صندوق فروشگاهی یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌ها به کار می‌رود و یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات در این صنایع به حساب می‌آید. صندوق فروشگاهی دارای قابلیت‌های متعددی است که می‌توانند به بهبود عملکرد کسب‌وکار و افزایش خدمات کمک کند. گفتنی است به دلیل افزایش تقاضا خرید این دستگاه، برندهای مختلفی اقدام به تولید آن کرده‌اند از این جهت انتخاب و خریداری دستگاهی که بتواند به خوبی نیاز کسب و کار شما را برآورده کند و بتوان از آن در طولانی مدت استفاده کرد امری ضروری است.

استفاده از صندوق فروشگاهی مزایایی برای صنایع مختلف داشته که در ادامه این موارد را به صورت کامل بیان می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی در ادامه همراه ما باشید.

صندوق فروشگاهی چیست؟

صندوق فروشگاهی شبیه به یک کامپیوتر است که برای محاسبه سود و زیان در صنعت خرده فروشی کاربرد دارد. در برخی از مدل‌های این دستگاه امکان دریافت گزارش‌های متنوع، ردیابی موجودی انبار و به‌روزرسانی لحظه‌ای اطلاعات موجودی محصولات فروشگاه وجود دارد. یکی از جدیدترین مدل‌های آن نمایشگر لمسی دارد و شما به آسانی می‌توانید اطلاعات دلخواه را از طریق نمایشگر آن وارد نمایید.

افزایش سرعت و دقت

صندوق فروشگاهی امکان نصب انواع نرم افزارهای فروشگاهی، حسابداری و… را دارد و به همین دلیل در بسیاری از فرآیندهای صنعت خرده فروشی موجب سرعت بخشیدن به فرآیند سفارش گیری و فروش می‌شود. اگر صندوق فروشگاهی که تهیه می‌کنید از سخت افزار خوبی برخوردار باشد و نمایشگر لمسی آن تاچ خوبی داشته باشد، سرعت انجام کارها بالاتر می‌رود.

امکان تهیه گزارش کامل

با استفاده از صندوق فروشگاهی می‌توان گزارش‌های جامعی از فعالیت‌های فروش، از جمله میزان فروش، سودآوری، محصولات پرفروش و مشتریان وفادار تهیه کرد. دسترسی به این گزارش‌ها می‌توانند به صاحبین کسب و کارها در تصمیم‌گیری‌های تجاری کمک کند.

صندوق فروشگاهی HANASIS

یکی از برندهای کره‌ای بسیار خوب برند هاناسیس است که با وجود تنوع محصول، طراحی بسیار خوب و باکیفیت، پشتیبانی از انواع نرم افزارها (رستورانی، حسابداری و…)، امکان استفاده از انواع لوازم جانبی (نمایشگر دوم، کارتخوان مغناطیسی و…) نسبت به سایر صندوق فروشگاهی بازار ارزش خرید بالاتری دارد. همانطور که می‌دانید مسئله خدمات پس از فروش مسئله مهمی است. تجهیزات HANASIS توسط نماینده انحصاری آن یعنی شرکت سیناپ در ایران عرضه می‌شود و این شرکت گارانتی ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله برای صندوق‌های فروشگاهی این برند ارائه می‌دهد.

صندوق فروشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

همانگونه که در این مطب توضیح دادیم، صندوق‌ فروشگاهی با برند‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها برند HANASIS است. POS فروشگاهی هاناسیس محصول کشور کره است و کیفیت ساخت و عملکرد بالایی دارد.

سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برند HANASIS در ایران است و انواع صندوق فروشگاهی این برند توسط این شرکت ارائه می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم صندوق‌ فروشگاهی برند HANASIS خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت سیناپ است که همواره در مدت ۳۶ ماه گارانتی محصولات آن سیناپ در کنار شماست و با ۱۰ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش تجربه‌ی خریدی عالی به ارمغان می‌آورد.

محصولات شرکت سیناپ تنها محدود به صندوق فروشگاهی نمی‌شود و شما می‌توانید تمامی تجهیزات مبتنی بر بارکد و RFID را از این شرکت تهیه نمایید. سیناپ ارائه دهنده لیبل پرینتر، موبایل پرینتر، موبایل کامپیوتر، فیش پرینتر، تبلت صنعتی و مانیتور صنعتی نیز است و شما می‌توانید علاوه بر صندوق فروشگاهی سایر تجهیزات مورد نیاز خود را پس از مشاوره تخصصی از سیناپ تهیه نمایید.

ریبون رزین

 

source

توسط