مازراتی MC20 نسخه کوپه و روباز، به جز قسمتهای سقف و عرشه عقب، ظاهر مشابهی دارند و بنابراین تیونرها میتوانند یک کیت بدنه را برای هر دو نسخه گسترش دهند.
شرکت منصوری یک کیت بدنه جدید را برای MC20 روباز ارائه داده، که مشابه ارتقاهای ظاهری نسخه کوپه در سال گذشته است. شاید از نظر منصوری این یک کیت ملایم باشد، اما ظاهر آن از هر زاویهای تغییر کرده است. در بخش جلویی، یک اسپلیتر بزرگ با بالههای یکپارچه وجود دارد. ورودیهای روی کاپوت و تزئینات فیبرکربنی اطراف جلوپنجره نیز اضافه شده است.
رکابهای جانبی بزرگ شده و ورودیهای متعددی روی نمای جانبی دیده میشود. رینگهای FV.5 در محور جلو ۲۱ و در محور عقب ۲۲ اینچی هستند. در بخش عقب نیز یک بال عظیم و دیفیوزر بزرگ نصب شده است. مازراتی MC20 Cielo منصوری، حتی از نسخه ویژه پیست MCXtrema سرسختتر به نظر میرسد.
در فضای داخلی آن، تضاد قوی با رنگ زرد و مشکی ایجاد شده است.
درست همانند نسخه کوپه، پیشرانه ۳ لیتری بایتوربو آن طوری تنظیم شده است، تا ۷۱۰ اسببخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بنابراین افزایش ۸۹ اسببخاری و ۱۲۰ نیوتنمتری، نسبت به نسخه استاندارد ایجاد شده است. شتاب صفر تا صد آن از ۳ ثانیه به ۲.۷ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن برابر ۳۲۰ کیلومتر برساعت بوده و اکنون ۳۳۰ کیلومتر برساعت است.
منصوری قیمت این کیت را اعلام نکرده است و با توجه به حجم فیبرکربن استفاده شده، احتمالا قیمت بالایی دارد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source