اگر از آن دسته از افرادی هستید که هر روز ساعات زیادی را صرف بازی کالاف دیوتی می‌کنید، حتما می‌دانید که سی پی کالاف تا چه حد مهم است. روش‌های زیادی برای دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی در خود بازی وجود دارند؛ اما آنقدر سی پی‌هایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند محدود هستند که احتمالا مجبور می‌شوید مدت‌ها صبر کنید تا سی پی‌های شما به اندازه یک سلاح یا لباس جدید شوند.

با وجود فراهم شدن خرید سی پی کالاف دیوتی، می‌توانید بدون دغدغه سی پی این بازی را بخرید و حرفه‌ای‌تر بازی کنید. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد قیمت سی پی کالاف، نحوه خرید و بهترین مرجع برای خرید cp کالاف دیوتی صحبت کنیم.

چرا باید سی پی کالاف بخریم؟

سی پی کالاف ارز درون برنامه‌ای این بازی است که به شما امکان خرید سلاح، لباس جدید، ورود به بخش‌های مختلف بازی و … را می‌دهد. در واقع سی پی، پول کالاف است که به شما امکان استفاده از امکانات مختلف بازی کالاف دیوتی را می‌دهد. اگر جزو طرفداران این بازی باشید، می‌دانید که بازی کردن به صورت آنلاین در این برنامه کار ساده‌ای نیست. چرا که آنقدر رقبای شما در کالاف دیوتی پیشرفت کرده‌اند که احتمال پیروزی شما پایین می‌آید.

با خرید سی پی کالاف دیوتی فرصت بیشتری برای خرید سلاح‌های جدیدتر و زره دارید و راحت‌تر می‌توانید از رقبای خودتان جلو بزنید. چون عملا بدون داشتن قابلیت‌های جدید در بازی، نمی‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر بازی کنید و بتل پس بازی کالاف دیوتی را فعال کنید، همین حالا به فکر خرید سی پی باشید.

خرید سی پی برای حرفه ای‌تر شدن

بدست آوردن سی پی رایگان از گردونه شانس در این بازی کار ساده‌ای نیست. ممکن است هر روز شانس خودتان را امتحان کنید اما نتیجه آنقدر رضایت‌بخش نباشد؛ ممکن است اصلا سی پی بدست نیاورید، یا تعداد سی پی‌های دریافتی از این روش خیلی کم باشد. برای اینکه سلاح‌های شخصی‎سازی شده داشته باشید و بتوانید به ماموریت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید، باید حتما اقدام به خرید سی پی نمایید؛ چون راهی به غیر از این کار برای حرفه ای‌تر شدن شما نیست.

همانطور که در دنیای واقعی پول، پول می‌آورد، در دنیای کالاف دیوتی نیز سی پی، سی پی می‌آورد. اگر ماموریت‌هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شوند را پشت سر بگذارید، می‌توانید سی پی‌های بیشتری نیز دریافت کنید. از طرفی چون از رقبای خودتان جلو می‌زنید، علاقه بیشتری به ادامه بازی خواهید داشت.

خرید سی پی ارزان

انواع سی پی برای خرید

اگر هدفتان خرید سی پی است، باید بدانید که سی پی‌ها دارای دو نوع مختلف هستند و باید با توجه به هدف خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سی پی زمان‌بر

یکی از انواع سی پی‌های موجود در سایت‌ها، سی پی زمان‌بر است. احتمالا از نام این سی پی متوجه عملکرد آن می‌شوید. سی پی زمان‌بر در واقع نوعی سی پی است که در زمان طولانی‌تری به حساب کاربری شما در کالاف دیوتی ارسال می‌شود. به همین خاطر قیمت خرید سی پی زمان‌بر پایین‌تر است. این نوع سی پی مخصوص افرادی است که زمان ارسال سی پی برای آن‌ها اهمیت زیادی ندارد و می‌خواهند که سی پی ارزان قیمت را با تعداد بالاتر خریداری کنند.

سی پی معمولی

سی پی معمولی برخلاف سی پی زمان‌بر، در زمان کوتاه‌تری به صفحه بازی شما ارسال می‌شود. این نوع سی پی عملکرد بسیار مناسبی دارد و می‌تواند در زمان اندکی، پلیرها را به خرید سلاح، لباس و وارد شدن به ماموریت‌های جدید مجهز کند. این نوع سی پی مخصوص افرادی است که زیاد به قیمت اهمیت نمی‌دهند و می‌خواهند سی پی‌های خریداری شده خودشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

قیمت خرید سی پی چقدر است؟

قیمت خرید سی پی تحت تاثیر عوامل مختلفی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوع سی پی اشاره کرد. همانطور که توضیح دادیم سی پی‌ها در دو نوع زمان‌بر و معمولی به فروش می‌روند که قیمت سی پی زمان‌بر ارزان‌تر از قیمت سی پی‌های معمولی است. علاوه بر این، تعداد سی پی‌ها نیز می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت خرید سی پی بگذارد.

هر چقدر تعداد سی پی خریداری شده بیشتر باشد، قیمت هر عدد سی پی نیز پایین‌تر در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین با خرید اینترنتی سی پی ریز، باید به ازای هر سی پی قیمت بیشتری پرداخت کنید؛ ولی اگر بسته‌هایی که دارای cp با تعداد بالا هستند را انتخاب کنید، به ازای هر cp قیمت پایین‌تری پرداخت خواهید کرد.

دریافت سی پی رایگان

آیا امکان دریافت سی پی رایگان وجود دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، بازی کالاف دیوتی فرصت دریافت سی پی رایگان را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است؛ اما این سی پی‌ها تعداد پایینی دارند و باید مدت‌ها آن‌ها را جمع کنید تا به اندازه خرید بتل پس، سلاح و … برسند. اما علاوه بر روش‌های در نظر گرفته شده از سوی خود بازی برای دریافت cp رایگان، می‌توانید از طریق سایت لینتا گیم نیز اقدام به دریافت سی پی رایگان کنید.

گیمرهایی که از طریق لینتا گیم، سی پی یا هر محصول دیگری خریداری می‌کنند، به ازای هر خرید مقدار مشخصی کارلینتا دریافت می‌کنند. علاوه بر این، با بازدید روزانه از سایت، کامنت گذاشتن در سایت یا دعوت از دوستان، می‌توانید به‌طور رایگان کارلینتا رایگان دریافت کنید. با جمع کردن ۳۰۰ کارلینتا، می‌توانید یک کوپن تخفیف برای خرید ۸۰ عدد سی پی برای پنل خودتان در کالاف دیوتی هدیه بگیرید.

لینتا گیم؛ حرفه ای‌ترین مجموعه ارائه دهنده سی پی در ایران

برای خرید سی پی کالاف دیوتی، مراجعه به یک مجموعه معتبر که سی پی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امنیت بالا به پنل شما در کالاف دیوتی ارسال کنند، بسیار حائز اهمیت است. لینتا گیم در حال حاضر بهترین مجموعه ارائه دهنده سی پی در ایران است. این مجموعه تخفیفات خوبی برای خرید CP کالاف دیوتی در نظر گرفته تا گیمرها بتوانند با خیالی آسوده از طریق این سایت خرید خودشان را نهایی کنند. از طرفی لینتا گیم جزو محدود سایت‌هایی است که امکان دریافت جایزه برای دریافت سی پی رایگان را فراهم کرده است.

نتیجه‌گیری

در این مقاله شما را با نحوه خرید سی پی آشنا کردیم. اگر نیاز به خرید CP بازی کالاف را دارید، می‌توانید به سایت لنیتاگیم مراجعه کنید و پس از مشاهده بسته‌های موجود، با توجه به نیاز خود تعداد مشخصی سی پی را سفارش دهید. پشتیبانی حرفه‌ای، ارائه خدمات فروش سی پی با بهترین قیمت، دریافت جایزه و … از جمله مزایای این مجموعه جهت خرید CP محسوب می‌شوند.

source

توسط techkhabari.ir