انیمه Demon Slayer به واسطه داستان، اکشن، شخصیت‌ها و عملکرد صداپیشگان در سراسر جهان به اثری محبوب تبدیل شده است. این محصول استودیو Ufotable دارای تعدادی از خیره‌کننده‌ترین تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی دهه اخیر است که آهنگ‌های گوش‌نوازی از خواننده‌های مطرحی مثل LiSA و Aimer در قالب آن‌ها پخش می‌شود. با معرفی اوپنینگ‌ها و اندینگ‌های انیمه دیمن اسلیر همراه مجله بازار باشید.

آهنگ‌های پخش شده در قالب تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی انیمه شیطان‌کش تنها مورد تحسین طرفداران قرار نگرفته‌اند، بلکه این آثار عملکرد خیلی خوبی در رویداد‌های موسیقی محور داشته و جوایز متعددی را به دست آورده‌اند. برای مثال آهنگ Gurenge از LiSA، جایزه اصلی مراسم JASRAC Awards را به دست آورده که بر این اساس، اثر مذکور سودآور‌ترین آهنگ در بازار داخلی ژاپن در سال ۲۰۲۱ بوده است.

اندینگ فصل سوم

آهنگ Koi Kogare از Milet و Man with a Mission

اندینگ فصل سومآهنگ Koi Kogare از Milet و Man with a Mission

هاشیرا عشق و هاشیرا مه تمرکز اصلی اندینگ فصل سوم

آهنگ Koi Kogare که اثری از Milet و گروه راک Man with a Mission است، به عنوان تم اصلی تیتراژ پایانی فصل سوم انیمه دیمن اسلیر استفاده شده. اگر‌چه که این آهنگ ویژگی خاصی نداشته که آن را از سایر موسیقی‌های انیمه Demon Slayer جدا کند، اما یک جنبه آن با فصل سوم اثر مذکور مطابقت دارد. در اندینگ فصل سوم انیمه شیطان‌کش، میتسوری و مویچیرو در مرکز توجه قرار دارد که این امر در وکال‌های آهنگ Koi Kogare به چشم می‌خورد. این آهنگ را می‌توانید در ویدیو زیر بشنوید:

آرک داستانی The Swordsmith Village یکی از محوری‌ترین بخش‌های داستان انیمه Demon Slayer است. در کنار وقایع اصلی، در این بخش از انیمه دیمن اسلیر با گذشته میتسوری کانروجی (هاشیرا عشق) و مویچیرو توکیتو (هاشیرا مه) آشنا می‌شویم. در تیتراژ پایانی فصل سوم انیمه شیطان‌کش، نگاهی اجمالی به این بخش‌ها داریم. از زمان اکران انیمه سینمایی Mugen Train، رنگوکو بیشتر از سایرین مورد توجه قرار گرفته بود، اما در اندینگ فصل سوم و به لطف آهنگ Koi Kogare، مویچیرو و میتسوری به حق خود می‌رسند.

معرفی شخصیت‌های انیمه دیمن اسلیر: تانجیرو کامادو

اندینگ دوم فصل دوم

آهنگ Asa Ga Kuru از Aimer

اندینگ دوم فصل دومآهنگ Asa Ga Kuru از Aimer

نمایش آرک داستانی پر زرق و برق در اندینگ دوم فصل دوم انیمه دیمن اسلیر

در قالب دومین اندینگ فصل دوم انیمه دیمن اسلیر، از یکی از آثار Aimer به نام Asa Ga Kuru استفاده شده است. این اثر به خوبی با سایر آهنگ‌های انیمه مذکور مطابقت دارد. اگر‌چه که نیمه دوم از فصل ۲ انیمه Demon Slayer لحن جدی‌تری داشته، اما اثر Aimer قطعه‌ای پر‌انرژی است. آرک داستانی The Entertainment District، پر زرق و برق‌ترین بخش از انیمه شیطان‌کش محسوب می‌شود. در این بخش از انیمه دیمن اسلیر، شخصیت‌های تانجیرو، نزوکو، زنیتسو، اینوسوکه و تنگن اوزوی برای کشف راز ناپدیدن شدن ناگهانی افراد مختلف به منطقه سرگرمی سفر می‌کنند. پس از وقایعی کمدی، کاراکتر‌های مذکور با دو دشمن خطرناک جدید مواجه شده و داستان روی تاریک به خود می‌گیرد. با این وجود اندینگ تجربه‌ای رنگارنگ با نور‌پردازی قرمز و پر از اتفاقات مختلف است. در ویدیو زیر می‌توانید آهنگ Asa Ga Kuru از Aimer را گوش دهید:

اولین اندینگ فصل دوم

آهنگ Shirogane از LiSA

اولین اندینگ فصل دومآهنگ Shirogane از LiSA

تکرار وقایع قطار موگن در نیمه اول فصل دوم انیمه Demon Slayer

آهنگ Shirogane که برای اولین تیتراژ پایانی فصل دوم انیمه Demon Slayer در نظر گرفته شده، اثری از خواننده نمادین این مجموعه یعنی LiSA است. او تا‌کنون آهنگ‌های گوش‌نواز بسیاری برای انیمه‌های مختلف اجرا کرده و Shirogane در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد. نیمه اول فصل دوم انیمه دیمن اسلیر، وقایع انیمه سینمایی Mugen Train را به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل، تیتراژ پایانی آن خلاصه‌ای از داستان آرک داستانی قطار موگن با حضور شخصیت‌های اصلی از جمله رنگوکو است. آرک داستانی Mugen Train مشهور‌ترین بخش انیمه دیمن اسلیر بوده که آهنگ تیتراژ پایانی آن حاوی اشعاری با محوریت امید و ادای احترام به رنگوکو است. ضرب‌آهنگ سریع، بیت درام محور و وکال بی‌نظیر LiSA موجب شده‌اند که Shirogane یکی از بهترین‌های صنعت انیمه باشد. موزیک ویدیو این آهنگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

اولین اوپنینگ فصل دوم

آهنگ Akeboshi از LiSA

اولین اوپنینگ فصل دومآهنگ Akeboshi از LiSA

آشنایی با رنگوکو در اوپنینگ اول فصل دوم انیمه دیمن اسلیر

به دنبال انیمه سینمایی موفق Demon Slayer: Mugen Train، فصل دوم انیمه تلویزیونی آن به نمایش گذاشته شد. چند اپیزود اول، تکرار داستان اثر مذکور بودند. با این وجود از آهنگ‌های متفاوتی برای تیتراژ ابتدایی و انتهایی استفاده شده است. همانند اندینگ نیمه اول فصل دوم انیمه دیمن اسلیر، LiSA وظیفه اجرای آهنگ اوپنینگ را بر‌عهده داشته و باری دیگر اثری شنیدنی را به وجود می‌آورد. اولین تیتراژ ابتدایی فصل دوم انیمه شیطان‌کش، حاوی برخی از لحظات تماشایی آرک داستانی Mugen Train است. برای مثال می‌توان به لحظه غروب آفتاب در پس‌زمینه دیدار دو شخصیت رنگوکو و سنجورو و تکنینک‌های تنفس آب تانجیرو اشاره کرد. مکمل این اوپنینگ، آهنگ Akeboshi با ملودی ویولن گوش‌نوازش است که باعث می‌شود در بین بهترین‌های تاریخ انیمه قرار بگیرد. برای شنیدن این آهنگ، ویدیو زیر را پخش کنید:

اوپنینگ فصل سوم

آهنگ Kizuna No Kiseki از Milet و Man with a Mission

اوپنینگ فصل سومآهنگ Kizuna No Kiseki از Milet و Man with a Mission

شروعی بی‌نظیر برای آرک داستانی هیجان‌انگیز

پیش از آن که Milet و Man with a Mission آهنگ Koi Kogare را برای اندینگ فصل سوم انیمه Demon Slayer اجرا کنند، در کنار هم آهنگ Kizuna No Kiseki را برای اوپنینگ این بخش از اثر مذکور آماده کردند. آرک داستانی Swordsmith Village در یاد و خاطره طرفداران جاودانه شده است. در فصل سوم شاهد بازگشت نزوکو به شرایط انسانی و توانایی مصونیت در برابر نور خورشید هستیم. مثل تیتراژ پایانی، اوپنینگ این فصل از انیمه دیمن اسلیر روی میتسوری و مویچیرو متمرکز بوده و مبارزات آن‌ها در کنار تانجیرو نمایش داده می‌شود. در کنار این موارد، موسیقی گروه Man with a Mission و وکال Milet باعث می‌شوند که تیتراژ ابتدایی فصل سوم انیمه شیطان‌کش به تجربه‌ای بی‌عیب و نقص مبدل شود. موزیک ویدیو این آهنگ در زیر قابل مشاهده است:

اندینگ فصل اول

آهنگ From the Edge از LiSA

اندینگ فصل اولآهنگ From the Edge از LiSA

پیش‌زمینه داستانی تانجیرو

آهنگ‌های فصل اول دیمن اسلیر، از شناخته‌شده‌ترین آثار این انیمه محسوب می‌شوند. در اندینگ فصل اول انیمه مذکور، طرفداران برای دومین بار وکال خارق‌العاده LiSA را در قالب آهنگ From the Edge شنیدند. اولین تیتراژ پایانی انیمه Demon Slayer حاوی نکاتی از پیش‌زمینه داستانی تانجیرو بوده و اولین بخش از سفر او را به نمایش می‌گذارد که هم‌اکنون برای طرفداران حس نوستالژی را به همراه دارد. آهنگ From the Edge از LiSA بهترین گزینه برای اندینگ فصل اول انیمه دیمن اسلیر بوده، زیرا اشعار آن سرشار از تشویق و امید به آینده است. تیتراژ پایانی و آهنگ مذکور نه تنها طرفداران را به تماشای اپیزود‌های مختلف تشویق می‌کنند، بلکه به وقایع آینده اشاره دارند. برای مثال در سکانس پایانی لحظه‌ای از پیش‌زمینه داستانی تانجیرو با محوریت هینوکامی کاگورا دیده شده که این حرکت به بخش مهمی از رشد شخصیتی او تبدیل می‌شود. آهنگ From the Edge از LiSA را در قالب ویدیو زیر می‌توانید بشنوید:

اوپنینگ دوم فصل دوم

آهنگ Zankyosanka از Aimer

اوپنینگ دوم فصل دومآهنگ Zankyosanka از Aimer

تنگن و آتش‌بازی

آهنگ Zankyosanka به عنوان تیتراژ ابتدایی فصل دوم دیمن اسلیر که با آرک داستانی Entertainment District ترکیب شده، پر‌انرژی‌ترین قطعه موسیقی انیمه مذکور محسوب می‌شود. آهنگ اشاره شده، اولین همکاری Aimer با استودیو Ufotable، پیش از اجرای آهنگ Asa Ga Kuru برای اندینگ دوم فصل دوم است. تیتراژ ابتدایی دومین فصل انیمه Demon Slayer در حالی شروع می‌شود که تنگن آتش‌بازی تماشایی را نگاه کرده و زندگی پر زرق و برق خود را نشان می‌دهد. در ادامه مجموعه‌ای از سکانس‌های تماشایی نمایش داده می‌شود که به طرز ماهرانه‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند و به جذابیت بصری بی‌نظیری تبدیل شده‌اند. اجرای زنده آهنگ Zankyosanka از Aimer را می‌توانید در زیر ببینید و بشنوید:

اوپنینگ انیمه سینمایی Mugen Train

آهنگ Homura از LiSA

اوپنینگ انیمه سینمایی Mugen Trainآهنگ Homura از LiSA

وداع با رنگوکو

آهنگ Homura اثری دلخراش در مورد رها کردن و گذشتن است که به خوبی با مضامین انیمه سینمایی Demon Slayer: Mugen Train سازگار است. این انیمه موفقیت بی‌سابقه‌ای در سراسر جهان تجربه کرده و به میزان ۵۰۷ میلیون دلار فروش داشته است. اگر‌چه شخصیت‌های اصلی محبوبیت زیادی دارند، اما یک کاراکتر محوری از انیمه سینمایی قطار موگن توانسته توجه تمامی بینندگان را جلب کند. این شخصیت هاشیرا آتش یعنی کیوجورو رنگوکو بوده که نقش اصلی در وقایع انیمه دیمن اسلیر داشته است. او با فداکاری و شجاعت خود باعث می‌شود که طرفداران عاشقش شوند. آهنگ Homura  ادای احترامی به این عضو محبوب دسته شیطان‌کش است و LiSA با صدای خود شنوندگان را جادو می‌کند. به این واسطه می‌توانید مثل تانجیرو و دوستانش غم از دست دادن را تجربه کنید. موزیک ویدیو آهنگ Homura را در زیر تماشا می‌کنید:

اوپنینگ فصل اول

آهنگ Gurenge از LiSA

اوپنینگ فصل اولآهنگ Gurenge از LiSA

اوپنینگ و تیتراژ جاودانه

بدون شک آهنگی که انیمه دیمن اسلیر به واسطه آن شناخته می‌شود، Gurenge از LiSA است. این اثر همواره اصلی‌ترین آهنگ انیمه مذکور و محبوب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. سفر تانجیرو برای نجات خواهر کوچکش یعنی نزوکو از سرنوشت شیطانی‌اش، با آهنگ Gurenge شروع می‌شود که به این واسطه این قطعه در حافظه طرفداران حک شده است. مطمئنا هیچ هنرمندی به اندازه LiSA در شهرت و محبوبیت انیمه Demon Slayer نقش نداشته است. او با وکال بی‌نظیر خود به دنیای اثر مذکور جان بخشیده و آن را به شاهکاری از نظر موسیقی تبدیل کرده است. همکاری موفق استودیو Ufotable و LiSA موفقیت‌ها و جوایز متعددی را به همراه داشته است. داستان انیمه دیمن اسلیر ترکیبی از درگذشت نزدیکان، پشیمانی، احساس گناه و مسئولیت‌پذیری است و آهنگ Gurenge تمامی آن‌ها را در خود جای داده است. اوپنینگ فصل اول انیمه دیمن اسلیر را در زیر می‌بینید:

جمع‌بندی

انیمه Demon Slayer تجربه‌ای تماشایی است که اندینگ‌ها و اوپنینگ‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته. در طول فصل‌های مختلف این اثر، استودیو Ufotable با هنرمندان مختلفی همکاری کرده که همگی در خلق آهنگ‌های گوش‌نواز عملکردی عالی داشته‌اند. نظر شما در مورد تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی انیمه دیمن اسلیر و آهنگ‌های آن‌ها چیست؟ کدام‌یک از آن‌ها بیشتر از سایرین توجه شما را جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

سایلنت هیل 2 بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

source

توسط techkhabari.ir