ماه گذشته متا نسخه بتای هوش مصنوعی واتساپ را در دسترس کاربران اندرویدی قرار داد. اما مثل همیشه این پلتفرم قصد دارد کاربران بیشتری را راضی کند بنابراین در گزارش‌ها آمده که اکنون کاربران بیشتری از طریق نوار جستجو به هوش مصنوعی متا دسترسی پیدا کرده‌اند.بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، نوار جستجوی آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید و iOS اکنون نماد هوش مصنوعی متا را نشان می‌دهد و می‌گوید «از هوش مصنوعی متا بپرس یا جستجو کن.»

بیشتر بخوانید: ویژگی جدید واتساپ به شما اطلاع می‌دهد چه کسی در وضعیت خود از شما نام برده است

این نماد به همراه برچسب نشانگرش به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر جستجوی مخاطبین، پیام‌ها و رسانه‌ها از نوار جستجو برای دسترسی به هوش مصنوعی متا استفاده کنند، اما این تمام ماجرا نیست؛ این پیام‌رسان اکنون دکمه هوش مصنوعی متا یا Meta AI را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش نشان می‌دهد. شما پس از کلیک بر روی آن می‌توانید مکالمه با چت بات را آغاز کنید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، واتساپ نوار جستجوی بازطراحی شده و دکمه هوش مصنوعی متا را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند راه‌اندازی می‌کند. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه برنامه‌ای که این تغییرات در آن اعمال می‌شود وجود ندارد اما اگر در کانال بتا هستید، سعی کنید برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید تا از ویژگی‌های جدید لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی دکمه هوش مصنوعی متا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

source

توسط techkhabari