رویداد بزرگ سونی برای معرفی محصولات جدید این شرکت بزودی برگذار می‌شود. پیش از این تنها می‌دانستیم که پرچمدار سونی Xperia 1 VI در این رویداد معرفی خواهد شد. اما اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که گوشی دیگری به نام سونی Xperia 10 VI نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.هر دو محصول جدید سونی در واقع جانشینی برای اکسپریا 1 V و اکسپریا 10 VI محسوب می‌شوند که به ویژگی‌های خاصی مجهز شده‌اند.


بیشتر بخوانید:

مشخصات دوربین، تراشه و باتری پرچمدار سون Xperia 1 VI فاش شد


مشخصات سونی Xperia 10 VI

تصاویر رسمی، سونی Xperia 10 VI را در سه گزینه رنگی که شامل آبی روشن، سیاه و سفید می‌شوند نشان می‌دهند. این گوشی طراحی صاف و بدون برآمدگی‌ای دارد. دو دوربین پشتی این گوشی در قسمت چپ و در یک ماژول بیضی شکل به همراه یک فلش LED قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد، شرکت سونی از لنز تله‌فوتویی که در نسل قبلی تعبیه شده، استفاده نخواهد کرد؛ این موضوع نشان می‌دهد که در مدل آینده، یک لنز با زاویه دید گسترده و یک لنز اصلی با قابلیت زوم 2X قرار خواهد گرفت.

Sony Xperia 10 VI دارای یک قاب مسطح با دکمه‌های میزان صدا و خاموش/روشن در سمت راست است. آخرین دکمه به عنوان یک اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. این گوشی که به نوعی رقیب گلکسی A35 محسوب شده و احتمالا جز بهترین گوشی های میان رده 2024 هم لیست خواهد شد، اسپیکرهای جلویی را در قسمت بالا و پایین قرار داده است.

رتبه‌بندی IP Sony Xperia 10 VI هنوز مشخص نیست، با اینحال، احتمال می‌رود این دستگاه در برابر ورود آب و گرد و غبار مقاوم باشد؛ خصیصه‌ای که در بهترین گوشی های 2024 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari