«خبرماشین» – آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور و نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک، ضمن حضور در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ همچنین در این نمایشگاه امکان تست درایو کشنده X5000 آرین دیزل برای علاقه مندان فراهم شده است.

آرین دیزل محصولات خود شامل کامیونت جک با کابری بالابر، کامیونت جک با کاربری آتش نشانی، کامیون کمپرسی X5000 D شک موتو و کشنده X5000 شک موتو را در معرض نمایش گذاشته است.

کمپرسی X5000 D شک موتو ، محصول جدید آرین دیزل مجهز به یک پیشرانه قدرتمند کامینز مدل ISM۴۵۰ES با حداکثر توان ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۸۰ نیوتون متر است. نیروی تولید پیشرانه از طریق یک گیربکس FAST AMT با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این کمپرسی توان حمل ۲۶ هزارکیلوگرم بار را دارد. طول این کمپرسی ۷۵۵۰ میلی‌متر، عرض ۲۵۵۰ میلی‌متر و ارتفاع ۳۲۷۰±۳۰ میلی‌متر است. مرکز محورهای عقب نیز از یکدیگر ۱۴۰۰ میلی متر فاصله دارند. این کامیون از موتور ۱۰.۸ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل بهره مند شده است.

آرین دیزل همچنین در این نمایشگاه کشنده شک موتو  X5000 را در معرض نمایش گذاشته است.؛ ایکس پنج هزار در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته به دلیل گستردگی خدمات پس از فروش آرین دیزل و کیفیت بالا و همچنین قدرت بسیار مناسب به عنوان یک کشنده بازار خوبی را در میان دیگر رقبا در اختیار بگیرد .

کامیونت سری N جک مجهز به پیشرانه توربو دیزل کامینز (Cummins) با حجم ۳۷۶۰ سی سی است و حالا استاندارد یورو ۵ را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۵۴ اسب بخار در دور موتور ۲۶۰۰ را دارد و نهایت گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را بین دورهای ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ ارائه می دهد. با این اعداد می توان گفت که کامیونت جک از نظر نوع موتور و خروجی از رقبا قوی تر عمل می کند و یکی از نقاط قوت این کامیونت در مقایسه با رقبا پیشرانه آن است. این خودرو می تواند علاوه بر استفاده های شرکت های خصوصی، در شهرداری و اداره برق نیز بسیار کاربردی باشد.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

source

توسط