اسنایپرولف (SSSniperWolf) که یکی از قدیمی‌ترین یوتیوبرهای زن دنیا محسوب می‌شود، همیشه به ویدیوهای ری‌اکشن و واکنش نشان دادن به ویدیوهای دیگران شناخته شده است. با این حال او در طی این سال‌ها حاشیه‌های زیادی به وجود آورده و در حال حاضر یکی از منفورترین تولید کنندگان محتوای دنیا به شمار می‌رود.

آلیا ماری لیا شلش معروف به اسنایپرولف، یک یوتیوبر مونث آمریکایی است که فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش و در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد. این یوتیوبر در زمینه تولید محتوا زیاد خلاق نیست، اما به خاطر واکنش‌ها و ظاهر خود در طی سال‌های اخیر به معروفیت بالایی دست پیدا کرد. علاوه بر این او بخشی از معروفیت خود را به همکاری با استودیو Dhar Mann مدیون است که در موردش بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

لقب اسنایپرولف ریشه جالبی دارد و به بازی مورد علاقه آلیا در دوران کودکی باز می‌گردد. Sniper Wolf در واقع یکی از آنتاگونیست‌های بازی Metal Gear Solid محسوب می‌شود که شخصیت اصلی داستان به عنوان یک باس فایت در مقابل او قرار می‌گیرد. البته او در اسم ویلن مذکور تغییراتی به وجود آورد و سپس خود را با نام SSSniperWolf معرفی کرد. به گفته خودش این تغییرات معنی خاصی ندارند و صرفا به خاطر ایجاد تمایز با اسم اصلی به وجود آمده‌اند.

اسنایپرولف در طی کارنامه یوتیوبی خود ویدیوهای ویدیو گیمی متعددی آپلود کرده، ولی معروفیت اصلی خود را به ویدیوهای واکنش نشان دادن مدیون است. او از سال ۲۰۱۷ به این طرف تمرکز بیش‌تری روی ویدیو‌های ری‌اکشن گذاشت و در این میان به فعالیت‌هایی نظیر محتویات گیمینگ و ویدیوهای تیک تاک هم پرداخت. اما عمده معروفیت یوتیوبر مورد بحث از سال ۲۰۲۰ به بعد شکل گرفت تا به یکی از معروف‌ترین یوتیوبرهای دنیا تبدیل شود.

اسنایپرولف یوتیوب

اسنایپرولف از طریق ایجاد حاشیه هم که شده معروفیت بیش‌تری به دست آورد

یکی دیگر از وجوه فعالیت اسنایپرولف به همکاری وی با دهار من (Dhar Mann) و حضور در ویدیوهای او مربوط می‌شود. آلیا در ابتدا بارها و بارها به ویدیوهای Dhar Mann واکنش نشان داده بود و همین موضوع باعث شد یک همکاری میان این دو نفر شکل بگیرد. هرچند که این دسته از ویدیوها چندان فاخر نیستند و افزونه خاصی برای افراد ندارند، ولی به هر حال مخاطبین خاص خود را جمع کرده‌اند. البته این همکاری برای خود SSSniperWolf حسابی سودمند بود و دهار من در طی حاشیه‌های پیش آمده بارها پشت او درآمد و به حمایت از او پرداخت.

اگر بخواهیم در مورد زندگی شخصیت آلیا صحبت کنیم باید بدانید که او در بندر لیورپول از کشور انگلستان متولد شده است. با این حال والدین او ریشه‌ای عراقی، ترکیه‌ای و حتی یونانی دارند و یک ژن ترکیبی را به وجود آورده‌اند. در خانواده آلیا زبان عربی و انگلیسی بر سر زبان‌ها جاری بود و به همین دلیل او روی هر دو زبان تسلط دارد. پس از گذر چندین سال خانواده اسنایپرولف به آمریکا مهاجرت کرد تا سرنوشت او برای همیشه تغییر پیدا کند. او در سال ۲۰۱۳ با یک یوتیوبر دیگر به نان ایوان جان یانگ ازدواج کرد و پس از ۹ سال زندگی تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ از او طلاق بگیرد.

اما حاشیه‌های زندگی اسنایپرولف از جذابیت بیش‌تری نسبت به سایر جنبه‌های زندگی وی برخوردار هستند. او قبل از اینکه به یک یوتیوبر تبدیل شود، به سرقت مسلاحانه متهم شده بود. با این حال دادگاه هیچ وقت به مجرم بودن وی رأی نداد تا محاکمه خاصی صورت نگیرد. چند وقت بعد همسایه‌ها پس از شنیدن جیغ‌های او و پارتنرش با پلیس تماس گرفتند که این موضوع باعث شد آلیا سه روز در بازداشتگاه باقی بماند.

معرفی بهترین استریمرهای دنیا: پوکیمین، معروف‌ترین استریمر زن دنیا

در اواسط سال ۲۰۱۶ او یک یوتیوبر دیگر به نام Enigmahood را با لقب «مجرم جنسی» صدا کرد و همین موضوع باعث شد Enigmahood از او شکایت کند. این در حالی است که چنین جرمی هیچ وقت برای این یوتیوبر تایید نشدخ بود. در سال ۲۰۱۸ یک یوتیوبر دیگر به نام Nerd City اسنایپرولف را به عنوان یک متهم نشان داد و اظهار کرد که او درباره سایر زن‌ها نظرات ریاکارانه و نامناسبی ابراز کرده است. آلیا در طی سال‌های فعالیت خود حاشیه‌های متعدد دیگری هم به وجود آورده که فرصت اشاره به همه آن‌ها را نداریم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Youtube.fandom


Loading

source

توسط techkhabari.ir