جیک پال یا به عبارت کامل‌تر Jake Joseph Paul، یک یوتیوبر و ورزشکار معروف آمریکایی است که به همراه برادرش، لوگان پال، در طی سال‌های اخیر به معروفیت و موفقیت زیادی رسیده است. او در حال حاضر در زمینه‌های مختلفی از جمله یوتیوب و دنیای ورزش فعالیت می‌کند.

برادران پال در طی سال‌های اخیر به دو تا از بزرگ‌ترین اینفلوئنسرهای دنیای سرگرمی تبدیل شده‌اند و حسابی راه معروفیت و درآمدزایی را بلد هستند. جیک پال که برادر کوچک‌تر محسوب می‌شود، در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. او با وجود اینکه فعالیت خود را با به اشتراک گذاشتن ولاگ‌های جذاب شروع کرد، اما به تدریج بیش‌تر به سمت دنیای ورزش رفت و در چندین مسابقه بوکس حرفه‌ای هم شرکت کرد. از جمله این مسابقه‌ها می‌توانیم به مبارزه با نیت دیاز اشاره کنیم که یکی از ستاره‌های UFC به شمار می‌رود.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

اما اگر بخواهیم در مورد شروع کار جیک پال صحبت کنیم باید بدانید که او کار تولید محتوای خود را در سال ۲۰۱۳ و در پلتفرم Vine (یک پلتفرم ویدیویی شبیه یوتیوب) شروع کرد و حسابی هم موفق بود. او در مدت چهار سال ۵.۳ میلیون دنبال کننده و بیش از دو تریلیون بازدید به دست آورد، اما در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تمرکزش را روی یوتیوب بگذارد و آن را به شکل جدی‌تری ادامه دهد.

جیک پال در بین بسیاری از افراد به خاطر ویدیوهای انگیزشی و سبک زندگی خود معروف است و همه را به ورزش دعوت می‌کند. البته که او به هیچ وجه فرد بی‌حاشیه‌ای نیست و در طی سال‌های اخیر دردسرهای زیادی را برای خود به وجود آورده که اگر بخواهیم در موردش صحبت کنیم باید یک مقاله کامل به آن اختصاص دهیم. البته او به غیر از ولاگ‌های روزانه و ویدیوهای ورزشی در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و در برخی مواقع موزیک ویدیوهای مختلفی را هم روی کانال خود قرار می‌دهد. برادر کوچک‌تر لوگان پال در حال حاضر چیزی حدود ۲۰.۸ میلیون سابسکرایبر دارد و از این لحاظ جزو موفق‌ترین یوتیوبرهای آمریکا است.

جیک پال یوتیوبر

مبارزه جیک پال و مایک تایسون که به زودی برگزار می‌شود فوق‌العاده جذاب خواهد بود

علاوه بر این موارد او موسس گروهی به نام Group 10 هم محسوب می‌شود. Group 10 در واقع یک موسسه است که با هدف معروفیت یوتیوبرهای جدید و جوان به وجود آمده. افرادی که جزو این گروه هستند در کنار یکدیگر کار می‌کنند و با همکاری‌های مشترک تلاش دارند بازدیدهای بیش‌تری به دست آورند. البته باید اشاره کنیم که موسسه مورد بحث هم حاشیه‌های زیادی به وجود آورد و خالی از مشکل نبود.

https://mag.cafebazaar.ir/introducing-best-streamers-kai-cenat/

اما جیک پال سابقه حضور در لیگ کشتی‌کج WWE را دارد. هرچند که او جزو یکی از ستاره‌های دائم لیگ نیست، اما تا به حال به خاطر دفاع از برادر خود در آن حضور پیدا کرده است. اگر بخواهیم بیش‌تر در مورد کارنامه ورزشی او صحبت کنیم باید بدانید که جیک تا به حال هفت مسابقه بوکس حرفه‌ای داشته که در ۶ تا از آن‌ها برنده بوده است. مسابقه بزرگ بعدی او نیز با افسانه دنیای بوکس یعنی مایک تایسون خواهد بود که حسابی حاشیه‌ساز شده و هنوز هم تاریخ برگزاری مشخصی ندارد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Youtube.fandom


Loading

source

توسط techkhabari.ir