عکس های خود را در تلگرام به یک استیکر جذاب تبدیل کنید. این ویژگی در جدیدترین آپدیت تلگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما چگونه می‌توان از این قابلیت استقاده کرد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

در نسخه جدید تلگرام، قابلیتی اضافه شده است که اگر بخواهیم عامیانه توصیفش کنیم باید بدین شکل بگوییم، این ویژگی به کاربر اجاره می‌دهد هر عکسی که دلش خواست را به استیکر تبدیل کند. اگر می‌دانید که چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنید که هیچ، اما اگر روش این کار را نمی‌دانید، ما به شما آموزش خواهیم داد.

تلگرام دو نسخه اصلی دارد که اولی نسخه عمومی و رایگان است که همه کاربران می‌توانند از ویژگی‌های آن به صورت کاملاً رایگان استفاده کنند. نسخه دوم تلگرام پریمیوم نام دارد که چندوقت پیش معرفی شد و طیف وسیعی از ویژگی‌ها و امکانات فراوان مانند ویژگی استوری فقط در این نسخه قرار دارند. نسخه پریمیوم تلگرام، پولی است و کاربر برای تبدیل اکانت عادی خود به پریمیوم باید سر کیسه را شل کند.

جالب است بدانید که ویژگی ساخت استیکر از عکس در تلگرام برای همه کاربران عرضه شده و فرقی نمی‌کند که کاربر عادی باشید یا نسخه پریمیوم را نصب کرده‌اید. همچنین نحوه تبدیل عکس به استیکر در تلگرام چه در نسخه معمولی و چه نسخه پریمیوم یکسان است. در ادامه با ما باشید تا روش تبدیل عکس به استیکر در نسخه جدید تلگرام را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: تلگرام به زودی به 1 میلیارد کاربر فعال خواهد رسید

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم؟

شیوه تبدیل عکس به استیکر در تلگرام بسیار ساده است و حتی بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. بهتر است بگوییم که تلگرام تمامی قابلیت‌های خود را طوری به اپلیکیشن اضافه می‌کند که همه کاربران بتوانند از به راحتی از آن استفاده کنند.

باید بگوییم که این ویژگی فعلاً فقط برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و تلگرام به زودی امکان تبدیل عکس به استیکر را برای ویندوز نیز منتشر خواهد کرد.

آموزش تبدیل عکس به استیکر در تلگرام

در ابتدا باید اپلیکیشن تلگرام خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید. پیشنهاد ما این است که نسخه جدید تلگرام را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

برای دسترسی به ویژگی مورد بحث در گوشی‌های اندرویدی، پس از به‌ روزرسانی تلگرام پیشنهاد می‌شود سرویس‌های گوگل را نیز آپدیت کنید، چرا که بدون آپدیت گوگل پلی سرویس، احتمال دارد که نتوانید از ویژگی جدید ساخت استیکر از عکس در تلگرام استفاده کنید. برای به روزرسانی گوگل پلی سرویسز بر روی این لینک تپ کنید.

نکته: برای دسترسی به گوگل پلی به دلیل اینکه فروشگاه اندروید در ایران فیلتر است، حتماً باید از فیلترشکن و ابزارهای رفع فیلتر استفاده کنید.

چگونه عکس های خود را در تلگرام به استیکر تبدیل کنیم؟

روش ساخت استیکر از عکس را می‌توانید به صورت خیلی شفاف در ویدئو زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص ساخت آسان استیکر در تلگرام در نسخه جدید این پیام رسان روسی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مابه اشتراک گذاشت و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.ئ

source

توسط techkhabari