اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بالاخره غول فناوری‌کره‌ای سنت‌شکنی کرده و اولین شارژر دوپورتی USB PD سامسونگ را با توان 50 وات راه‌اندازی کرده است. سامسونگ هرگز طرفدار سرعت بسیار سریع برای گوشی‌های هوشمند نبوده؛ بطوریکه سریع‌ترین شارژ سریعی که برای گوشی یا تبلت‌هایش ارائه کرده، 45 وات است. جالب‌تر اینکه این سرعت زمانی استفاده می‌شود که دستگاه به شارژ 50 درصد رسیده باشد.


بیشتر بخوانید:


شارژر دوپورتی USB PD سامسونگ عرضه شد

این شرکت آداپتور شارژ سوپر سریع 50 وات شماره مدل (EP-T5020) را در برخی از کشورهای اروپایی با قیمت 69.90 یورو عرضه کرده است.

این شارژر دو پورت USB نوع C با سرعت شارژ سریع عرضه شده است. وقتی تنها یک دستگاه به شارژر وصل می‌شود، پورت بالایی می‌تواند سرعت شارژ سریع تا 50 وات را فراهم کند.

اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بالاخره غول فناوری‌کره‌ای سنت‌شکنی کرده و اولین شارژر دوپورتی USB PD سامسونگ را با توان 50 وات راه‌اندازی کرده است.

هر دو پورت USB نوع C، وقتی دو دستگاه به شارژر به طور همزمان متصل شوند، می‌توانند سرعت شارژ تا 25 وات را فراهم کنند. به این ترتیب، شما می‌توانید دو گوشی گلکسی را با سرعت 25 وات شارژ نمایید. وقتی از لپ‌تاپ گلکسی بوک استفاده می‌کنید، می‌توانید تا 50 وات سرعت شارژ را تجربه کنید. این شارژر از پروتکل USD PD PPS پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر شارژر دو پورتی USB PD سامسونگ، این شرکت یک شارژر سه‌پورتی 65 وات EP-T6530 را نیز صرفا برای لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

source

توسط techkhabari