ربات انسان‌نمای تسلا ، اپتیموس دوباره وارد عمل شده اما این بار واقعی و کاربردی‌تر. ویدئو قبلی که از این ربات منتشر شده بود با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. در آخرین ویدئویی که تسلا منتشر کرده اپتیموس در جال چیدن باتری‌ها دیده می‌شود.تسلا این ویدئو را در تاریخ 5 می با کاربران به اشتراک گذاشته و طی آن، پیشرفت ربات را با یک شبکه عصبی آموزش دیده برای تفسیر فیلم دوربین دو بعدی و داده‌های حسگر داخلی را نشان می‌دهد. این قابلیت به ربات انسان‌نمای تسلا اجازه می‌دهد حرکات مفصلی روان‌تری را برای انجام کارها ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:


ربات انسان‌نمای تسلا

طبق معمول ایلان ماسک برنامه‌های بزرگتری را تدارک دیده؛ بر اساس اعلام تسلا چندین ربات دیگر در حال آزمایش هستند. این شرکت اعلام کرده که این ربات‌ها هر روز برای انجام کارهای واقعی‌تر مورد آزمایش و اصلاح قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد تلاش‌های ماسک نتیجه داده و ربات‌های جدید در مسیریابی محیط‌های اداری در یک بازه زمانی طولانی بدون خطا وظایف خود را انجام داده‌اند. البته این شرکت همچنان در تلاش است تا بر سرعت ربات‌های خود بیفزاید.

این تحولات با اظهارات قبلی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا همخوانی دارد. این شرکت قصد دارد تا قبل از تمام شدن سال ربات‌های خود را در شرکت مشغول به کار کرده و در سال آینده فروش آن را استارت بزند. ماسک پیش‌بینی کرده بود که با پیشرفت‌هایی که این ربات در سه ماه اول سال جاری خواهد داشت، بتواند کارهای مفید و اصلی کارخانه را انجام دهد.

برای تماشای ویدیو در X اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد ربات انسان‌نمای تسلا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari