در اوایل این هفته، شایعه‌ای مبنی بر اینکه گوشی‌ شیائومی 15 پریمیوم اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود پخش شد. خبر خوب اینکه، شیائومی اعلا کرده، قصد دارد از این تراشه در گوشی‌های ارزان‌تر خود که احتمالا با ردمی k80 شروع خواهد شد، استفاده کند. با توجه به اینکه این تراشه های قدرتمند در انحصار شیائومی است، منطقی به نظر می‌رسد که در نسل بعدی پرچمدارانش حضور پیدا کند. اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد این تراشه را در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هم موجود کند. احتمال می‌رود سری جدید ردمی K80 انتخاب بعدی شیائومی باشد.


بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه سری ردمی K80

اسمارت پیکاچو مشاور معروف در ویبو از بازه زمانی عرضه این گوشی هوشمند پرده برداشته. بر اساس اعلام وی ما در ماه نوامبر شاهد رونمایی ردمی K80 خواهیم بود.

انتظار می‌رود کوالکام در ماه اکتبر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 را عرضه کند. همین موضوع باعث شده شایعاتی در خصوص عرضه شیائمی در همان ماه بوجود بیاید. با این وجود عرضه سری ردمی K80 احتمالا به نوامبر موکول خواهد شد. اگر شایعات درست باشند این دستگاه باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود اما با این حال مدل وانیلی همچنان از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد.

بازه زمانی عرضه سری ردمی K80 مشخص شد

پیکاچو احتمال می‌دهد که هر دو گوشی ردمی K80 و K80 Pro مانند Redmi K70 و K70 Pro دارای صفحه نمایش با وضوح 2K هستند. این مشاور همچنین اعلام کرد که امسال ردمی K80E، جانشین K70E را به دلیل تمرکز بر نسخه پریمیوم سری K عرضه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

source

توسط techkhabari