گلکسی بادز شرکت Samsung که به تازگی معرفی شده، دارای یک صفحه لمسی است از انواع مختلف حرکات لمسی پشتیبانی می‌کنند. از جمله حرکات می‌توان به لمس و نگهداشتن آن را برای اجرای برنامه‌هایی مانند Spotify و Bixby یا کم و زیاد کردن صدا اشاره کرد.

شاید انتظار داشته باشید این هدفون ها به سامسونگ موزیک هم دسترسی داشته باشند اما اینطور نیست. در واقع بدیهی است که برنامه موزیک سامسونگ توسط هدفون هایش پشتیبانی شود اما این مسئله در مورد برنامه Samsung Music صدق نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: رنگ‌بندی گلکسی Z Flip 6 سامسونگ مشخص شد

اما به نظر می‌رسد این غول فناوری قصد برآورده کردن انتظارات مخاطبانش را دارد بر همین اساس در نهایت، سامسونگ گزینه فعال کردن برنامه را با لمس و نگه داشتن پد لمسی روی هدفون گلکسی بادز هنگامی که به تلفن یا تبلت متصل هستند اضافه می‌کند.

اینکه چرا تاکنون این قابلیت در دسترس نبود را فقط سامسونگ می‌داند؛ اما احتمالا سامسونگ فکر نمی‌کرد از برنامه موسیقی‌اش به اندازه کافی استفاده شود تا پشتیبانی مناسب را تضمین کند.

از این گذشته، جهان تقریباً به طور کامل به سمت برنامه‌هایی رفته که موسیقی را از اینترنت پخش می‌کنند، کاری که Samsung Music از انجام آن عاجز است. گلکسی بادز از اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند اما سامسونگ سرویس پخش خود را ندارد.

اگر قصد دارید از گلکسی بادز به برنامه موزیک سامسونگ دست پیدا کنید، آخرین نسخه Samsung Music را از فروشگاه گلکسی یا پلی استور دانلود کنید. سپس، برای اختصاص دادن ژست لمس و نگه داشتن به Samsung Music، برنامه Galaxy Wearable (که به سادگی Wearable در دستگاه‌های دارای One UI 6.0 و بالاتر نامیده می‌شود) را در تلفن یا تبلت متصل به هدفون باز کنید، روی گزینه Touch controls ضربه بزنید. دکمه را لمس کرده و نگه دارید و Samsung Music را از لیست انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید هدفون چپ یا راست یا هر دو را به سامسونگ موزیک اختصاص دهید، اما توصیه می‌کنیم یکی از هدفون‌ها را به عملکرد دیگری اختصاص دهید. به هر حال باید بدانید که ژست لمسی و نگه داشتن، پخش از برنامه Samsung Music در پس‌زمینه از سر گرفته می‌شود، بنابراین هر کاری که در تلفن یا رایانه لوحی خود انجام می‌دهید، مختل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی بادز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

source

توسط techkhabari