آشنایی با برترین و بهترین فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها می تواند برای بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال جذاب باشد در این مقاله سعی میکنیم بهترین فیلم  و سریال و انیمیشن در سالی که گذشت را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

بهترین انیمیشن : فرار مرغی ۴

انیمیشن “ظهور ناگت” یک فیلم کمدی استاپ‌موشن است که توسط استودیوهای فرانسوی StudioCanalو Pathéو استودیوی بریتانیایی Aardman Animationsتولید شده است. این فیلم، با الهام از فیلم‌هایی مانند “جنگ ستارگان”، “شجاع دل”، “ایندیانا جونز” و “فرار بزرگ” ساخته شده است.

“ظهور ناگت” دنباله‌ای بر انیمیشن “فرار مرغی” است که به کارگردانی سام فل، بر اساس فیلمنامه‌ای از کری کرکپاتریک و جان اوفارل ساخته می‌شود. صداپیشگان این انیمیشن شامل زاخاری لوی، تاندیو نیوتن، بلا رمزی، رومش رانگاناتان، دیوید بردلی، دنیل میس، جین هوراکس، ایملدا استونتون، لین فرگوسن، جوزی سجویک-دیویس و نیک محمد هستند.

خلاصه داستان “فرار مرغی” درباره گروهی از جوجه‌ها است که در مزرعه‌ای زندگی می‌کنند که توسط زوجی ظالم مدیریت می‌شود. در این مزرعه، قانونی وجود دارد که اگر مرغی توانایی تخم‌گذاری را از دست بدهد، کشته می‌شود. تدریجاً، مزرعه با چالش‌های بزرگتری روبرو می‌شود و جوجه‌ها سعی می‌کنند مشکلات خود را حل کنند. راه‌حل جوجه‌ها برای مقابله با مصیبت‌هایشان بسیار جذاب، خنده‌دار و شجاعانه است. در بخش اول این استاپ‌موشن، ما می‌بینیم که چگونه از طغیان مزرعه‌دار جلوگیری می‌کنند. در بخش دوم انیمیشن “فرار مرغی”، جوجه‌ها با رهبری مرغی باهوش، در مقابل یک ماموریت ناممکن قرار می‌گیرند و با استفاده از خلاقیت‌های عجیب و دیدنی، چالش بزرگ خود را پشت سر می‌گذارند. بیشتر مرغ‌هایی که در بخش قبل مشاهده کردیم، همچنان حضور دارند و دو موش نیز آماده کمک به مرغ‌های شجاع هستند.

برای دانلود این انیمیشن و دیگر انیمیشن های روز دنیا کافی است به بخش انیمیشن نماشات سری بزنید

بهترین فیلم : اوپنهایمر

کریستوفر نولان به عنوان یک کارگردان بسیار ویژه شناخته می‌شود. او در چندین سال گذشته به عنوان یک متخصص در زمینه ساخت فیلم‌های پیچیده و منحصر به فرد شناخته شده است. نولان خود را به عنوان یک رویاپرداز درجه یک معرفی کرده است و می‌تواند هر داستانی را به یک اثر سینمایی خاص و پیچیده تبدیل کند. او به مخاطبانش رحم نمی‌کند، اما برای جایزه‌های بی‌نظیر داستان‌هایی را به آن‌ها هدیه می‌دهد که می‌توان درباره آن‌ها سال‌ها صحبت کرد. این داستان‌ها از لحاظ فنی عالی به نظر می‌رسند.

اکنون فیلم جدید نولان به نام “اوپنهایمر” منتشر شده است و او می‌خواهد مسیر خود را به سوی موفقیت ادامه دهد. اما سوال این است که آیا این کار به او موفقیت را به ارمغان آورده است یا خیر؟

داستان فیلم در زمانی رخ می‌دهد که نازی‌ها در سراسر اروپا ترس و وحشت را به مردمان حاکم می‌کنند. در این شرایط، آمریکایی‌ها تصمیم می‌گیرند به یک فیزیکدان مرموز به نام جی رابرت اوپنهایمر اعتماد کنند. هدف آن‌ها این است که قبل از آنکه آلمانی‌ها بمب هسته‌ای خود را بسازند، به کمک اوپنهایمر بمب هسته‌ای خود را بسازند. داستان از زمانی شروع می‌شود که اوپنهایمر به عنوان یک فیزیکدان جوان در کمبریج درگیر پروژه منهتن می‌شود و در نهایت به عنوان مدافعی برای جلوگیری از مسابقه تسلیحاتی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی عمل می‌کند.

فیلم “اوپنهایمر” به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش اول به بررسی زمینه و باورهای شخصی اوپنهایمر می‌پردازد و نشان می‌دهد که او یک فیزیکدان نظری است که درخشانی دارد اما خطاپذیر است. بخش دوم فیلم به زمانی می‌پردازد که او در پروژه منهتن و همکارانش در حال ساخت بمب هسته‌ای هستند. و در پایان، فیلم بر روی عواقب پس از جنگ جهانی دوم تمرکز دارد.

برای دانلود این فیلم و بهترین فیلم های روز دنیا از صفحه دانلود فیلم نماشات استفاده کنید

بهترین سریال سال : وراثتSuccession

درک اینکه چرا سریال وراثت (Succession) به اندازه‌ای محبوب شده است و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، اصلاً دشوار نیست، به ویژه در حالی که فصل چهارم این سریال در حال پخش است. بسیاری از بینندگان از حالت پروپا قرصی که این فصل همچنان در اوج قرار دارد و آن‌ها را سرگرم و نیز ناراحت می‌کند، گفتگو می‌کنند. این نشان می‌دهد که این فصل نیز با ارزش و پرشور است، که می‌توان از امتیازهای بسیار بالا که به قسمت‌های منتشر شده داده شده است، این را تأیید کرد. به طور مثال، امتیازهای ۸٫۸ و ۹ و حتی ۹٫۹! شایدIMDB محلی مشابه اسکار برای تماشاگران عمومی سینما و تلویزیون باشد و واکنش‌ها در آن مستقیماً با ارزش سینمایی محصولات ارتباط نداشته باشد، اما مطمئناً تا زمانی که بینندگان به اندازه‌ای شور و شوق نداشته باشند، چنین امتیازاتی به آن‌ها اختصاص داده نمی‌شود. وراثت نیز همین اتفاق افتاده است. این امر بدون شک نشان‌دهنده بخشی از این همه هیجان و تماشاگری است که این سریال به خود جلب کرده است.

اما کدام سریال محبوب و پرطرفدار است که از این ویژگی بهره نبرده باشد؟ سریال وراثت، با وجود ظاهر تروتمیز، شیک و فضای لاکچری خود، در واقع یک سریال پراز کثافت است. در آن، خشونت و بی‌رحمی خود را به نمایش می‌گذارد. تنها تفاوت آن با سریال‌های مافیایی و پر زدوخورد این است که به دلیل فضایی که خانواده ثروتمندی در آن تصویر می‌شود، همه چیز زیر یک لایه شیکتر پنهان شده است. اما در زیر آن، یک پدر که سلطان خانواده است، به دنبال حفظ قدرت و تسلط بر امپراتوری خود است و فرزندانش برای بقا و فراتر از آن، برای به دست آوردن کنترل این امپراتوری، هیچ کاری را از جوانی خود باز نمی‌دارند.

آرشیو عظیمی از سریال های ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت ها به صورت رایگان در بخش دانلود سریال برای شما گردآوری شده است و شما می توانید سریال وراثت و سایر سریال های ترند این روز ها را به محض انتشار تماشا کنید.

source

توسط