سری گلکسی اس 24 از یک پردازنده جدید (بسته به مدل و کشور اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3) استفاده می‌کند که دارای مودم‌های 5G سریع‌تر است؛ در نتیجه سرعت دانلود و آپلود در شبکه‌های سلولی بیشتر را ارائه می‌دهد. در واقع، سرعت دانلود و آپلود گلکسی اس 24 در اکثر کشور های جهان بیشتر از آیفون 15 برآورد شده است.Ookla، شرکت سازنده وب سایت معروف SpeedTest.net، نظر خود را در مورد سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G در سراسر جهان به اشتراک گذاشته است. این سایت نتایج تمام تست سرعت دریافتی روی پلتفرم خود را مقایسه کرد و دریافت که سری Galaxy S24 در پانزده کشور سراسر جهان از آیفون 15 پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: گلکسی واچ FE سامسونگ بسیار ارزان‌تر از سری گلکسی واچ 7 عرضه خواهد شد

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده، Galaxy S24 سرعت متوسط ​​دانلود و آپلود سریع‌تری نسبت به آیفون 15 و نسل قبلی آن داشت که اتفاقی متحیر کننده محسوب می‌شود؛ اما در مقابل گوشی‌های گلکسی آیفون 15 عملکرد سریع 5G را در اندونزی، ژاپن و کره جنوبی نشان داد.

گلکسی اس 24 در تست‌های اخیر نیز بهتر از گلکسی اس 23 و خانواده آیفون 15 عمل کرد. این آزمایش‌ها از 1 فوریه آغاز و تا 24 مارس 2024 ادامه داشت. سرعت متوسط ​​دانلود گلکسی اس 24 بسته به بازار از 55 مگابیت بر ثانیه تا 971 مگابیت در ثانیه متغیر بود. همانطور که می‌دانید، سرعت داده‌های سلولی بسته به حامل، فناوری سلولی و دریافت سیگنال بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرعت دانلود و آپلود گلکسی اس 24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

source

توسط techkhabari