انتظار می‌رود وان پلاس گوشی پرچمدار خود یعنی وان‌پلاس 13 را اواخر سال جاری رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از دستگاه فاش نشده اما به تازگی شایعاتی از طراحی احتمالی آن شنیده می‌شود.
امروز اولین رندرهای وان‌پلاس 13 ظاهر شدند. این تصاویر نگاه اجمالی از طراحی قاب پشتی این دستگاه به ما می‌دهد. استفاده از جزیره دوربین دایره ای در میان پرچمداران وان پلاس سابقه دیرینه ای دارد اما به نظر می‌رسد وان پلاس نظرش تغییر کرده و قصد دارد پرچمدار جدیدش را با دوربین مستطیلی ارائه کند.


بیشتر بخوانید:


رندرهای وان‌پلاس 13

احتمالا طراحی وان‌پلاس 13 شما را به یاد OnePlus 10 Pro 2022 می‌اندازد. در رندرهای منتشر شده وان‌پلاس 13 با دوربین‌های مستطیل شکل در قاب پشتی دیده شده؛ در واقع تنها تفاوت دستگاه جدید با وان پلاس 10 Pro 2022 این است که قاب فلزی آن با دستگاه هم سطح نیست و کمی ارتفاع ایجاد می‌کند.

بهرحال در این رندرها ماژول مستطیل شکل 13 دارای یک دوربین سه گانه و یک چراغ LED حلقه‌ای شکل است. همچنین یک آرم Hasselblad در وسط جزیره به چشم می‌خورد. در سمت راست آن چینش آشنای دکمه‌های پاور و صدا قابل مشاهده است. احتمالا سمت چپ نیز لغزنده هشدار OnePlus را در خود جای داده است. در گزارش‌ها آمده که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED LTPO با رزولوشن 2K و احتمالاً یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است که قدرت خود را از اسنپدراگون 8 نسل 4 می‌گیرد.

بهرحال توجه داشته باشید این فقط یک ماکت است و ممکن تا زمان عرضه طراحی وان‌پلاس 13 کاملا تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی وان‌پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

source

توسط techkhabari