دارد که آزمون هایی برگزار می کند و از دوره های آموزشی در این باره پشتیبانی می کند. کسانی که قصد دارند به عنوان ماما در کانادا مشغول به کار شوند باید مدارک خود را به نهاد شورای تنظیم کننده مامایی کانادا تقدیم کنند.

نکته جالب توجه در کانادا برای رشته مامایی این است که شما می توانید در دانشگاه های کانادا برای ۷ زمینه مختلف و رشته مامایی تحصیل کنید که هر کدام از آن ها معمولا ۴ ساله هستند.

ماما در بسیاری از استان های کانادا نقش مراقبتی دارد و باید در تمام طول شبانه روز در تمام روزهای یک سال آماده سرویس دهی به زنان باردار باشند.

بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته مامایی

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل در رشته مامایی دارید توصیه می کنیم دانشگاه های زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • دانشگاه لورنتین
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه مونت رویال
  • دانشگاه منیتوبا
  • دانشگاه رایرسون

طبق معمول ناچاریم در انتهای هر بار پیشنهاد انتخاب کانادا برای زندگی یا تحصیل به شما گوشزد کنیم که کانادا کشور گرانی است. بنابراین حتما به بررسی بودجه نیز در این باره بپردازید تا غافلگیر نشوید.

 

آلمان دومین کشور منتخب جهان برای مامایی

از آن جا که آلمان جمعیت پیری دارد تلاش ها بر این است که سلامت مادران باردار و جنین آن ها تامین شود تا روز به روز شمار تولد های سالم در این کشور بیشتر باشد. بنابراین طبیعی است که به ماما توجه بسیاری می شود.

به طور کلی آلمان از نظر پذیرش ماما در رده خوبی قرار دارد. از طرفی شما با یک تحصیل ۳ ساله در رشته مامایی در یکی از دانشگاه های آلمان می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و در بیمارستان های کوچک به عنوان ماما مشغول به کار شوید.

هر چند در آلمان می توانید بیش از ۵۰ دانشگاه برای تحصیل مامایی مد نظر قرار دهید اما دانشگاه های زیر در رده های اول انتخاب تحصیل در این رشته هستند:

  • دانشگاه هومبولت برلین
  • دانشگاه فنی مونیخ
  • دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ
  • دانشگاه هامبورگ
  • دانشگاه هایدلبرگ

اگر آلمان را برای مهاجرت مامایی خود در نظر می گیرید باید برای یک تحصیل ۱۶۰۰ ساعته تئوری و ۳ هزار ساعته عملی در این رشته آماده کنید.

 

انگلستان برای مهاجرت ماما چگونه است

اگر قصد دارید یک کشور برای مهاجرت ماما انتخاب کنید انگلستان نیز گزینه مناسبی است چرا که شورای پرستاری و مامایی کانادا که ناظر بر سیستم مامایی این کشور است تلاش دارد که طی یک دوره ۴ ساله ۳ هزار موقعیت تحصیلی برای ماما در دانشگاه های این کشور در نظر بگیرد. تحصیل در رشته های مامایی در کشور انگلستان دوره های ۳ ساله هستند که شامل آموزه های تئوری و عملی هستند.

شورای نظارتی مامایی و پرستاری یک سری دوره های آموزشی را طراحی کرده که می توانید به منظور تایید و واجد شرایط شدن از آن ها بهره مند شوید و ضمن قبولی در این رشته ها و تحصیل در آن ها به عضویت این شورا درآیید و کارتان را شروع کنید.

در انگلستان یک ماما به عنوان یک فرد حمایت کننده به حساب می آید که در دوران بارداری، حین زایمان و بعد از زایمان باید مراقبت های لازم را به مادران باردار ارائه کند.

اگر قصد دارید بهترین دانشگاه برای رشته مامایی در انگلستان را انتخاب کنید می توانید از لیست زیر:

  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه ساوتهمپتون
  • دانشگاه آکسفورد بروکس
  • دانشگاه یورک
  • دانشگاه منچستر

یکی را انتخاب کنید و دامنه تحقیق خود را محدود تر کنید.

 

ماما در استرالیا اعتبار تاریخی دارد

کشور استرالیا برای ماما ارزش ویژه ای قایل است و این نیز به پیشینه های تاریخی در این کشور برمی گردد. سلامت عمومی و میزان رضایت از زندگی در استرالیا به رتبه مناسبی رسیده و این موجب شده که بسیاری از افراد بخواهند استرالیا را برای ادامه زندگی خود و تحصیل در این کشور انتخاب کنند. این میزان رضایت از زندگی مربوط به مراقبت های سلامتی نیز می شود.

در استرالیا می توانید به راحتی دوره های معتبر بین المللی در رشته مامایی پیدا کنید که از هر نظر آموزش شما را غنی کند. همچنین مامایی یک زمینه علمی و تکنیکی در استرالیا به شمار می آید که زایمان را به یک پروسه فنی تبدیل کرده است و باید در آن دقت فراوانی شود.

تمام تلاش استرالیا و نهاد نظارتی آن بر تربیت و بکارگیری ماما بر این اساس استوار است که مادران و نوزادانی سالم را به این کشور هدیه دهد.

از جمله بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مامایی در استرالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه موناش
  • دانشگاه دیکن
  • دانشگاه استرالیای جنوبی
  • دانشگاه فلیندرز
  • دانشگاه کوئینزلند

پودمان های دانشگاه های یاد شده معمولا سه حیطه را در بر می گیرند که شامل علم فرزند آوری، زایمان و مراقبت های بعد از زایمان به حساب می آیند.

 

آمریکا نیز برای مامایی مهاجر می پذیرد

کشور آمریکا نیز یکی دیگر از کشورهایی است که به منظور پذیرفتن مهاجر برای رشته مامایی می توان روی آن حساب کرد. ماما در آمریکا یک شغل متوسط به شمار می آید. معمولا ۵۰ درصد از زایمان ها در این کشور تحت نظارت ماما صورت می گیرد. نهاد نظارتی بر سیستم آموزش و بکارگیری ماما در آمریکا شورای اعتباربخشی آموزش مامایی (ACME)  نام دارد.

هر چند دانشگاه های زیادی در ایالت های مختلف می توانند در پرورش ماما در آمریکا پیشنهاد شود اما از هر نظر ۵ دانشگاه زیر می توانند برجسته ترین ها در آمریکا باشند:

  • کالج مامایی یوتا
  • دانشگاه وندربیلت
  • کالج استونی بروک
  • دانشگاه اُلد دومینیون
  • دانشگاه واشنگتن

آیا در رابطه با آمریکا و پذیرش مهاجر ماما فکت جدیدی دارید؟‌ آن را در بخش نظرات بنویسید.

 

نیوزلند دارای معتبرترین رشته های مامایی در جهان

در لیستی که در حال تحقیق در آن برای بهترین کشورها برای مهاجرت ماما بودم نیوزلند نام غریبی بود اما فکت های آن به نظر جالب تر جلوه می کرد. به عنوان مثال در نیوزلند می توانید ۴ دوره مامایی متفاوت را مد نظر قرار دهید و یک آموزش ۴ هزار ساعته که ترکیبی از آموزه های تئوری و مهارت های عملی به شمار می آید را انتخاب کنید. این دوره ها بین ۳ تا ۴ سال طول می کشند. نکته جالب تر این که شما به طور اموزش از راه دور نیز می توانید این آموزه ها را دنبال کنید و صرفا برای بخش عملی به مراکز معتبر توصیه شده مراجعه کنید.

به طور کلی یک ماما در نیوزلند کار مراقبت قبل از زایمان، زایمان امن تا احیای نوزاد و غیره را بر عهده دارند. پس طبیعی است که توصیه شود که ماما در مراکز مختلف مراقبتی و درمانی و غیره حرفه خود را تثبیت کند.

پس از این که شما در رشته های گفته شده تحصیل کردید باید تحت نظارت شورای مامایی نیوزلند آزمون یا آزمون هایی را انجام دهید تا در صورت کسب نمره کافی اعتبار مامایی به شما داده شود و به عنوان یک ماما در مراکز مختلف شامل:

  • کلینیک‌های تنظیم خانواده
  • بیمارستان‌های زایمان محلی
  • بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان

مشغول به کار شوید. نیوزلند یک کشور کم جمعیت است و طبیعی است که شمار پذیرش ماما ممکن است در این کشور محدود باشد. با این اوصاف نیوزلند تبدیل به یک کشور برای خوداشتغالی مامایی تبدیل شده است. از طرفی زنان باردار ترجیح می دهند یک ماما برای طول دوران بارداری و زایمان و مراقبت های بعدی خود انتخاب کنند و با او این دوران را با سلامتی به پیش ببرند.

سوئس و ایسلند دیگر کشورهایی هستند که به طور مشابه با سایر کشورهای گفته شده در این لیست می توانند فرصت مناسبی برای تحصیل در رشته مامایی به شمار آیند و از اشتغال ماما به تناسب جمعیت خود استقبال کنند.

 

انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان

پزشکان با توجه به این که در کشور ما جایگاه نسبی خوبی دارند اما به منظور یک تجربه جدید و افزایش درآمد تمایل دارند که از فرصت مهاجرت نیز بهره مند شوند. البته در تمام کشورهای دنیا، تنها شماری از کشورها هستند که از نظر درآمدی در رده مناسبی برای پزشکان به شمار می آیند.

دقت کنید که اگر بخواهید درآمد خود را بالاتر ببرید لازم است که دوره عمومی پزشکی خود را به دوره های تخصص ارتقا دهید. در این صورت اعتبار علمی و مالی شما بالاتر می رود.

نکته مهمی که در زمینه تحصیل در رشته پزشکی در کشورهای مختلف باید مد نظر قرار دهید این است که مدرک کشورها لزوما در هر کشوری مورد پذیرش نیست! بنابراین اگر قصد دارید که در دانشگاه کشوری خاص به تحصیل در رشته پزشکی بپردازید اما برای اشتغال به کشور دیگری مهاجرت کنید باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید. این تفاوت و محدودیت ها به اهمیت پزشکی و شیوه آموزش و قواعد و مقررات آن در هر کشور بر می گردد که باید به آن توجه کنید و پیش از هر چیز حسابی در این باره تحقیق کنید.

نکته آخر که لازم است به طور کلی در رابطه با رشته پزشکی با شما در میان بگذاریم این است که در برخی از کشور ها سیاست تعادل در زندگی و کار برقرار است. یعنی شما نمی توانید بیش از حد خاصی مشغول به کار باشید (در هفته یا شبانه روز) بنابراین باید سیاست های درامد زایی و میزان کار خود را نیز در این باره به خوبی بررسی کنید.

 

لوکزامبورگ بهترین کشور دنیا برای مهاجرت پزشکان

شاید با مطالعه این لیست متوقع شده باشید که باید اولین کشورهای پیشنهادی برای مهاجرت یا هر زندگی یا به هر هدف دیگری باید شامل کانادا و آمریکا و استرالیا باشند! این درست است اما برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان قضیه متفاوت است. لوکزامبورگ کشوری با ۶۰۰ هزار جمعیت است! اما فرهنگ آلمان و فرانسه را دارد. به تناسب سایر کشورها و درآمد پزشکان معمولی لوکزامبورگ حرف اول را می زند.

یک پزشک در لوکزامبورگ ماهانه بین ۱۲ تا ۲۰ هزار دلار درآمد دارد و این بالاترین رقم در تحقیقات ماست.

به طور کلی از نظر کیفیتی گفته شده که لوکزامبورگ در رده اولین های کشورهای دنیا است. طبیعت زیبای آن نیز در کنار فرهنگ عالی مردم این سرزمین می تواند رضایت شغلی را در کنار زندگی تقریبا مرفه برای شما فراهم کند.

 

آمریکا بهترین مقصد برای سرمایه گذاری بیمه و پزشکی

کشور آمریکا به منظور خدمات پزشکی یکی از با کیفیت ترین خدمات را داراست. از این روز هزینه های پزشکی و درمان در این کشور بالاست. به دلیل استفاده از تکنولوژی ها و علوم روز در بهبودی و پزشکی آمریکا یکی از مقاصد مهم برای درمان و به عبارتی بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان است. به تبعیت از این واقعیت و گران بودن هزینه های درمان بیمه ها نقش اساسی در این کشور به شمار می روند و می توان گفت با این محاسبه، سرمایه گذاری بیمه نیز می تواند سود آفرین باشد. البته به منظور سرمایه گذاری در آمریکا و یا هر کشور در هر زمینه ای لازم است از متخصصین مربوطه راهنمایی بگیرید.

 

هلند بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان خانواده است

کشور هلند هر چند وسعت زیادی ندارد و شادی و سبک زندگی مردم نشان می دهد که درصد افراد سالم این کشور به نسبت به سایر کشور ها بیشتر باشد، اما هیچ کشوری نیست که نیاز به پزشک نداشته باشد. سیستم پزشکی هلند خاص است و بدین ترتیب است که هر خانواده یک پزشک مخصوص به خود دارد. بنابراین اگر شما نیز علاقه به بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان به عنوان هلند دارید خوب است که به این کشور سفر کنید و ضمن بهره مندی از هوای خوب این کشور و طبیعت زیبای آن، تجربه پزشکی خانوادگی را هم در کارنامه خود ثبت کنید.

 

لیست سایر کشورها برای مهاجرت پزشکان

بعد از هلند خوب است که برای مهاجرت به عنوان پزشک روی یکی از کشورهای زیر تحقیق کنید چرا که این کشورها نیز از نظر حقوق و جایگاه پزشک در رتبه مناسبی قرار دارد:

  • استرالیا
  • آلمان
  • اتریش
  • کانادا
  • ایرلند
  • سوئیس
  • نیوزلند

امیدواریم که راهنمای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت در گویا آی تی به شما کمک کند تا ضمن تحقیق برای کسب اطلاعات برای یک مهاجرت کم ریسک توانسته باشید اطلاعات با ارزشی را به دست آورید. دقت کنید که باید ضمن هر گونه تحقیق اینترنتی، در زمینه انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت با آژانس های مهاجرتی و سازمان های مربوطه نظیر گردشگری و حتی آمارهای معتبر جهانی نیز مشورت داشته باشید.

در صورتی که تجربه ای از سفر به کشورهای گفته شده دارید آن را در بخش نظرات بنویسید.

 

منابع کمکی:

source

توسط