سال گذشته، شرکت شیائومی مدل‌های 14 و 14 پرو را به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 جهان معرفی کرد. چندی پیش هم گزارش‌های مختلف خبر مجهز شدن وان پلاس 13 به اسنپدراگون 8 نسل 4 را اعلام کردند؛ اما اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که نشان می‌دهند، آزمایش داخلی بعدی سری 15 شیائومی به زودی در چین انجام خواهد شد.مشاور دیجیتال چت استیشن اخیرا با انتشار پستی در ویبو جزئیاتی را درباره سری 15 شیائومی فاش کرده است. اگرچه DCS نام گوشی‌هایی را که در مورد آنها صحبت می‌کند، مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد که اطلاعات مربوط به خط تولید شیائومی 15 باشد.

بیشتر بخوانید: اسپیکر بلوتوثی شیائومی در راه است

خط تولید شیائومی 15 به زودی راه‌اندازی می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده، نسل جدید شیائومی پس از انجام مرحله دوم آزمایشات داخلی در ماه جاری قرار است شهریور ماه به تولید انبوه برسد.

همچنین شایعات جدید ادعا کرده‌اند که سری 15 دارای یک دوربین تله فوتو جدید پریسکوپ و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اولتراسونیک است. سری 15 شیائومی در دو گزینه اندازه صفحه نمایش در دسترس خواهد بود.

اخیراً مشخص شد که مدل استاندارد این گوشی از صفحه نمایش تخت OLED 6.36 اینچی بهره‌مند خواهد بود. نوع Pro احتمالا صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد با اینحال اندازه دقیق آن هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود که هر دو گوشی به ترتیب از وضوح 1.5K و 2K پشتیبانی می‌کنند.

شیائومی 15 و 15 پرو به باتری‌هایی با چگالی بالا مجهز هستند اما ظرفیت‌های آن‌ها رسما مشخص نشده؛ همچنین با استناد به اطلاعاتی که این منبع فاش کرده هر دو گوشی دارای دوربین اصلی OmniVision 50 مگاپیکسلی خواهند بود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید نسخه نهایی این ویژگی‌ها را خواهد داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

source

توسط techkhabari