آدام موسری مدیر برنامه‌های تردز و اینستاگرام ازقابلیت جدیدی خبر داده است. بر اساس اعلام وی برنامه تردز اینستاگرام بر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که برای افرادی که صفحه نمایشی مرتب‌تر می‌خواهند بسیار کاربردی است. در حال حاضر گزینه بایگانی پست های تردز در حال آزمایش است که انتظار می‌رود بزودی در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد.این به روز رسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را بایگانی کنند. در واقع گزینه بایگانی پست های تردز به شما اجازه می‌دهد هر پستی را می‌خواهید از دید دیگران مخفی کنید تا فقط در دسترس خودتان بماند. شما قبلا با این ویژگی در اینستاگرام آشنا شده‌اید؛ با این قابلیت‌های پست‌های موردنظر از فیدتان حذف شده اما در صورت لزوم به بازدید یا نمایش مجدد همچنان در دسترستان است.

بیشتر بخوانید: متا موضوعات محبوب را به تردز اضافه می‌کند؛ رقابت تنگاتنگ تردز با ایکس

شما از دو راه می‌توانید از گزینه بایگانی پست های تردز استفاده کنید: دستی یا با تنظیم تایمر آرشیو خودکار. در آرشیو خودکار، پست‌ها پس از مدت زمان مشخصی از نمایه ناپدید می‌شوند؛ اما نگران نباشید! زیرا برای همیشه از بین نمی‌روند. و دوباره قابل نمایش هستند.

بر اساس اعلام موسری این ویژگی یک انتخاب خواهد بود و نه رفتار پیش‌فرض برای پست‌ها. این تصمیم پس از اجرای یک نظرسنجی که در آن اکثر شرکت‌کنندگان اعلام کردند که می‌خواهند این یک ویژگی اختیاری باشد، اتخاذ شد.

به هر حال ویژگی جدید با واکنش‌های متفاوتی رو به رو شده برخی مشتاقانه منتظر آن هستند و برخی نگرانند این قابلیت باعث شود افراد راحت‌تر از پاسخگویی در مورد چیزهایی که در گذشته پست شده‌اند اجتناب کنند.

علاوه بر این، نگرانی‌هایی در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک پست با استفاده از کد جاسازی ارائه شده توسط Threads در یک صفحه وب جاسازی می‌شود، اما پس از آن بایگانی می‌شود، وجود دارد. در این حالت، ما فرض می‌کنیم که نتایج مشابهی خواهد بود که اگر کسی پست را حذف کند، کد جاسازی دیگر پست را نشان نمی‌دهد. مثل همیشه کاربران بیکار ننشسته و اعتراضات خود را در قالب یک اطلاعیه اعلام کردند. برخی معتقدند که قابلیت‌هایی همچون نتایج جستجوی زمانی و پیام‌های مستقیم اولویت‌بندی که پیش‌تر مورد آزمایش قرار گرفته‌اند اولویت بیشتری دارند. با این حال گزینه بایگانی پست های تردز توسط تعداد محدودی از کاربران مورد آزمایش قرار گرفته و هنوز مشخص نیست چه زمانی به صورت عمومی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

با ما تکراتو در ارتباط باشید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

source

توسط techkhabari