نخست وزیر کانادا به متیو پری بازیگر فقید سریال Friends ادای احترام کرد

متاسفانه امروز طی گزارشی شوکه‌کننده با خبر شدیم که متیو پری، ستاره فقید سریال پرطرفدار friends (دوستان) در سن ۵۴ سالگی در خانه‌اش در گذشته است. در حال حاضر تمام دوستان پری، طرفداران این سریال و دوست‌داران شخصیت چندلر بینگ در بغض و ماتم به سر می‌برند.


مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود داردمثلث‌های عاشقانه، دو راهی‌های دشوار
10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود دارد

در همین مورد بسیاری از بازیگران و افراد سرشناس در سراسر جهان پیام‌های تسلیت خود را نسبت به فوت ناگهانی این بازیگر اعلام کرده‌اند. یکی از این افراد جاستین ترودو، نخست‌وزیر فعلی کانادا است که گویا با متیو پری همکلاسی بوده است. ترودو در توییتر خود پستی منتشر کرده و طی آن روزهای قدیمی در مدرسه را با حضور پری به یاد آورده و به او ادای احترام کرده است:

فوت متیو پری بسیار شوکه‌کننده و غم‌انگیز است. هیچ‌وقت بازی‌هایی که در مدرسه انجام می‌دادیم را فراموش نمی‌کنم و می‌دانم که مردم هم در سراسر جهان به هیچ وجه خاطرات و لحظات شادی را که برایشان خلق کردی فراموش نمی‌کنند. برای تمام لبخندهایی که به لب‌های ما آوردی ممنونم. متیو، تو دوست‌داشتنی بودی و دلمان برایت تنگ می‌شود.

به‌نظر می‌رسد علت مرگ متیو پری غرق شدن در استخر خانه‌اش در لس آنجلس بوده است. منابع این رسانه همچنین اظهار داشتند که پس از تماسی که امدادگران مبنی بر ایست قلبی دریافت کرده‌اند، به سرعت به سوی خانه پری شتافتند اما در نهایت با جسد بی‌جان او در خانه‌اش مواجه شده‌اند. در حال حاضر هیچ فعالیت مشکوکی گزارش نشده و همچنین هیچ‌گونه مواد مخدری در صحنه یافت نشده است.

متیو پری

پری به همراه ترودو در مدرسه عمومی راک‌کلیف پارک در اتاوای کانادا تحصیل کرد و قبلا بیان کرده بود که به همراه بقیه دوستانش جاستین ترودو را در مدرسه کتک زده بودند. پری در برنامه زنده جیمی کیمل گفته بود: «همه ما او را زدیم، فکر می‌کنم او در یک رشته ورزشی که ما خوب نبودیم، عالی بود و به همین دلیل حسادت محض بود و او را کتک زدیم. من به این کار افتخار نمی‌کنم. کار بسیار بدی بود و من یک بچه نادان بودم.»

بدون شک نام خاطره متیو پری همیشه در ذهن طرفداران و مخاطبان باقی خواهد ماند و همه ما برای همیشه دلتنگ شخصیت دوست‌داشتنی چندلر بینگ خواهیم بود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Dooداستان‌های اسکوبی دو و گنگ دوست‌داشتنی
نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Doo


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتو

source

توسط