هوش مصنوعی اخیراً با انتشار تریلر جدید فیلم جیمز باند ، توانست انتظارات طرفداران این مجموعه را بالا ببرد. گزارش‌های هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که این تریلر جعلی، که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب با میلیون‌ها بازدید روبه‌رو شده است.در این تریلر جعلی، باعث شور و هیجان در بین طرفداران شده این است که هنری کویل را در نقش جیمز باند نشان می‌دهد. پیش از این نیز انتخاب هنری کویل مورد تحسین طرفداران این مجموعه بوده و دلشان می‌خواسته که او در این نقش ظاهر شود. حالا این تریلر جعلی از فیلم جیمز باند بیش از پیش علاقمندان را هیجان‌زده کرده است


بیشتر بخوانید: 


تریلر جدید فیلم جیمز باند

همچنین، در تریلر جدید فیلم جیمز باند که البته جعلی است و توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، مارگو رابی را به عنوان هم‌بازی کویل می‌بینیم. قسمت جالب ماجرا اینجاست که این فیلم توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده که جذابیت این تریلر را بیشتر می‌کند.

استودیو KH، که تریلرهای جعلی متعددی را منتشر کرده، برای ویدئوی جدید جیمز باند اعلام کرده که از هوش مصنوعی و بخش‌هایی از فیلم‌های اصلی برای ساخت آن استفاده کرده است. این تریلر با استفاده از صحنه‌هایی از فیلم “The Man From Uncle” با بازی هنری کویل تولید شده که به عنوان تجربه‌ای نزدیک به نقش جیمز باند برای او شناخته شده است.

با این حال، باید توجه داشت که این تریلر، همانند سایر تریلرهای این استودیو، جعلی است و هدفش سرگرمی بوده و هیچ ارتباطی با فیلم اصلی ندارد. به همین دلیل، خود استودیو هم در توضیحات تریلر به این نکته اشاره کرده که این ویدئو برای اهداف سرگرمی و هنری ساخته شده است.

اگرچه بسیاری از بینندگان آگاه هستند که این تریلر جعلی است، اما همچنان لذت می‌برند که بازیگران مورد علاقه‌شان را در نقش‌های محبوب خود ببینند. این تریلر اما نقطه ضعفی دارد و آن این است که هنری کویل با لهجه آمریکایی صحبت می‌کند در حالی که لهجه اصلی جیمز باند بریتانیایی است، این نکته بیان‌کننده استفاده از صحنه‌های فیلم “The Man From Uncle” بوده که در آن کویل نقش یک مأمور مخفی آمریکایی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: 

source

توسط techkhabari