اولین طرح فروش نیسان ترا فروردین 1403 با شرایط ویژه آغاز شد. نیسان ترا توسط شرکت مانیان خودرو مونتاژ شده و قرار است برای اولین بار راهی بازار خودرو ایران شود.

شرکت مانیان خودرو، اولین طرح فروش نیسان ترا فروردین 1403 را از روز 21 فروردین 1403 آغاز کرده است و مطابق با بخشنامه فروش، قرار است طرح مشارکت در تولید نیسان ترا تا پایان اولین روز اردیبهشت 1403 ادامه یابد.

قیمت علی‌الحساب نیسان ترا 2 میلیارد و 970 میلیون تومان است و مبلع مشارکت نیز 1 میلیارد و 480 میلیون تومان اعلام شده است. ضمناً باید ذکر کنیم که نیسان ترا دو دیفرانسیل در این طرح عرضه خواهد شد و بازه زمانی نیز 150 روز کاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی کرمان موتور

جزئیات طرح فروش نیسان ترا فروردین 1403

شرایط فروش نیسان ترا مانیان خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید منتشر شده است. در این شرایط فروش رقم پرداخت اولیه ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان است و قیمت علی‌الحساب این محصول ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودرو ۱۵۰ روز کاری است و سود مشارکت ۴ درصدی ماهیانه و به صورت روز شمار در این طرح لحاظ می‌شود.

جزئیات طرح فروش نیسان ترا فروردین 1403

مشخصات فنی نیسان ترا

نیسان ترا مانیان خودرو با پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi به بازار ایران می‌آید. این خودرو پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی (اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی) را دارد که ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. همچنین جعبه دنده این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF است که توان را به چرخ‌های جلو و عقب می‌رساند.

آپشن های نیسان ترا

نیسان ترا مانیان خودرو به امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سانروف برقی، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت جعبه دنده، شش کیسه هوا و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نیسان ترا دو دیفرانسیل چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط techkhabari