در این مطلب دلایل کمک گرفتن از مشاوره سئو را بررسی نموده و خدمات این نوع مشاوره را ذکر کردیم. جهت همکاری با یک متخصص مشاوره سئو قبل از هر اقدامی الزامی است، نوع برنامه ریزی و استراتژی ارائه داده شده را بررسی و تحلیل کنید. همچنین با توجه به نوع ترس و کار و خدماتی که قرار است شما به کاربران خود ارائه دهید بررسی می شود که چه نوع وب سایتی با چه نوع ساختاری مناسب به کسب و کار شما می باشد که این مورد وابسته به این است که رقبای شما با استفاده از چه ساختاری خود را به صفحه اول موتورجستجوی گوگل رسانده اند. در صورتی که به دنبال راههای دیگری جهت افزایش فروش تجارت الکترونیک خود هستید، مشاوره بهبود فروش و سوددهی کسب و کار عالیترین گزینه برای شما به شمار میرود. مشاور سئو کسی است که به شما کمک می کند برنامه بازاریابی دقیقی را طراحی کنید، تا بتوانید با کم ترین هزینه ها وبسایت خود را برای مشتری و موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنید. مشاوره سئو این کار را با دقت بالا برایتان انجام می دهد، رقبا را بررسی می کند تا متوجه شود که آن ها چه کلماتی را هدف قرار داده اند و طبق آن بهترین برنامه را برای وبسایت طراحی می کند.
مجموعه تهران سایت برای دریافت اطلاعات درست از کاربر و همچنین ارائه اطلاعات ویژه از طراحی سایت، مشاوره سئو را بخش بزرگی از طراحی سایت تخصصی قلمداد میکند. 1. • در بخش استراتژی، طراحی برنامه سفارشی سئو برای هر کسبوکار و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و کمرقابت مدنظر است. • از دیگر وظایف مشاوره بهینه سازی سایت، میتوان به بررسی دلیل موفقیت رقبا، داشتن اطلاعاتی به روز در زمینه کاری سایت، جهت بررسی شناخت فرصت ها و تهدیدها در آینده نیز اشاره کرد. • اولین و مهمترین قدم در یک مشاوره سئو تعیین هدف، بر اساس انتظارات و بوجه مدیران سایت است. در این صورت با آگاهی از کمبود، مشکلات و راهکارهای لازم برای اجراسازی قوانین سئو در سایت شما، امکان تعیین زمان برای مشاوره دوجانبه صورت میگیرد. در مجموعه تهران سایت وظایف و اقدامات مؤثری که نیازمند اجرایی شدن توسط مشاور سئو میباشند، به صورت یک برنامه جامع تعیین و تدوین گشته است. به کمک این ابزار مشاور سئو سایت استراتژی مناسب را برنامه ریزی میکند.
بدون دارا بودن استراتژی محتوایی قطعا نمیتوانید مطابق یک برنامه اصولی پیش بروید. وقتی همه چیز به سرعت در حال پیش رفتن باشد، خوب معلوم است که سرعت رشد وبسایتتان هم سریعتر میشود. به عبارتی تشریح مشکلات و راهکارها به صورت یکطرفه از جانب مشاور، یک مشاوره سئوی خوب را فراهم نمیسازد. برخی از مشاوران سئو فقط بر روی یک زمینه مانند لینکسازی یا سئو فنی تمرکز میکنند. مثلا نمیدانید یک رپورتاژ آگهی خلاقانه یا یک تبلیغ جذاب، تا چه میزان میتواند در افزایش رتبه سایت شما موثر باشد. مثلا با کمک مشاوره سئو مسیری که قرار بود در یک سال طی شود را شش ماهه طی میکنید. چون مشاور مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید را بارها و بارها طی نموده است. یکی از خصوصیات مهمی که یک مشاوره سئو حرفهای باید از آن برخوردار باشد، توانایی ارتباط برقرار کردن با دیگران است. در طول مشاوره سئو رقبا نیز مورد تحلیل قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آنها بررسی میشود.
این مورد نیز توسط مشاور سئو به شما پیشنهاد داده میشود. همچنین با استفاده از جدیدترین تکنیک و ترفندها همراه با مناسبترین قیمتها، سئو صفحات مختلف را انجام خواهند داد. مشاور در صورت نیاز این آموزشها را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. پس میداند از چه روشهایی سریعتر به نتیجه میرسد و وقت خود را برای راهکارهای بی فایده هدر نخواهد داد. چگونه رقبای خود را تحلیل کنیم؟ در مشاوره سئو تمام بخشهای سایت شما مورد تحلیل و آنالیز قرار خواهد گرفت. این واژه به تنهایی نمیتواند بیانگر همه واقعیت در مورد هدف گذاری و استراتژی شما باشد. آیا توسط افراد مورد اعتماد و معتبر در صنعت شما به اشتراک گذاشته می شود؟ بنابراین می توانید پس از اتمام جلسه مشاوره رایگان از مشاورین ما بخواهید زمانی را برای تحلیل کامل وبسایت شما مشخص کنند. ابزارهای هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند مانند الکسا.