ماینکرفت را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین خروجی‌ها در صنعت بازی دانست که حالا توانسته تا پس از سال‌ها همچنان خروجی‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بازیکنان را با وجود گذشت یک و نیم دهه از عرضه بازی سرگرم نگه دارد. شما در یک دنیای بی‌نهایت بزرگ اسپاون خواهید شد که عملا هیچ قائده و قانون مشخصی پیشروی‌تان نخواهد بود. حالا ذهن خلاق بازیکن وارد عمل می‌شود که باید با دست خالی شروع به ماین کردن بلوک‌های اطراف کرده و از میان این میلیاردها بلوک مکعبی داستان خود را بیرون بکشد.

پس از اینکه بازیکنان به قدر کافی در بایوم‌های مختلف بازی جستجو می‌کنند و همه ماجراجویی‌ها را تجربه می‌کنند، معمولا پس از سرورهای آنلاین به سراغ ساخت‌وساز در بازی می‌روند. شما در مود کریتیو بازی دیگر نیازی نیست که نگران تهیه بلوک‌ها، چینش آن‌ها یا حتی ماب‌های خطرناک باشید، چرا که همه چیز در اختیار شماست و حتی می‌توانید ماب‌های بازی را هم اسپاون کنید. در حقیقت این ماب دسترسی بی‌نظیری به همه می‌دهد که بیایند و از این طریق ذهن خود را خالی کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از مجسمه‌های ساخته شده در بازی بیندازیم.

این پیرمرد به اندازه یک دنیا در ماینکرفت تجربه دارد!

مجسمه پیرمرد در ماینکرفت

مجسمه پیرمرد در ماینکرفت

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام IZekiez تصویری از بیلد جدید خود منتشر کرده که حسابی توانسته توجه‌ها را جلب خود کند و هم واقعا زیبا و خاص است. او این بار در ماینکرفت به سراغ ساخت مجسمه یک پیرمرد خسته و فرتوت رفته که نشسته و در حین استعمال سیگار خود به موسیقی پخش شده از گرامافون خود گوش می‌دهد و به گردنبندی که در دست دارد خیره شده‌است. جزئیات دست‌های استخوانی و لاغر این مرد فوق‌العاده است که تا کنون نظیرش دیده نشده‌است.

هر کدام از کاربران ردیت در واکنش به این بنا شگفت‌زده شدند و حسابی از آن در بخش کامنت‌ها تعریف کردند. یکی از کاربران ردیت به نام Scary-Strawberry9 با دیدن این پست نوشت: «این بیلد ماینکرفت جزئیاتی دارد که تاکنون نظیرش را در هیچ کجا ندیده‌ام. واقعا بی‌نظیر است».همچنین شخص دیگری به نام Leading-Trick3418 افزود: «زبانم از دیدن این همه زیبایی بند آمده‌است! آیا می‌توان این نقشه را دانلود کرد؟ من می‌خواهم ساعت‌ها دور آن بچرخم و زیبایی‌هایش را تماشا کنم».

مجسمه ویلیجرها در بازی ماینکرفت

یکی از کاربران ردیت نظر جالبی دارد و در بخش کامنت‌ها نوشت: «خدای من! این دیگر ماینکرفت نیست، بلکه همه این بلوک‌ها هنر خالص است که در کنار هم قرار گرفته و چنین بنای زیبایی ساخته‌است». همچنین شخص دیگری به نام CountertopPizza با دیدن این بنا نوشت: «با دیدن این تصاویر حس می‌کنم که ونگوک از گور برخواسته و شروع کرده ماینکرافت بازی کند». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین چیزی در بازی ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


Loading