گوشی گلکسی A36 با نسخه‌ای غافلگیرکننده از اندروید رویت شد. به نظر می‌رسد سامسونگ با عرضه این تلفن هوشمند جدید می‌خواهد عرصه رقابت را بر دیگر سازندگان تنگ کند!

زمان زیادی به معرفی Galaxy A36 سامسونگ باقی نمانده و شایعات پیرامون این تلفن هوشمند، با سرعتی بالا در حال انتشار هستند. به تازگی نیز تصویری از بنچمارک مربوط به این اسمارت فون منتشر شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.


بهترین اسپیکر انکر

سامسونگ در حال آزمایش گوشی گلکسی A36 با اندروید 15 است!

گوگل به‌تازگی در حال انتشار اندروید 15 برای گوشی های هوشمند سری پیکسل است و متناسب با اطلاعات موجود، تا سال آینده خبری از انتشار این سیستم عامل برای دیگر محصولات نخواهد بود. اما حالا تصویری از بنچمارک گوشی گلکسی A36 که در آستانه رونمایی قرار دارد، منتشر شده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در حال آزمایش این گوشی با اندروید 15 هستند! این در حالی‌ست که چندی پیش، گلکس A16 با اندروید 14 معرفی شده بود.

بنچمارک گوشی گلکسی A36

به گزارش GSMArena، با توجه به نوع پردازش گرافیکی ذکرشده در این تصویر، گوشی گلکسی A36 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 3 یا اسنپدراگون 7s نسل 2 تجهیز خواهد شد. به علاوه، دستگاه مورد بحث در این بنچمارک نیز ظاهرا 6 گیگابایت حافظه رم دارد.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد زمان معرفی و عرضه این اسمارت فون در دست نیست، ولی ما حدس می‌زنیم در آینده نزدیک، این گوشی نیز به صورت رسمی معرفی شود. به نظر می‌رسد هوش مصنوعی Galaxy AI نیز نقشی پررنگ را در رابط کاربری One UI و گوشی Galaxy A36 ایفا خواهد کرد.

source

توسط techkhabari.ir