صاحب‌خبر –

پرویز آرمکان شامگاه جمعه ۱۹ اردیبهشت در ضیافت شام مددجویان بهزیستی شهرستان خرم‌آباد که به مناسب دهه کرامت و با حضور ۳۰۰ نفر انجام شد، گفت: جمعیت هدف سازمان بهزیستی از پیش از تولد تا پس از مرگ خدمات حمایتی، مستمری و یا غیرنقدی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان نیازمند همکاری خیرین هستیم، به اهمیت بازاریابی اجتماعی در ارتقای خدمات بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: امروز صرف ارائه خدمات به مددجویان کافی نیست بلکه باید بتوانیم ارزش این خدمات را به‌درستی به جامعه هدف بهزیستی منتقل کنیم.

آرمکان اضافه کرد: بازاریابی اجتماعی راهکار مهمی بوده که می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به خدمات ارائه شده توسط بهزیستی افزایش دهد.

این مسئول با بیان اینکه این مهم نگرش‌های مثبت نسبت به خدمات بهزیستی ایجاد خواهد کرد و مشارکت عمومی را تقویت می‌کند، بیان کرد: برای ارائه خدمات بیشتر باید از ظرفیت‌ رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های آگاهی‌بخشی بهتر استفاده کرده چرا که مسیر توانمندسازی جامعه هدف را هموارتر خواهد کرد.

مدیر بهزیستی خرم‌آباد با تاکبد بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر دیدگاه‌های حمایتی، مشارکتی و نگاهی مثبت به آینده برای مددجویات تحت حمایت سازمان در جامعه وجود دارد، گفت: حضور خانواده‌های دارای معلولیت در این مراسم نشان‌دهنده اهمیت موضوع حمایت از این قشر از جامعه است.

آرمکان صحبت‌هایش را ادامه داد و گفت: سازمان بهزیستی به عنوان نهاد مسئول، مأموریت‌های متنوعی با رویکرد توانبخشی، توانمندسازی، و حمایت از افراد دارای معلولیت انجام می‌دهد و برای بهبود شرایط این افراد و ایجاد فرصت‌های برابر لازم است ادارات و ارگان‌های دیگر نیز در کنار سازمان بهزیستی همکاری کنند.

این مسئول افزود: باید تمامی زمینه‌ها فراهم شود تا مددجویان تحت حمایت بتوانند همانند سایر اعضای جامعه به فعالیت‌های مختلف پرداخته و در زندگی روزمره خود مشارکت کرده و گذران زندگی کنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق مأموریت‌های بهزیستی و کمک بیشتر به جامعه هدف، نیازمند حضور و همراهی همه مردم بخصوص خیرین، بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم، یادآور شد: فعالیت‌های بهزیستی طوریست که بدون کمک سایر نهادها و ظرفیت‌های بیرونی نمی‌توان آن‌ها را به‌ صورت کامل به سرانجام رساند.

انتهای پیام

∎​

source

توسط techkhabari.ir