در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان اردیبهشت 1403 قصد داریم نگاهی به برترین اسمارت واچ های خوش‌قیمت موجود در بازار داشته و مناسب‌ترین‌ها را معرفی کنیم. در ادامه این مطلب، شما را با بهترین ساعت هوشمند تا 100، 200، 300، 400، 500، 600، 700، 800، 900 هزار و 1 میلیون تومان آشنا خواهیم کرد

طی چند سالی که از فعالیت آلومگ می‌گذرد، همواره به دنبال این بوده‌ایم که بهترین و مناسب‌ترین محصولات موجود در بازار را از بین انبوه محصولات موجود، به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت خوب هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه این صفحه، بهترین‌های بازار معرفی شده و لینک خرید آنها نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بدون هیچ مشکلی قادر به انتخاب دستگاه برتر باشید.

پیش از اینکه بهترین ساعت هوشمند تا ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰ هزار و یک میلیون تومان اردیبهشت ۱۴۰۳ برویم، بهتر است ابتدا در مورد برخی از مهم‌ترین موارد، با شما صحبت کرده و پاسخی روشن به سوال‌های شما بدهیم؛ سوالاتی مانند ساعت هوشمند ارزان چی بخریم؟ آیا خرید ساعت هوشمند ارزان ارزش دارد؟ از کجا بخریم؟


قاب سیلیکونی اصل

آیا خرید ساعت هوشمند ارزان ارزش دارد؟

مهم‌ترین نکته‌ای که پیش از هر چیز باید به آن اشاره کنیم، این است که اصلا خرید ساعت ارزان قیمت، ارزش دارد و می‌تواند تصمیم مناسبی باشد؟

با توجه به شرایط تورمی کشور و نرخ بالای دلار، بهتر است بدانید ساعت های هوشمند ارزان‌قیمتی که در بازار در حال عرضه هستند، «ارزان‌ترین‌های بازار» هستند و این یعنی امکانات و کیفیت آنها در سطح حداقلی است. البته، این بدین معنی نیست که این محصولات، ارزش خرید ندارند یا شما قرار است یک محصول بنجل تهیه کنید؛ بلکه نباید آنها را با نمونه‌های مشابه یا محصولات برندهای دیگر، مقایسه کرد.

مورد مهم بعدی که خریداران بهترین ساعت هوشمند تا ۵۰۰ هزار تومان یا کمتر و بیشتر باید در نظر بگیرند، این است که در این بازه قیمتی نمی‌توان محصولات «برند» را تهیه کرد. به بیان دیگر، اسمارت واچ‌های تولیدشده در این بازه قیمتی، از محصولات متفرقه هستند و در بین آنها خبری از حتی برندهای ارزان مانند میبرو، کیو سی وای، گرین لاین، شیائومی، آنر، ارلدام، یسیدو و … نیست. هرچند، شاید در رده‌های بالا، جایی که بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون اردیبهشت ۱۴۰۳ را معرفی می‌کنیم، بتوان از برندهای زیرمجموعه شیائومی، چیز خوبی پیدا کرد که خب ارزش خرید آن بسیار بالا خواهد رفت

با این حال، همچنان در بین بسیاری از ساعت های هوشمند ارزان تا یک میلیون تومان می‌تواند قابلیت‌های بسیار جذابی مانند نمایشگرهای LED، حالت‌های ورزشی مختلف، گام‌شمار، قابلیت مکالمه و … را پیدا کرد که در نوع خود بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان دیجی کالا هستید هم این مقاله مخصوص شماست.

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان اردیبهشت 1403

اگر این سوال برای شما مطرح است که ساعت هوشمند ارزان چی بخرم، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. پیش از این در مقاله‌ای جداگانه، نگاهی به بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار داشتیم؛ حال نیز سراغ برترین موارد از بین نمونه‌های ارزان رفته‌ایم.

از آنجایی که نسخه‌های کپی، بدون پک، تقلبی، بی‌کیفیت یا بعضا معیوب بهترین ساعت های هوشمند ارزان در بسیار زیاد است، ما تلاش داریم تا محصولات خود را از بین برترین‌های دیجیکالا معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده، برای خرید اقدام کنید. با این تفاسیر، لیست ما شامل ساعت هوشمند ارزان دیجی کالا خواهد شد.

من، محمد قاسمی، در حوزه فروش لوازم موبایل و کامپیوتر فعالیت دارم و آشنایی کاملم با محصولات این حوزه و برندهای آن می‌تواند چراغ راه خوبی برای رسیدن به بهترین انتخاب باشد. پس وقتی محصولی را به عنوان محصول برتر معرفی می‌کنیم، مطمئن باشید که در آن بازه قیمتی، خبری از چیز دیگری در فروشگاه دیجیکالا نیست 🙂

بهترین ساعت هوشمند ارزان تا 100 هزار تومان

زمانی انتخاب و خرید ساعت هوشمند تا ۱۰۰ هزار تومان ۱۴۰۳، موضوع عجیبی نبود، اما حالا می‌توان با اطمینان گفت که تقریبا هیچ محصولی در این بازه قیمتی، وجود خارجی ندارد! پس به هیچ‌وجه نباید به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان تا صد هزار تومان باشید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان تا 200 هزار تومان

در ادامه لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان به برترین ساعت تا ۲۰۰ هزار تومان می‌رسیم؛ جایی که باز هم خبری از هیچ محصول درخوری وجود ندارد. توجه داشته باشید که برخی فروشندگان ممکن است محصولات مختلفی را در این بازه قیمتی معرفی کنند که به‌ظاهر ارزشمند هستند، ولی در خرید آنها حسابی باید دقت کرد.

بهترین ساعت هوشمند تا 300 هزار تومان

ساعت T900 Ultra

T900 Ultra / حدود قیمت: 250 تا 270 هزار تومان

در ادامه راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان، به بازه صد هزار تومانی بعدی می‌رسیم؛ جایی که محصولات زیادی در بازار وجود دارد و ما سراغ یکی از بهترین‌ها در بین آنها رفته‌ایم. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند تا ۳۰۰ هزار تومان هستید، احتمالا مدل T900 Ultra بتواند انتخاب مناسبی باشد. این محصول که در صفحات دیگر می‌توان آن را با برچسب‌های قیمتی بسیار متنوع (تا 500 هزار تومان!) هم پیدا کرد، یکی از بهترین ساعت های هوشمند طرح اپل با پشتیبانی از اندروید 5.0 و آی او اس 9.0 به بالاست.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند ارزان تا 400 هزار تومان

ساعت هوشمند T1000 Ultra

T1000 Ultra / حدود قیمت: 360 تا 400 هزار تومان

نسخه پیشرفته‌تر مدل قبلی، T1000 Ultra، بهترین ساعت هوشمند تا ۴۰۰ هزار تومان اردیبهشت 1403 در لیست ماست. این محصول به همان امکانات نسخه قبلی مجهز شده و روی آن می‌توان قابلیت‌های جذاب دیگری مانند پشتیبانی از زبان فارسی، سنجش اکسیژن سطح خون و همچنین شمارنده ضربان قلب را نیز پیدا کرد. نمایشگر لمسی این ساعت نیز کار کردن با آن را بسیار جذاب می‌کند تا ما با یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان و خوب در بازه قیمتی خود روبه‌رو باشیم.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان

ساعت هوشمند KW 09 Ultra 2

KW 09 Ultra 2 / حدود قیمت: 500 هزار تومان – بهترین ساعت هوشمند ارزان با قابلیت مکالمه

احتمالا از نام این محصول بتوانید حدس بزنید که ما با اسمارت واچ متفرقه روبه‌رو هستیم! با این حال، بهترین ساعت هوشمند تا ۵۰۰ هزار تومان در اردیبهشت ۱۴۰۳، همین محصول است و گزینه دیگری پیش روی شما برای خرید نخواهد بود.

هرچند، پیش از هر چیز باید بگوییم که محصول پیش رو، بهترین ساعت هوشمند ارزان با قابلیت مکالمه است و می‌تواند گفتگوی تلفنی به دو صورت مستقیم و از طریق بلوتوث را امکان‌پذیر می‌کند. این بدان خاطر است که سازندگان، یک اسپیکر و یک میکروفون کوچک روی ساعت تعبیه کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، بهره‌مندی از سیستم پایش سطح اکسیژن خون و همچنین وجود چندین بند مختلف در داخل جعبه اشاره کرد.

توجه داشته باشید که در این بازه قیمتی می‌توان نمونه‌های دیگری از بهترین ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان را هم پیدا کرد، اما محصول پیش رو، بالاترین ارزش را دارد و توانسته عنوان بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان را در بین بسیاری از خریداران، به دوش بکشد.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند تا 600 هزار تومان

ساعت هوشمند W26 Pro Max

W26 Pro Max / حدود قیمت: 500 تا 600 هزار تومان

اگر جای ما بودید، متوجه می‌شدید که انتخاب بهترین ساعت هوشمند تا ۶۰۰ هزار تومان تا چه اندازه دشوار است! ساعت W26 Pro Max که می‌توان آن را با نام‌های مختلف و البته قیمت‌های بعضا نجومی در دیجیکالا پیدا کرد، یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است که می‌تواند تجربه‌ای عالی از خرید را برای شما رقم بزند.

اصلی‌ترین دلیلی که باعث شد تا ما این محصول را در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت 1403 معرفی کنیم، عرضه آن همراه با یک هندزفری بلوتوثی است. البته، از این هدفون نباید انتظار پخش صدای باکیفیت یا دقیقی را داشته باشید، ولی به هر حال می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کادو دادن باشد. پشتیبانی از شمارنده ضربان قلب و همچنین گام‌شمار، از ویژگی‌های فنی این اسمارت واچ هستند و می‌توانند ارزش خرید آن را بالا ببرند. از دید بسیاری از افراد، محصول پیش رو، بهترین ساعت هوشمند ایرپاد دار بازار نیز هست و همین مسئله، باعث شده تا فروش آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند ارزان تا 700 هزار تومان

ساعت هوشمند Verna WT45

Verna WT45 / حدود قیمت: 700 هزار تومان

خب، بالاخره در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان تا ۷۰۰ تومان، به محصولی «برند» رسیدیم. این اسمارت واچ که با برند «وِرنا» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، یکی از نمونه‌های پرفروش و خوش‌ساخت در فروشگاه دیجی‌کالا در این بازه قیمتی است که می‌توان آن را در چندین رنگ مختلف از جمله مشکی، سفید و قرمز تهیه کرد.

دلایل زیادی برای معرفی این محصول وجود دارد که پشتیبانی کامل آن از گوشی‌های اندرویدی و آیفون، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از زبان شیرین فارسی از جمله مهم‌ترین‌های آن هستند. بدنه فلزی با جنس آلیاژ روی نیز ارزش خرید آن را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند تا 800 هزار تومان

ساعت هوشمند S9 Ultra

S9 Ultra / حدود قیمت: 800 هزار تومان

در ادامه راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا ۸۰۰ هزار تومان اردیبهشت 1403، یک محصول باکیفیت و خوش‌ساخت دیگر به نام S9 Ultra را داریم. این ساعت مچی زیبا و جذاب که از هر دو زبان فارسی و انگلیسی در منو و سیستم عامل پشتیبانی می‌کند، به‌نوعی بهترین ساعت هوشمند ارزان ورزشی نیز هست چرا که علاوه بر شمارش ضربان قلب و گام‌ها، روی آن می‌توان سنسور فشار خون و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی مانند دو و میدانی، والیبال، فوتبال، بسکتبال، تنیس و … را نیز پیدا کرد.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند تا 900 هزار تومان

ساعت هوشمند Skmei 1301

Skmei 1301 / حدود قیمت: 820 تا 850 هزار تومان

شاید از اینجای مقاله به بعد، باید محصولات خود را در قالب بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون ۱۴۰۳ معرفی کنیم. خوشبختانه، از اینجا به بعد لیست ما مختص ساعت های برند با ارزش خرید بسیار بالاست. به علاوه، محصولات شیائومی مثل همیشه، لیست ما را قبضه کرده‌اند.

علت گنجاندن ساعت اسکمی 1301 در راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان، آن هم در شرایطی که آی‌می‌لب به عنوان زیرمجموعه شیائومی یک نماینده در لیست ما دارد، ظاهر مردانه آن است. این محصول به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ساعت های هوشمند تا ۹۰۰ هزار تومان در اردیبهشت 1403، با ظاهر جذاب و خاص خود می‌تواند تجربه‌ای عالی از خرید را برای شما رقم بزند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند خوب تا 1 میلیون تومان می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، باتری قوی 120 میلی‌آمپری، گام‌شمار، شمارنده میزان کالری مصرفی، پایش وضعیت خواب و کنترل دوربین گوشی اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این ساعت، فقط از اندروید 4.4 به بالا پشتیبانی می‌کند و دارندگان آیفون، شانس استفاده از آن را نخواهند داشت.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

ساعت هوشمند Xiaomi IMILAB W01

Xiaomi IMILAB W01 / حدود قیمت: 850 تا 900 هزار تومان

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان تا 900 تومان هستید، بهتر است سراغ W01 به عنوان محصولی پرفروش از برند زیرمجموعه شیائومی یعنی IMILAB بروید. کیفیت ساخت بالا در کنار امکانات فنی عالی، وجود امکاناتی مانند سنجش اکسیژن خون، فشارسنج، شمارنده ضربان قلب و باتری قوی 220 میلی‌آمپری با بازدهی بالا، از برجسته‌ترین ویژگی‌های این اسمارت واچ به حساب می‌آید. به علاوه، این ساعت با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS، سازگاری کاملی دارد.

محصول پیش رو، بی‌شک بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان 1403 در بازار ایران به حساب می‌آید.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

ساعت هوشمند Xiaomi Mibro C2

Xiaomi Mibro C2 / حدود قیمت: 950 هزار تومان

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون اردیبهشت ۱۴۰۳، بی‌شک میبرو C2 با قیمتی بسیار رقابتی است. این ساعت در واقع یکی دیگر از محصولات زیرمجموعه شیائومی یعنی «میبرو» است. ساعت Mibro C2 با اتصال به گوشی قادر به نمایش اعلان‌های اپلیکیشن‌های مختلف از جمله واتس اپ، اینستاگرام و … است. به علاوه، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند را می‌توان پشتیبانی از زبان فارسی معرفی کرد. کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار پشتیبانی از ده‌ها واچ‌فیس مختلف و سازگاری کامل با گوشی های اندرویدی و محصولات اپل، از ویژگی‌های دیگری است که به سادگی از کنار آن نمی‌توان عبور کرد.

وجود سنسورهای مانیتورینگ قلب، گام‌شمار، شتاب‌سنج، قابلیت محاسبه کالری سوزانده‌شده، پشتیبانی از ۲۰حالت ورزشی، بند قابل تعویض و … از دیگر ویژگی‌های این محصول است. کاربران همچنین می‌توانند از بابت مقاومت دستگاه در برابر آب تا عمق ۲۰ متری اطمینان کامل داشته باشند. با این تفاسیر، آیا این ویژگی‌ها برای خرید میبرو C2 به عنوان بهترین ساعت هوشمند تا قیمت یک میلیون تومان کافی هستند؟

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

ساعت هوشمند Xiaomi QCY GTC

Xiaomi QCY GTC / حدود قیمت: یک میلیون تومان

شیائومی با زیرمجموعه محبوب و مشهور آن یعنی QCY، یک نماینده دیگر در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان دارد و آن، چیزی نیست جز QCY GTC؛ محصولی ویژه خاص‌پسندها که از 70 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و با طیف گسترده‌ای از امکانات مرتبط با سلامتی مانند پایش وضعیت اکسیژن خون، ضربان قلب، وضعیت خواب و … به دست کاربران می‌رسد. این ساعت همچنین به لطف استاندارد IP68، در برابر آب و گردوغبار هم مقاومت لازم را خواهد داشت.

مشاهده و خرید از دیجی‌کالا

انتخاب بهترین ساعت هوشمند ارزان کار دشواری نیست

در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان خوب و باکیفیت زیر یک میلیون تومان در سال 1403 تلاش کردیم تا برخی از برترین محصولاتی که در بازار امروزی به فروش می‌رسند را معرفی کنیم. لینک تمامی محصولات نیز از فروشگاه دیجی‌کالا قرار داده شده‌اند تا با خیالی آسوده، قادر به انتخاب محصول دلخواه خود داشته باشید. اگر برای تهیه لوازم جانبی موبایل به دنبال فروشگاهی معتبر و مطمئن هستید، آلوتاپ در خدمت شما خواهد بود.

سلب مسئولیت: «آلومگ» صرفا یک وب‌سایت خبری بوده و در این صفحه، بهترین ساعت‌های هوشمند با مناسب‌ترین قیمت را از معتبرترین فروشگاه ایران معرفی می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال خرید کاربران ندارد.

source

توسط