همانطور که می‌دانید پرینترها یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی هستند که امروزه در خانه، ادارات، مدارس و انواع مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارتریج‌ها از قطعات مهم و حیاتی برای پرینت محسوب می‌شوند که عدم وجود آنها می‌تواند چاپ و کپی کردن را با مشکل مواجه سازد.

اگر شما هم به صورت روزانه به وجود یک پرینتر نیاز خواهید یافت و مدام برای کپی کردن یا چاپ انواع مقالات، جزوه، نامه یا هر چیز دیگری مجبور به مراجعه به مراکز چاپ می‌شوید اصلاً نگران نباشید دیگر زمان آن فرا رسیده که یک پرینتر مناسب خریداری کنید. حتی اگر یک پرینتر دارید که نیاز به کارتریج جدید دارد باز هم ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کارتریج با کیفیت و انواع پرینتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید پرینتر و کارتریج

اگر برای خرید پرینتر تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده‌اید و به فروشگاه‌های مختلف جهت خرید مراجعه کرده‌اید، قطعاً متوجه وجود پرینترها با تنوع بالا شده‌اید. در واقع تنوع بالای پرینترها به خاطر نوع برند و نحوه کارکرد آنها است. پرینترها به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم می‌شوند که خرید هر یک از آنها دارای مزایا و ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای چاپ انواع نوشته مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه بیشتر به معرفی این دو دسته از کارتریج‌ها پرداخته‌ایم تا شما با شناخت بیشتری جهت خرید اقدام کنید:

  • خرید پرینتر لیزری

قبل از اینکه برای خرید پرینتر اقدام کنید توجه داشته باشید که پرینتر را برای چاپ و کپی گرفتن از چه مواردی مورد استفاده قرار می‌دهید اگر بیشتر چاپ و پرینت شما از اسناد و مدارک سیاه و سفید است قطعاً پرینتر لیزری بیش از هر پرینتر دیگری به کمک شما خواهد آمد. پرینترهای لیزری اسناد و مدارک را با بالاترین کیفیت و با فونت‌های مختلف به چاپ می‌رسانند از این رو به عنوان بهترین محصول در زمینه مدارس و دفاتر ثبت اسناد و غیره به کار می‌روند.

  • خرید پرینتر جوهرافشان

پرینترهای جوهر افشان از دیگر نمونه‌های پرینتر هستند که بیشتر برای چاپ و کپی از صفحاتی که دارای عکس و تصویر هستند به کار می‌روند. بنابراین اگر روزانه نیازمند چاپ تصاویر و عکس‌های مختلف هستید که باید وضوح رنگ‌ها و جزئیات به نمایش گذاشته شوند پرینتر جوهرافشان را خریداری کنید. این نوع پرینترها با استفاده از جوهرهای رنگی همه جزئیات تصاویر را با کیفیت عالی به چاپ می‌رسانند از این رو استفاده از آنها برای شما ساده‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

اکنون دیگر با دو نوع از بهترین پرینترهای موجود در بازار آشنا هستید و می‌توانید جهت خرید هر یک اقدام کنید در واقع مهم‌ترین ملاک در زمینه خرید پرینترهای لیزری و جوهرافشان نوع استفاده و کاربرد شما است که در روز ترجیح می‌دهید به کار بگیرید.

خرید پرینتر با قیمت مناسب

معمولاً پرینترهایی که در بازار به فروش می‌رسند قیمت‌های مختلفی دارند و این تفاوت قیمت برگرفته از نوع و برند آنها است در واقع هرچه برند پرینتر مورد نظر با کیفیت‌تر باشد قطعاً قیمت بالاتری باید بابت خرید آن پرداخت کنید. گذشته از این موضوع هرگز گول قیمت مناسب برخی پرینترها را نخورید چرا که نمونه‌های تقلبی و فیک هستند که قابلیت و کارایی پرینترهای مرغوب و با کیفیت را ندارند بنابراین با خرید آنها مدام شاهد خراب شدن و پرداخت هزینه‌هایی بابت تعمیرشان خواهید بود.

اگر هزینه کافی برای خرید یک پرینتر نو و با کیفیت ندارید می‌توانید خرید پرینتر استوک را ترجیح دهید. پرینترهای استوک در واقع پرینترهایی هستند که به صورت دست دوم به فروش می‌رسند اما مطمئن باشید که این پرینترها از برندهای مرغوب و با کیفیتی هستند که به دلایل مختلفی در معرض فروش قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر پرینتر با کیفیت مورد نظر خود را از برندی معروف و اصیل خریداری کنید. پرینترهای استوک بنابر میزان استفاده و کارکردی که در گذشته داشته‌اند قیمت‌های مختلفی دارند.

چه نوع کارتریجی برای پرینتر خریداری کنیم؟

پس از مدتی استفاده از پرینتر مجبور به خرید یک کارتریج برای آن خواهید بود در واقع پرینترها پس از گذشت مدتی که عملیات چاپ و کپی را انجام می‌دهند نیازمند کارتریج جدید خواهند بود اما ممکن است شما ندانید که چه زمانی باید برای خرید کارتریج جدید اقدام کنید. بلافاصله پس از اینکه مشاهده کردید رنگ چاپ و کپی در پرینترهای مورد نظر کیفیت پایینی پیدا کرده و کمرنگ‌تر از هر زمان دیگری نشان داده می‌شود زمان خرید کارتریج رسیده است. برای خرید کارتریج با کیفیت باید نکات مختلفی را به خاطر بسپارید که به شرح زیر هستند:

  • توجه داشته باشید که حتماً به فروشگاه‌های معتبر و نام آشنا مراجعه کنید چرا که این فروشگاه‌ها مدام قطعات و محصولاتی اورجینال و اصل عرضه می‌کنند بنابراین شکی در رابطه با فیک بودن یا نامرغوب بودن کارتریج نخواهید داشت.
  • برای خرید کارتریج حتماً توجه داشته باشید که کارتریج مورد نظر برندی مطابق با پرینتر شما داشته باشد در غیر این صورت عدم تطابق رخ داده و کارتریج بدون هیچگونه کاربردی بر روی دستتان خواهد ماند.
  • کارتریج مورد نظر باید اصل و اورجینال باشد
  • برای اطلاع از قیمت کارتریج استعلام بگیرید تا متوجه دقیق‌ترین و جدیدترین قیمت‌های ارائه شده شوید.

نکات مهم در رابطه با خرید پرینتر

برای خرید پرینتر نیز می‌توانید به فروشگاه معتبر و نام آشنای پارسا پرینت مراجعه کنید و انواع پرینترهای مختلف را با قیمت مناسب همراه با کارتریج‌های کاربردی و مرغوب خریداری نمایید. در این زمینه نیز می‌توانید اندازه پرینتر را نیز مورد توجه قرار دهید که بزرگتر یا کوچکتر از حد معمول نباشد و اگر آن را برای خانه خریداری می‌کنید قابل حمل و کوچک باشد.

نتیجه‌گیری

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر در رابطه با خرید پرینتر و کارتریج اطلاعات مفیدی در دست دارید و می‌دانید که پرینترها انواع مختلفی دارند که به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می‌شوند هر یک از این موارد دارای مزایا و ویژگی‌هایی است که نسبت به کاربرد و بودجه شما قابل خریداری خواهد بود. همچنین اگر بودجه کافی ندارید می‌توانید خرید پرینتر استوک را از پارسا پرینت تجربه کرده و جهت خرید کارتریج‌های مختلف نیز با ما در ارتباط باشید.

source

توسط