این هفته وایبر ابزار دیگری مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که به کاربران برای صرفه‌جویی در وقت کمک می‌کند. هوش مصنوعی وایبر به شکلی آموزش دیده تا پیام‌های خوانده نشده در گروه‌های چت را به راحتی مدیریت کنید بخش‌های مهمتر گفتگوی گروه را استخراج و خلاصه‌وار مطالعه کنید. در زمان عرضه، ویژگی جدید خلاصه‌ساز هوش مصنوعی تنها برای گروه‌های چت در دسترس خواهد بود، اما ممکن است در آینده به سایر بخش‌های این برنامه پیام‌رسان اضافه شود. این اپ به منظور برآورده کردن نیاز کاربرانش، خلاصه‌ساز هوش مصنوعی را طوری طراحی کرده که می‌تواند اطلاعات مفید 100 پیام خوانده نشده را خلاصه کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: 

نحوه فعالسازی هوش مصنوعی وایبر

برای فعال‌سازی هوش مصنوعی وایبر ، کاربران باید وارد یک گروه چت با پیام‌های خوانده نشده شوند و پیامی که آنها را به خلاصه گفتگوی گروهی که از دست داده‌اند معرفی می‌کند را بپذیرند.

لازم به ذکر است که این خلاصه‌ها تنها برای کاربرانی قابل مشاهده هستند که درخواست داده‌اند. یک نکته دیگری که ارزش ذکر دارد این است که محتوای خلاصه گفتگوهای هوش مصنوعی شامل هیچ شناسه‌گذاری خارجی به جز نام‌های کاربری نیست، به این معنا که گفتگوهای خاص نمی‌توانند به هیچ یک از اعضای گروه به صورت خارجی متصل شوند.

نحوه فعالسازی هوش مصنوعی وایبر

به طور واضح، وایبر دسترسی به مکالمات یا خلاصه‌ها را در سرورهای خود نخواهد داشت که خود به معنی حفظ حریم خصوص و قاعده رازداری محسوب می‌شود.

به گفته وایبر ، این ویژگی به تدریج به کاربران در ایالات متحده، فیلیپین، اوکراین، ژاپن، بلغارستان و لهستان عرضه شده و با کشورهای دیگری نیز به زودی همراه خواهد شد. خلاصه‌ساز هوش مصنوعی پلتفرم‌های iOS و اندروید را با درک بیش از 50 زبان پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

source

توسط techkhabari