شرکت میزبان جزو ۵ شرکت برتر هاستینگ ایران و اولین ارائه دهنده هاست نسل ۱۰ کشور است! هنوز هیچ شرکت هاستینگ دیگری به غیر از میزبان فا موفق نشده که هاست های خود را بر روی سرورهای نسل ۱۰ ارائه نماید. دلیل اینکه سرورهای نسل ۱۰ بسیار گرانقیمت هستند و بر همین اساس، شرکت های هاستینگ ایرانی خرید این سرورها را بدون توجیه اقتصادی قلمداد می کنند.

اما باید دانست که سرورهای نسل ۱۰ از قدرتمندترین پردازنده ها و رم های ddr5 مخصوص سرور بهره می برند که در بدبینانه ترین حالت، سرعت پردازش ۵ برابری را تامین می کنند. در کنار این موارد، استفاده از حافظه های NVMe مخصوص سرور موجب انجام سریع پردازش ها شده و منابع به شکل خیره کننده ای آزاد می شود. این یعنی بازدهی چند ده برابری در مقایسه با سرورهای نسل ۹ و صدها برابر قوی تر از سرورهای نسل ۸

شرکت میزبان فا با هدف ارائه سرویس های پرسرعت و پایدار، زیرساخت میزبانی خود را به آخرین تکنولوژی روز دنیا مجهز کرده و هم اکنون می توانید از هاست های نسل ۱۰ میزبان فا با حافظه nvme مخصوص سرور استفاده کرده و لذت ببرید.

شما می توانید این سرویس ها را بصورت ماهانه خریداری کنید تا از کیفیت آنها اطمینان پیدا کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که بلافاصله پس از استفاده، شاهد سرعت و کیفیت خیره کننده این سرویس ها خواهید بود و بلافاصله سرویس هاست خود را بصورت سالانه و یا حتی چند ساله تمدید خواهید کرد.

خرید هاست از میزبان فا

همانطور که می دانید میزبان فا در حال حاضر در حوزه سرویس های هاست لینوکس فعالیت دارد و در حوزه هاست لینوکس، خدماتی ارائه نمی کند. سرویس های مورد ارائه میزبان فا عبارتند از:

  • هاست اشتراکی (سرویس پایه، مناسب برای راه اندازی سایت و میزبانی سایت های کم بازدید)
  • هاست وردپرس (مخصوص سایت های وردپرسی فعال و پربازدید با منابع بیشتر)
  • هاست ووکامرس (مخصوص سایت های ووکامرسی فعال و پربازدید با منابع بیشتر)

و همچنین سرویس متفاوت و سطح بالایی با نام هاست اختصاصی آسمان آبی میزبان فا که مخصوص سایت های پربازدید با منابع و پیکربندی کاملا اختصاصی است. به این معنی که شما می توانید نحوه پیکربندی سرور را تعیین کنید و تمامی منابع سرور به شکل کامل در اختیار سایت شما قرار خواهد داشت که منجر به دستیابی به سرعت و پایداری فوق العاده ای می شود.

ویژگی های بارز هاست NVMe نسل ۱۰ میزبان فا

چند ویژگی بارز هاست nvme نسل ۱۰ میزبان فا به شرح زیر است:

  • بهره گیری از سرورهای HPE نسل ۱۰ – برای اولین بار در ایران
  • بهره گیری از حافظه های NVMe مخصوص سرور – برای اولین بار در ایران
  • بهره گیری از فایروال های سخت افزاری چند لایه فوق قدرتمند
  • ارائه منابع اختصاصی بیشتر با عملکرد فوق العاده بالا
  • سرویس ایمیل اختصاصی با تضمین Inbox
  • شبکه ابری با معماری کلاسترینگ یکپارچه

و موارد متعدد دیگر که این اطمینان را به شما می دهد که با خرید هاست از میزبان فا، بهترین و قوی ترین شرکت هاستینگ ایران را برای میزبانی وبسایت خود انتخاب نموده اید.

source

توسط