ویژگی جدید اینستاگرام تعامل بیشتری بین شما و دنبال کنندگان ایجاد می‌کند. بر اساس اعلام رسمی این پلتفرم اجتماعی با بروزرسانی جدید چندین ویژگی جذاب جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد.اولین ویژگی برای طرفداران موزیک بسیار جالب خواهد بود. قابلیت Add Yours Music رنگ و بوی تازه‌ای به استوری‌های شما می‌بخشد. به این ترتیب شما می‌توانید رشته استوری‌های خود را با یک موزیک کلاسیک ترکیب کنید. حتی می‌توانید آهنگی را انتخاب کنید که با خلق و خوی شما مطابقت دارد و از دوستان و دنبال‌کنندگان خود دعوت کنید تا با افزودن موارد دلخواه خود به موضوع، به آن بپیوندند. سرانجام شما یک لیست بخش عمومی که باب میلتان است را دارید.


بیشتر بخوانید:


ویژگی جدید اینستاگرام استوری‌ها را تعاملی‌تر می‌کند

اگر به موضوعات نوستالژی علاقه دارید «قاب» را انتخاب کنید. پس از اینکه شما Frames را انتخاب کردید نوعی استیکر بر روی عکس انتخابی شما قرار می‌گیرد. نگران نباشید دنبال کنندگان شما می‌توانند با تکان دادن گوشی عکس اصلی شما را ببینند.

ویژگی بعدی برای افرادی که به موضوعات رازآلود علاقه دارند، مناسب است. Reveal به شما اجازه می‌دهد محتوای خود را تار و نامشخص کنید. در این صورت استوری شما تنها به کسانی که پیام خصوصی DM برای شما ارسال کرده اند، نمایش داده می‌شود.

و در نهایت با با استفاده از استیکر Cutouts خلاقیت خود را به چالش بکشید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که هر عکس یا ویدئویی را تبدیل به یک برچسب سفارشی کنید  و با آن نواقص خود را بپوشانید. البته اینستاگرام سعی دارد خودش این کار را انجام دهد اما اگر از پیشنهادهایش خوشتان نیامد خودتان به صورت دستی تنظیمات را اعمال کنید. شما حتی می‌توانید برچسب‌های سفارشی خود را با دیگران به اشتراک گذاشته تا آنها هم استفاده کنند.

کاملا واضح است که این پلتفرم سعی دارد استوری‌های خود را جذاب‌تر کند تا شما فقط برای به اشتراک گذاشتن لحظات کوتاه وارد آن نشوید، بلکه با استفاده از ویژگی‌های جدید اینستاگرام در آن سرگرم شوید، آزمایش کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

source

توسط techkhabari