در بازار سنتی بیمه، بیشتر خریدها از مسیر «آشنای تلفنی» انجام می‌شد. فروشنده‌ای که سال‌ها شماره‌اش در دفترچه تلفن ما بود و وقتی می‌گفت «بیمه‌ات تمدید شد»، شاید نسبت به بیمه‌ای که برایمان صادر می‌شد، شک داشتیم، اما معمولا چیزی درباره جزئیات از او نمی‌پرسیدیم. معمولاً هم اطلاعات کافی از پوشش‌ها، قیمت‌ها یا شرایط بیمه نداشتیم. ما به «آشنا» اعتماد می‌کردیم، چون گزینه دیگری نداشتیم. گاهی هم نمایندگی، صرفا به خاطر نام مطرح شرکت بیمه، بدون توجه به تعهدات و قیمت‌ بیمه برای ما بیمه مدنظر خودش را خریداری می‌کرد.
بیمه‌دات‌کام در کمپین بیمه شک‌دار نگیر! تلاش کرده این رابطه را بازتعریف کند و در نقش آشنای دیجیتال، حس آشنایی، پاسخ‌گویی و همراهی را به مخاطب بدهد، اما این‌بار با پشتوانه‌ داده‌های صحیح، مقایسه‌ دقیق و شفافیت کامل. در این کمپین، هر کاربر پس از مقایسه بیمه‌ها در بیمه‌دات‌کام اقدام به خرید بیمه شخص ثالث کرده و به صورت خودکار وارد قرعه‌کشی روزانه و هفتگی جوایز می‌شود.

چرا زمان خداحافظی با خرید تلفنی بیمه فرا رسیده است؟

سال‌هاست که بخش زیادی از مردم، بیمه‌شان را به صورت حضوری یا تلفنی می‌خرند؛ در این مدل، اعتماد بر پایه‌ عادت به این نوع تجربه خرید شکل می‌گیرد؛ نه بر اساس اطلاعات شفاف و مقایسه ویژگی‌ها. شاید همین سادگی باعث می‌شود که کمتر کسی از جزئیات بیمه‌نامه‌اش خبر داشته باشد.
چه پوشش‌هایی دارد؟ قیمتش چقدر با شرکت دیگر فرق دارد؟
خرید سنتی بیمه همیشه با نوعی شک پنهان همراه بوده است. شک از اینکه آیا بیمه‌ای که خریده‌ام واقعاً کامل است؟ آیا بهترین طرح بیمه‌ای برای من انتخاب شده یا این طرح بیشتر قرار است منافع فروشنده را تامین ‌کند؟ این شک شاید هیچ‌وقت به زبان نیاید، اما در ذهن بیشتر خریداران بیمه وجود دارد.

در بیمه‌دات‌کام به عنوان پلتفرم خرید و مقایسه بیمه آنلاین، اعتماد با فناوری و شفافیت دیجیتال تعریف شده است. خرید بیمه آنلاین ویژگی‌های زیر را به همراه دارد:

  • همه‌ شرکت‌های بیمه در یک صفحه مقایسه می‌شوند.
  • امکان خرید به‌صورت اقساطی، بدون پیش‌پرداخت، بدون چک و بدون سود وجود دارد.
  • همه‌چیز تحت نظارت بیمه مرکزی انجام می‌شود.
  • پوشش‌ها و قیمت‌ها شفاف به شما ارائه می‌شوند.
  • کاربر پیش از خرید دقیقاً می‌داند چه می‌گیرد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل، صدور آنی بیمه‌نامه‌ها و مشاوره رایگان (تماس با شماره ۰۲۱۴۳۷۲) از دیگر امکانات بیمه‌دات‌کام هستند که تجربه خرید بیمه را برای شما متفاوت می‌کند.

کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!» و ترویج خرید آگاهانه بیمه توسط بیمه‌دات‌کام

کمپین «بیمه شک‌دار نگیر!» از سوی بیمه‌دات‌کام با هدف تشویق به خرید آگاهانه و مطمئن بیمه شخص ثالث اجرا شده است؛ خریدی که به جای خرید بیمه به شیوه سنتی، بر مقایسه دقیق شرکت‌ها و ویژگی‌های هر بیمه‌نامه تمرکز دارد.

این کمپین از هفته دوم مهر آغاز و تا نیمه آبان ۱۴۰۴ ادامه دارد. کاربران می‌توانند با خرید بیمه از پلتفرم بیمه‌دات‌کام، هم تجربه‌ای شفاف از خرید بیمه داشته باشند و هم در قرعه‌کشی‌های روزانه و هفتگی جوایز شرکت کنند.

شرکت در قرعه‌کشی این کمپین بسیار ساده است و نیازی به ثبت‌نام جداگانه ندارد:

  • از طریق لینک bimeh.com/landings/doubt وارد صفحه کمپین شوید.
  • اطلاعات خودرو یا موتورسیکلت خود را وارد کنید تا لیست بیمه‌ها برای شما نمایش داده شود.
  • در یک صفحه می‌توانید تمام شرکت‌های بیمه را با هم مقایسه کنید، پوشش‌ها و قیمت‌ها را ببینید و گزینه‌ مناسب را انتخاب کنید.
  • پس از پرداخت حق بیمه با کد تخفیف dt9 برای بیمه ثالث خودرو و کد تخفیف dtm30 برای بیمه ثالث موتور، خرید شما نهایی و شماره سفارش شما به‌طور خودکار وارد قرعه‌کشی روزانه و هفتگی می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید برای اینکه در قرعه‌کشی شرکت داده شوید، حتماً باید خرید را از حساب کاربری شخصی خودتان انجام دهید. اگر برای اعضای خانواده یا دوستان بیمه می‌خرید، همچنان باید از اکانت خودتان استفاده کنید تا شانس شرکتتان در قرعه‌کشی ثبت شود.

User uploaded image

جوایز روزانه و هفتگی کمپین پاییزی بیمه‌دات‌کام

خرید بیمه شخص ثالث از بیمه‌دات‌کام تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۴، شانس شرکت در قرعه‌کشی‌های روزانه و هفتگی جوایز ویژه را برای کاربران فراهم می‌کند.

جوایز روزانه:

هر روز، دو نفر از میان خریداران بیمه شخص ثالث انتخاب می‌شوند و مبلغ پرداختی بیمه‌نامه‌ آن‌ها به‌طور کامل بازپرداخت می‌شود. اسامی برندگان هر روز از طریق شبکه‌های اجتماعی بیمه‌دات‌کام اعلام می‌شود.

جوایز هفتگی:

در پایان هر هفته، تمامی خریداران آن هفته در قرعه‌کشی بزرگ هفتگی شرکت داده می‌شوند
و برنده‌ خوش‌شانس، یک دستگاه پلی‌استیشن ۵ دریافت خواهد کرد. نتایج قرعه‌کشی هفتگی هر یکشنبه ساعت ۱۷:۰۰ اعلام می‌شود.

تغییر رفتار کاربران؛ از تردید خرید سنتی بیمه تا اعتماد به خرید بیمه آنلاین

با تحول دیجیتال و تغییر رفتار کاربران، بیمه‌دات‌کام تجربه جدیدی از خرید بیمه ارائه می‌کند. تجربه‌ای شفاف، ساده و قابل اعتماد. بیمه‌دات‌کام با ارائه امکان مقایسه قیمت‌ها و پوشش‌ها در یک صفحه، صدور فوری بیمه‌نامه و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تجربه‌ای نوین و مطمئن از خرید بیمه آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است.

خرید بیمه از بیمه‌دات‌کام نه تنها آسان و سریع است، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد دقیقا همان بیمه‌ای را انتخاب کنند که با نیاز و بودجه‌شان مطابقت دارد. همچنین امکان مشاوره آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز حتی در روزهای تعطیل برای کاربران فراهم است. تنها کافی است با شماره ۰۲۱۴۳۷۲ تماس بگیرید و ابهام یا سوال خود را مطرح کنید.

source

توسط techkhabari.ir