کولر گازی شیائومی Mijia Fresh Air Pro به صورت رسمی توسط شیائومی معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی این محصول، پشتیبانی از سیستم عامل HyperOS است.

به دنبال تولید و عرضه گجت های هوشمند مختلف، حالا نسل جدید کولرهای گازی شیائومی از زیربرند میجیا با نام کامل Mijia Fresh Air Pro AC Simple White 1.5 HP، از راه رسیده تا با عملکرد بسیار عالی در خنک‌سازی هوای محیط، کاربران به خرید محصولات برندهای دیگر، حتی فکر هم نکنند!


بهترین اسپیکر انکر

نکته قابل توجه در مورد این اسپلیت دیواری، عملکرد بسیار خوب آن در خنک‌سازی محیط در فصل تابستان و گرم کردن آن در فصل تابستان است. سازندگان برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی، از یک درایو فرکانسی متغیر با نرخ انرژی بسیار عالی 5.65 بهره برده‌اند تا بتوان کولر گازی جدید میجیا Fresh Air Pro را رقیبی جدی برای دیگر محصولات موجود در بازار در نظر گرفت.

مشخصات و ویژگی های کولر گازی شیائومی Mijia Fresh Air Pro

کولر گازی هوشمند شیائومی به واسطه طراحی پیشرفته، قادر است هوای سرد را برای 30 ثانیه و هوای گرم را برای 60 ثانیه به صورت مداوم در محیط پخش کند. ظرفیت سرمایش کل این کولر، 3520 وات و ظرفیت گرمایش آن نیز 5110 وات اعلام شده است و می‌تواند برای محیط‌هایی با دمای منفی 35 تا مثبت 65 درجه، بسیار کارآمد باشد.

زیر قاب، یک کمپرسور دو سیلندر وجود دارد که ضمن افزایش پایداری اسپلیت، بازده آن در استفاده طولانی‌مدت را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. کمپرسورهای دو سیلندر همچنین در مقایسه با مدل‌های تک‌سیلندر، طول عمر بالاتری هم دارند.

موضوعی که کولر گازی شیائومی Mijia Fresh Air Pro را به محصولی ایده‌آل تبدیل می‌کند، پشتیبانی آن از Lingyun AI Engine است؛ سیستم هوشمندی که حالت دستگاه را بر اساس محیط اطراف خود، تنظیم می‌کند. این دستگاه همچنین از سیستم عامل HyperOS هم به صورت کامل پشتیبانی می‌کند تا کاربران، امکان کنترل کولر از طریق اپلیکیشن میجیا، دستیار هوشمند صوتی Xiao AI و همچنین سیستم مبتنی بر NFC موسوم به Tap-to-Control را داشته باشند. شیائومی همچنین وعده داده است تا عملکرد کولر خود را با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلف در طول زمان، بهبود بخشد.

قیمت کولر گازی میجیا چقدر است؟ 

اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه کولر هوشمند میجیا Fresh Air Pro شیائومی در بازارهای جهانی در دست نیست، ولی فروش این محصول از هم‌اکنون با قیمت 3999 یوان (562 دلار) آغاز شده است.

source

توسط techkhabari.ir