6 و 7 اردیبهشت 1403 زمان برگزاری نوبت اول کنکور 1403 است. درخصوص قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور تناقضاتی وجود داشت که رئیس سازمان سنجش به آنها خاتمه داد.

فردا پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 و جمعه، 7 اردیبهشت سال جاری دور اول آزمون سراسری 1403 آغاز می‌شود. در این دوره که ویژه دروس عمومی است، داوطلبان برای ورود به دانشگاه اعلام آمادگی کرده و نتیجه چندین سال تلاش خود را دریافت خواهند کرد. البته نتایج اصلی پس از برگزاری نوبت دوم کنکور که در تیرماه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

اخیراً شُبهاتی در فضای مجازی و رسانه‌های کشور درخصوص قطعی اینترنت بوجود آمده است که رئیس سازمان سنجش به آنها پایان داد. موضوع قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور 1403 از نظر رئیس سازمان سنجش منتفی و قرار نیست اینترنت قطع شود. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور ؛ پلیس فتا هشدار داد

قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور تکذیب شد

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود.»

او همچنین توضیح داد:

«دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.»

قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور تکذیب شد

گفتنی است سال گذشته در زمان برگزاری نوبت اول کنکور اینترنت در بعضی نقاط کشور قطع و دسترسی به آن محدود شده بود. به دلیل مشکلاتی که با این قطعی به وجود آمد، برای نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ اینترنت قطع نشد.

حالا با اعلام رئیس سازمان سنجش کاربران می‌توانند اطمینان داشته باشند که در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ هم اینترنت قطع نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص برگزاری دور اول کنکور 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari