ویدیویی از ماکت گلکسی اس 25 پلاس منتشر شده که طراحی و ابعاد این گوشی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که این دستگاه از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد.

پیش از این هم عکس‌هایی از ماکت گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده بود. و حالا به لطف این ویدیوی جدید، از طراحی هر سه گوشی جدید سری S خبر داریم. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در ماه ژانویه (دی) معرفی شوند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش techradar، ویدیوی ماکت گلکسی اس 25 پلاس هم مثل دو ماکت دیگر، توسط xleaks7 و Mokesciu Skaiciuokle منتشر شده است. xleaks7 همچنین، عکسی از ماکت هر سه گوشی را با مخاطبانش در ایکس به اشتراک گذاشت. (تصویر بالا)

ماکت‌ها براساس طرح‌های شماتیکی ساخته می‌شوند که در اختیار تولیدکننده‌های شخص ثالث قرار می‌گیرند تا بتوانند براساس آنها، لوازم جانبی مختلف، مثل قاب گوشی را تولید کنند. این ماکت‌ها معمولا تصویر دقیقی از طراحی و ابعاد دستگاه‌ها را فاش می‌کنند.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که طراحی و ابعاد گلکسی اس 25 پلاس تفاوت زیادی با گلکسی اس 24 پلاس ندارد. ماکت‌های اس 25 و اس 25 اولترا نیز اختلاف زیادی با نسل قبلی نداشتند. با این حال، برخی جزئیات تغییر کرده است. مثلا طراحی حلقه‌های دوربین پنل پشتی کمی با نسل قبلی فرق دارد.

دایره‌ی بزرگی که در پنل پشتی مشاهده می‌شود، در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت و فقط محل سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم را نشان می‌دهد. گفته می‌شود گلکسی S25 Plus در ابعاد 7.35×75.79×158.44 میلی‌متر ساخته خواهد شد. این یعنی عرض کمتری نسبت به نسل قبلی دارد و کمی کوتاه‌تر است. همچنین ضخامت کمتری نسبت به اس 24 پلاس خواهد داشت.

گلکسی اس 25 اولترا احتمالا بیشتر از دو مدل دیگر تغییر می‌کند. گزارش شده که گوشه‌های این گوشی برخلاف اس 24 اولترا، اصلا تیز نیستند و با کمی انحنا طراحی می‌شوند. تغییرات در فریم گوشی نیز باعث می‌شود گلکسی S25 Ultra خوش‌دست‌تر باشد.

نظر شما درباره طراحی سری گلکسی اس 25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir