به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه و با تمرکز بر وجوه صنعتی و تجاری هنر موسیقی، پنجم تا هشتم دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

جلال ذکایی رئیس نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی درباره استراتژی برگزاری برخی ورک شاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این نشست گفت: «به منظور توجه به رویکردها و وجوه فرهنگی و هنری موسیقی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در طول زمان برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده تا با طرح موضوعات مختلف اثرگذار بر این صنعت، گامی در این خصوص برداریم. در این راستا و به‌منظور غنای بیشتر نشست‌ها و پنل‌های تخصصی آقای فردین خلعتبری به عنوان مشاور هنری نمایشگاه در کنار ما خواهد بود و نشست‌های تخصصی با موضوع موسیقی را مدیریت خواهد کرد.»

ذکایی تاکید کرد: «این نمایشگاه در گروه‌های کالایی مختلف نظیر؛ تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای ایرانی و کلاسیک، عرضه‌کنندگان لوازم صوتی، صدابرداری و استودیوهای ضبط صدا، ناشران، آموزشگاه‌های موسیقی و سایر فعالان این حوزه برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال گسترده صاحبان کالا و برندهای مختلف نیز روبرو شده و پیش‌بینی می‌شود که شاهد حضور فعال و موثر بسیاری از افراد و شرکت‌های صاحب‌نام این صنعت  در نمایشگاه باشیم چرا که تنها طی دو هفته ابتدایی اطلاع‌رسانی نمایشگاه، بیش از 40 شرکت فعال در زمینه موسیقی  برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده و حدود 80 درصد فضای مفید نمایشگاه مذکور تکمیل شده است.»

حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه‌های موسیقی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که از پنجم تا هشتم دی ماه در برج میلاد پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.

انتهای پیام/

source

توسط techkhabari.ir