یکی از شرکت های دانش بنیان دست به اقدام جدیدی زده و یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی را از میان برداشته. با سامانه مدیریت هوشمند این شرکت شما می‌توانید از راه دور بر ساختمان خود کنترل و نظارت داشته باشید.

سامانه هوشمند کنترل و نظارت ساختمان از راه دور به شما اجازه می‌دهد زمانی که سفر هستید یا از ساختمان خود فاصله دارید تمام بخش های ساختمان غیر تجاری خود را کنترل کنید.محمدعلی فراقیان، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ابزار صنعت موج ساز در خصوص ساختار و نحوه عملکرد این سامانه توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: تولید اولین دستگاه بیهوشی بومی توسط دانش بنیان ها

او می‌گوید:« با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه قدم گذاشتیم. این محصول علاوه بر این‌که باعث بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت‌های مختلف و سفارشی، متناسب با در خواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده است.»

فراقیان افزود:« استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل‌های انرژی در ساختمان می‌شود،تمام قشرهای جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می‌شود، مخاطب این محصول به شمار می‌آیند.»

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان در ادامه به مزایای سامانه هوشمند کنترل و نظارت ساختمان از راه دور اشاره کرد و گفت:« ارائه خدمات پشتیبانی و هزینه تمام شده پایین‌تر از دیگر مزایای سامانه هوشمند مدیریت ساختمان است.کیفیت محصول تولیدی، قابلیت سفارشی سازی و قیمت پایین محصول باعث رقابت با نمونه‌های داخلی و خارجی شده است. این محصول با قیمت یک سوم نمونه خارجی به مشتری عرضه می‌شود.»

او در پایان عنوان کرد:«  ۱۱ نفر در شرکت به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود ۱۶ نفر هم به صورت غیر مستقیم با شرکت همکاری دارند.»

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی کنترل و نظارت ساختمان از راه دور چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

 

source

توسط techkhabari