به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون سراسری سال 1403 می‌رساند که ثبت نام جاماندگان کنکور این آزمون از امروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد یافت. این فرصت آخرین فرصت برای آن دسته از متقاضیانی است که در نوبت اول ثبت‌نام نکرده‌اند.در این آزمون، تعداد 900 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت ثبت‌نام در این آزمون روز پنجشنبه 16 فروردین ماه به پایان می‌رسد. متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور 1403

متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، باید برای ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام نمایند. این شامل دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی می‌شود.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد، در حالی که نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود.

امیدواریم که این اطلاعات برای علاقمندان مفید باشد و از فرصتی که فراهم شده، بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: 

source

توسط techkhabari