روز به روز بر تعداد شرکت‌هایی که قصد استفاده از قدرت هوش مصنوعی و پیاده‌سازی بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی در محصولات خود را دارند افزوده می‌شود. متا یکی از این شرکت‌هاست که برای ارائه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران برنامه‌های اجتماعی خود، با نوار جستجوی جدید اینستاگرام ادامه می‌دهد.پس از اینکه متا آزمایش ربات چت هوش مصنوعی خود را با کاربران واتس اپ در هند و سایر کشورها آزمایش کرد، اکنون به دنبال افزودن هوش مصنوعی خود در نوار جستجوی اینستاگرام برای چت بات هوش مصنوعی و کشف محتوا است. آخر همین هفته، TechCrunch گزارش داد که کاربران منتخب اینستاگرام اکنون یک نوار جستجوی بهبودیافته دریافت می‌کنند که در آن می‌توانند با انجام پرس‌و‌جوهای مختلف، مکالمات را در DM با هوش مصنوعی Meta آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام ویژگی Notes خود را تغییر می‌دهد

کسانی که ویژگی جدید را دریافت می‌کنند می‌توانند سؤال‌های جدید بپرسند یا از هر یک از درخواست‌های از پیش بارگذاری شده استفاده کنند. جدا از مکالمه، هوش مصنوعی متا می‌تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند تا محتوای جدید را در شبکه اجتماعی کشف کنند.

گرچه متا در حال آزمایش هوش مصنوعی خود است اما هنوز اعلام نکرده که آیا از فناوری هوش مصنوعی مولد در جستجو استفاده می‌کند یا خیر. در اطلاعیه این شرکت آمده: «تجارب مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف در دست توسعه هستند و ما در حال آزمایش طیف وسیعی از آنها به صورت عمومی در ظرفیتی محدود هستیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو نوار جستجوی جدید اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

source

توسط techkhabari