پس از کره جنوبی و رئیس بانک مرکزی انگلستان این بار vanguard شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی به مخالفت با معاملات ETF های اسپات بیت کوین برخواسته است.

پس از سالها تلاش بیت کوین برای دریافت تائیدیه ETF و موفقیت او در این زمینه، به نظر می‌رسد با مخالفت‌های فراوانی روبرو شده است. چندی پیش کره جنوبی اعلام کرد که بیت کوین را به رسمیت نمی‌شناسد. بعد از آن رئیس بانک مرکزی انگستان این رمزارز را ناکارآمد خطاب کرد؛ اکنون vanguard شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی به جمع مخالفین پیوسته و به طور کل بیت کوین را در سازمان خود به عنوان سهام لیست نکرده است.

بیشتر بخوانید: رئیس بانک مرکزی انگلستان بیت کوین و تمام ارز های دیجیتال را ناکارآمد می‌داند

علی رغم تایید ETF های اسپات بیتکوین بسیاری از کمپانی‌ها همچنان با آنها مخالفت می‌کنند و تمایلی به لیست کردن آن‌ها ندارند؛ اما معروفترین کمپانی‌ای که ETF ها را لیست نکرده است و باعث مهاجرت کاربران آن به جاهای دیگر برای معاملات ETF شده Vanguard است.

سخنگوی Vanguard توضیح داد: «مطمئناً این موضوع رویکرد محتاطانه بسیاری از موسسات مالی را نسبت به کلاس‌های دارایی ناپایدار مانند ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد، ما همچنین هیچ برنامه‌ای برای ارائه ETF های اسپات بیت کوین یا سایر محصولات مرتبط با کریپتوکارنسی نداریم، دیدگاه طولانی مدت ما این است که نوسانات بالای ارزهای دیجیتال مغایر با هدف ما برای کمک به سرمایه‌گذاران برای ایجاد بازده واقعی مثبت در دراز مدت است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ vanguard شرکت سرمایه گذاری آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

source

توسط techkhabari