به گفته تحلیلگر صفحه نمایش، راس یانگ به نظر می‌رسد اپل آماده است تا آیپد ایر 12.9 اینچی آینده خود را با ارتقاء قابل توجهی در صفحه نمایش تجهیز کند. این حرکت باعث می‌شود آیپد ایر به صفحه نمایش فن‌آوری 12.9 اینچی آیپد پرو نزدیک‌تر شود.در حال حاضر، آیپد ایر 10.9 اینچی استاندارد از یک پنل ال سی دی سنتی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود مدل جدید از فناوری مینی ال ای دی استفاده کند که دارای روشنایی بیشتر برای محتوای HDR، سیاه‌های عمیق برای بهبود کنتراست و مصرف کمتر برق برای افزایش عمر باتری است. این همخوانی با فناوری کنونی استفاده شده در مدل‌های برتر 12.9 اینچی آیپد پرو و لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو اپل است.


بیشتر بخوانید: 

صفحه نمایش آیپد ایر 12.9 اینچی اپل

اطلاعات دقیق درباره صفحه نمایش آیپد ایر 12.9 اینچی که احتمالا جزء بهترین تبلت های 2024 است، هنوز تایید نشده، اما احتمالاً مشخصاتی شبیه به آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی داشته باشد که شامل استفاده از یک سیستم پشت‌نور 2D، رزولوشن 2732 در 2048 (با 264 پیکسل در هر اینچ)، پشتیبانی از فناوری نرخ تازه‌سازی تطبیقی ProMotion و روشنایی بالقوه تا 1600 نیت برای محتوای HDR می‌شود.

در حالی که قرار است آیپد ایر به فناوری مینی ال ای دی مجهز شود، شایعات نشان می‌دهند که اپل احتمالا فناوری نمایش OLED نسل بعدی را برای آینده آیپد پرو حفظ کند. انتظار می‌رود که این مدل‌های جدید آیپد پرو نیز با استفاده از تراشه M3 تغذیه شوند و احتمالاً همراه با یک قلم اپل 3 جدید عرضه شوند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند محصول جدید اپل احتمالا در هفته‌ی دوم ماه می بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari