ردمی نوت 14 پرو فورجی تاییدیه مرجع صدور گواهی IMDA را دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که زمان عرضه جهانی این گوشی بسیار نزدیک است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، یک گوشی هوشمند میان‌رده از برند شیائومی به تازگی در لیست گواهینامه‌های مختلف ظاهر شده است. این گوشی Redmi Note 14 Pro 4G نام دارد و ممکن است که به زودی شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

راهنمای خرید تکراتو

گواهی IMDA ردمی نوت 14 پرو فورجی

ردمی Note 14 پرو فورجی با شماره مدل 24116RACCG در مرجع صدور گواهی IMDA ظاهر شده است. متأسفانه در این پایگاه داده و اطلاعات، جزئیات دقیق این گوشی مانند مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی فاش نشده اما لیست مربوطه نشان می‌دهد که ردمی Note 14 Pro 4G از شبکه اتصالی 4G، وای‌فای، NFC و بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی نوت 14 پرو فورجی

جالب است بدانید که این گوشی هفته گذشته نیز در پایگاه داده و اطلاعات FCC ظاهر شده است. این دستگاه با شماره مدل 24116RACCG لیست شده و جزئیات موجود در گواهی FCC نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی POLED با وضوح FHD پلاس و احتمالا نرخ نوسازی بالا خواهد بود. در پایگاه اطلاعاتی، برای این گوشی هوشمند چندین گزینه ذخیره‌سازی مختلف از جمله 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی ذکر شده است.

انتظار می‌رود که منبع تغذیه ردمی نوت 14 پرو فورجی یک بسته باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی باشد که نسبت به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی بسیار بزرگ‌تر محسوب می‌شود. با این حال، سرعت شارژ هنوز مشخص نیست.

جزئیات مربوط به چیپست و سیستم سخت افزاری نیز همچنان نامشخص است، با این حال، گفته می‌شود که این دستگاه به یک تراشه از برند مدیاتک مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که نسخه فایوجی ردمی نوت 14 پرو نیز دارای تراشه دایمنسیتی 7300 اولترا مدیاتک خواهد بود. با توجه به اینکه Redmi Note 13 Pro 4G از تراشه هلیو G99 اولترا بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت که جانشین آن نیز دارای چیپست مشابهی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir