به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد کاربرانش را غافلگیر کرده و تصویر جدیدی از گوشی‌های تاشوی خود در ذهن مخاطب بسازد. در حالی که تمام دنبال کنندگان Pixel Fold از سال گذشته منتظر Pixel Fold 2 بودند اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند که نام این دستگاه تغییر کرده  و در واقع به عنوان پیکسل 9 پرو فولد فروخته می‌شود.
علاوه بر این، همانطور که قبلاً شنیده بودیم، این دستگاه احتمالا در رویداد رونمایی سالانه سخت‌افزار گوگل در اکتبر امسال معرفی شود. دقیقا یرخلاف نسخه‌های قبلی خود که در Google I/O ماه می رونمایی می‌شدند.

پیکسل 9 پرو فولد

در این صورت ما در ماه اکتبر به جای دو دستگاه شاهد رونمایی چهار دستگاه خواهیم بود. پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد . Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL تقریباً جانشین پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو هستند، در حالی که گفته می‌شود پیکسل 9 پرو اندازه کوچکتری دارد، شبیه به پیکسل 9، اما با کیفیتی بهتر. جوانب مثبت همه اینها باید از Tensor G4 SoC آینده استفاده کنند.

به نظر می رسد تغییر از Pixel Fold 2 به Pixel 9 Pro Fold به دلیل ارتباطات داخلی Google اتفاق افتاده است. به هر حال در نظر داشته باشید که تمامی این اطلاعات ممکن است تا زمان عرضه دستخوش تغییراتی شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

source

توسط techkhabari